ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با پدال هوشمند، فعالیت های ورزشی و سارق دوچرخه را تعقیب کنید

اگر دزدیده شدن دوچرخه ها در شهر شما امری معمول به شمار می رود، با نصب پدالی به نام Connected Cycle خیال خود را از بابت دوچرخه ی خود راحت کنید. این پدال دارای GPS و GPRS بوده و ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۵ دی ۱۳۹۳  |  ۱۵:۲۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر دزدیده شدن دوچرخه ها در شهر شما امری معمول به شمار می رود، با نصب پدالی به نام Connected Cycle خیال خود را از بابت دوچرخه ی خود راحت کنید. این پدال دارای GPS و GPRS بوده و هر زمان که دوچرخه از جلوی درب منزل تکان بخورد،‌ با تلفن به شما اطلاع رسانی خواهد کرد. از طرفی این محصول فعالیت های ورزشی شما را تعقیب کرده و با تلفن همراهتان هماهنگ می شود و در صورت به حرکت درآمدن دوچرخه، نوتیفیکیشن اخطار آن به اطلاع شما خواهد رسید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این پدال به دلیل سنگینی اش،‌ برای ورزشکاران حرفه ای که قیمت گزافی هم برای سبکی دوچرخه خود پرداخته اند مناسب نخواهد بود. البته از مزیت های آن نیز میتوان به عدم نیاز به تعویض باتری یا شارژ آن اشاره کرد. انرژی این محصول از رکاب زدن تامین شده و تیم توسعه دهنده این محصول اذعان دارد که یک ساعت سواری با دوچرخه به اندازه ی چند هفته شارژ‌ این وسیله را تامین خواهد کرد.

سازندگان همچنان ابراز می دارند که حدودا دو سال بر روی توسعه ی این تکنولوژی کار کرده و قصد دارند با گارانتی دو ساله و رنگ های متنوع آن را وارد بازار نمایند. چیزی که مشخص نیست قیمت این محصول است.

در زمان معرفی این پدال و هنگام تست آن موقعیت یاب و سنسور سنجش فعالیت های ورزشی آن به خوبی و بدون هیچ مشکلی کار کرد. اگر روزی دوچرخه که این دستگاه بر روی آن نصب است دزدیده شد،‌ حداقل می توانید فعالیت های ورزشی سارق با خودتان را مقایسه کنید.

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • امین

    اون خط آخر مورب تو حلقم برم فعالیت ورزشی سارق دوچرخمو با خودم مقایسه کنم؟؟

  • Divan Greedy

    جلوگیری از دزدیده شدن خیلی ایده خفن و جالبی ، ایکاش یه همچین چیزی رو به اسکیت های 4 چرخ هم اضافه می کردن / انگار این نظرات من شدن خاری تو چشم بعضی ها ، تو موقعی که دارم می رم بخوابم و واسه کنفرانس lg بیدار شم ، برید چشم هاتونو بشورید

    • کارگردان

      یارو طوطی داره همش چرت و پرت میگه... یک پارچه میندازه روش بعد چند مدت میبینه اصلا صدایی ازش نمیاد...
      یواش گوشه پارچه رو میزنه کنار ببینه یوقت نمرده باشه...
      طوطیه میگه : دیدی خودت دوست داری (:
      البته این جوک اصلش اینجوری نبود ولی ممیزی بهش خورد اینجوری شد...
      شاید که پند گیرید!

    • steve

      داداش ناراحت نشو من كه خودم به شخصه با نظراتت حال ميكنم ولي بعضي موقع ها از لحن و بيان نظرت ناراحت ميشه ولي كلا با نظراتت مشكلي ندارم. :). (منظور خاصي ندارما يه وقت ناراحت نشي)

      • steve

        ويرايش : ميشه : ميشم

  • Erfanm

    چیز خوبیه کاش دوچرخه منم داشت
    اون زمان که دلار بود 900 تومن خریدمش 250 هزار تومن الان بالای 1 تومنه فک کنم قیمتش
    اگه از اینا داشت دزد بی ناموسش رو پیدا میکردم

  • steve

    . تو ايران قيمتش چقدر ميشه؟ اما چيز جالبي هست :)

  • SAEED DASTMARD

    ما که دوچرخش رو نداریم این از کجا بیاریم.

    • steve

      موافقم تو ايران فك نكنم زياد كسي از دو چرخه استفاده كنه. البته خودم خيلي دوچرخه سواري رو دوست دارم . ولي من هنوز تو پست شيشه شير هوشمند موندم اخه اينطوريشو نديده بودم...

      • SAEED DASTMARD

        دوچرخش 1 میلیون خودشم 300 یا 400 میشه پول یه پرچم دار اندرویدی که نداریم :-(

  • AZJAGUAR

    داداش یه پداله پیچو مهره که این حرفارو نداره! دوچرخم تو خونه! قفلو زنجیر بود بردن! این که پیچو مهرس برادره من! :))

  • NUM.1

    حداقل می توانید فعالیت های ورزشی سارق با خودتان را مقایسه کنید.

    واقعا کاربرد جدیدی ایجاد شد دستشون درد نکنه!
    اونوقت اگه یکی تلفن هوشمند نداشته باشه چی؟!

    • فرشاد

      عجب جمله گفتی کلا دید عجبی و لدت بخشی داری
      دید مثبت جالب با مزه و ... به ایم میگن

  • telephone

    مشکل ما تو ایران اینه که خود پداله رو می دزدن :)

    • steve

      شما با من مشكلي داري هر نظري كه ميزارم منفي ميدم . البته ده بار گفتم بازم ميگم مثبت منفي برام مهم نيست پس فكر نكن بخاطر اينكه منفي ميدي ناراحت ميشم فقط ميخوام بگم اگه با من مشكلي داري و يا از دستم ناراحتي من عذرخواهي ميكنم و اينكه بس كنيد

    • AZJAGUAR

      کافیه پدال رو بکنی فویل آلمینیوم بکشی دورش! من که دزد نیستم سره سه سوت قضیه برام حل شدس!چه برسه آقای محترم دزد!

مطالب پیشنهادی