ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: مراسم LG در CES 2015 [به پایان رسید]

ال جی به عنوان یکی از غول های دنیای تکنولوژی از شرق آسیا، در طول سالیان اخیر همواره حضوری پر رنگی را در نمایشگاه CES پشت سر گذاشته است. اکنون این شرکت در کنفرانس خبری ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۵ دی ۱۳۹۳  |  ۱۹:۲۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ال جی به عنوان یکی از غول های دنیای تکنولوژی از شرق آسیا، در طول سالیان اخیر همواره حضوری پر رنگی را در نمایشگاه CES پشت سر گذاشته است.

اکنون این شرکت در کنفرانس خبری خود قصد دارد از جدید ترین محصولاتش رونمایی به عمل آورد. پیش بینی می شود نسل جدید تلویزیون ها، ماشین های لباس شویی و موبایل از جمله مواردی باشند که در این کنفرانس معرفی شوند.

پوشش زنده این مراسم را همراه با وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو باشید. (شروع مراسم: ساعت ۱۹.۳۰)

http://live.digiato.com/lgces2015

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • مسعود رشنه ای

    سلام : فقط مرسی همین......

  • پری

    ارغوانی؟!؟!؟!؟!؟!؟!

  • mohammadmj

    ماشین لباس شوییش عجب غولیه .................................

  • عــــــامـــــــــر

    ممنون دیجیاتو به اینکه کاربر این سایتم افتخار میکنم

  • بهنام

    دو سه روز فوق العاده در کنار پوشش فوق العاده دیجیاتو ! چه شود

  • SAEED DASTMARD

    جی فلکس 2 دیدم مجذوب طراحیش شدم با اینکه با جی 3 تفاوت نداره اما ریزه کاری های انقلابی روش انجام داده قابلیت خود ترمیمیش هم تو حلق بدخاهانش.

  • steve

    ممنون از تيم ديجياتو من برم فردا امتحان ديني دارم برم يه ذره بخونم دوباره ميام :)

  • سیب کوچولو

    شروع شد!!

  • borna_talebi

    پیش به سوی ال جی!! لامصب امتحانم دارم اما جی فلکس 2 رو حتما باید دید :LG:

    • ali.n

      آخ آخ،، منم صبح امتحان دارم.... مراسم سونی رو نمیخوام از دست بدم، بد موقع هم هست :-(

    • borna_talebi

      کسایی که میخوان زنده ببینن برن اینجا
      https://www.youtube.com/watch?v=nFxWSTYHRQ4

مطالب پیشنهادی