ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: مراسم سالیانه همکاران سیستم [به پایان رسید]

همکاران سیستم یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های نرم افزاری در ایران به شمار می رود. این مجموعه در سال ۱۳۶۶ شروع به کار کرد و اکنون بیش از ۱۱۰۰ نفر نیروی انسانی ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۵ دی ۱۳۹۳  |  ۰۹:۱۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همکاران سیستم یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های نرم افزاری در ایران به شمار می رود. این مجموعه در سال ۱۳۶۶ شروع به کار کرد و اکنون بیش از ۱۱۰۰ نفر نیروی انسانی دارد.

همکاران سیستم در سال ۱۳۹۱ در جمع ۴۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت و هم اکنون با بیش از ۱۲۰۰۰ مشتری، یکی از بزرگترین شرکت های نرم افزاری ایرانی به شمار می رود.

مراسم سالانه این شرکت هم اکنون در هتل المپیک تهران در جریان است. پوشش زنده این مراسم را با لایو بلاگ دیجیاتو همراه باشید.

http://live.digiato.com/SystemGroup

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • میثم

    اساتیدی که از اتوماسیون اداری همکاران سیستم ایراد می گیرن قصد بدی ندارن . فقط دانش ITشون کمه و فقط کلا چیزی از ماهیت یه اتوماسیون اداری نمی دونن. وگرنه آدم های خیلی خوبی هستن. در هر صورت دوست دارم یه نفر چهار تا دونه ایرادی بگیره که مثلا در هیچ اتوماسیون اداری دیگه ای وجود نداشته و فقط در همکاران سیستم هست

  • امیر پارسا

    ceeees ایرانی!
    ---
    ما که یه پرتال مکاتبات الکترونیک گیشه داریم از این همکاران واسه 70پشتم بسه
    دیگه خواهشا راهکار سازمانی به من نده همکاران

  • behzadasg2

    به نظرم رنگ سفید و سیاه براق بیشتر مناسب نمایشگاه های تکنولوژی شیک تر هم هست

  • مهدی

    چرا نظر رو حذف میکنید یعنی حقیقت اینقدر تلخه؟!

  • مهدی

    همکاران سیستم یکی از مزخرفترین سیستمهای اتوماسیون اداری رو داره پدر ما رو درآورده با این سیستمش!
    اشکت درمیاد تا یه نامه ساده رو بنویسی!

  • hoorad

    آقای قاسمی این چه کاریه به جای اینکه نمایشگاه ces رو کاور کنید رفتید همکارن سیستم که نرم‌افزاراش تنها بدرد شرکتهای بزرگ می‌خوره.

  • کارگردان

    نمی دونم چرا هر چی همایش تو ایران برگزار میشه رنگ اصلی دکوراسیونش قرمزه... یعنی بقیه رنگ ها جذاب نیستند؟
    شاید سلیقه ایرانیاست یا شاید هم مثل بقی چیزا همه اسکی میرند و خلاقیتی نمی بینیم؟؟؟؟

    • Divan Greedy

      مثلن چه رنگی بزارن ، صورتی ، زرد ، بنفش ؟؟ رنگ قرمز یه معیار حساب می شه واسه مراسم ها و .... مثل فرش قرمز یا توی کاخ ها و .... یه استاندارده /

      • کارگردان

        درسته من اصلا دقت نکردم...
        رنگ قرمز بخاطر این که باعث میشه افراد احساس هیجان بکنند و بقولی آدرنالین رو تحریک می کنه معمولا در اینجور مراسم ها استفاده میشه...

      • behzadasg2

        عزیز CES با رد کارپت خیلی فرق داره ها

        • Divan Greedy

          حالت مساعده ؟؟؟ مگه من گفتم یکی ، می گم استاندارد این کار رنگ قرمزه ، مثل اینه بگی چرا توی کنفرانس ها به جای لباس رسمی ، چرا با زیرپوش و شرت ورزشی نمی یان

          • کارگردان

            دمت گرم دادا... اسکلمون کردی؟؟؟؟
            حالت مساعده؟!!! خخخخخخ...
            --------------------------------------------------------------------------
            ببخشید منظوری نداشتم و این رفیقمون هم نظر خودشو داشت ولی اتفاقا من خودم با کسی که رک حرفشو میزنه خیلی حال می کنم...
            ولی منظورم این بود که جوری صحبت کنیم که به کسی برنخوره بهتره و به قول شاعر دل شکستن هنر نمی باشد!!!!
            بازم معذرت منظوری نداشتم/...

      • کارگردان

        یعنی تا حالا رنگ آبی یا بنفش یا زرد ندیدی واسه مراسم استفاده کنند؟؟؟
        به قول یکی از دوستان:
        ما که استفاده کردیم،شد!!!
        ------------------------------------------------------------------------------
        بعد ببخشید ولی شما با لحن بهتر از این نمی تونی فارسی صحبت کنید؟؟؟ من فکر می کردم سنتون حدود ده الی دوازده باشه ولی لینکی که به اینستا دادید رو دیدم واقعا تعجب کردم...
        اگه ممکنه یخورده لحنتون بهتر کنید اگه هم نه و اهل سوسول بازی نیستی که هیچی!!!
        موفق باشی

        • behzadasg2

          آفرین کارگردان حرف دل منو زدی . این دیوان همیشه موج منفی می ده

        • Divan Greedy

          کجای لحنم مشکل داشت ؟؟؟ شما یه نمونه بزن رنگ بنفش و ... مثلن مجلس رو نگاه کن چه خارج ، چه ایران همیشه از رنگ قرمز استفاده می کنن

          • Divan Greedy

            خخخخخ 10 ، 12 ساله رو هم خوب اومدی

  • Divan Greedy

    وبلاگ نویسی زنده ، اونم موقع ces / شوخیتون گرفته ؟؟ همین طور داره محصول معرفی می شه یکی از یکی بهتر

    • taha_amrollahi

      دیوان به نظرت اکوسیستم ویندوزفون خسته کننده نیست واسه کسی که تا حالا اندروید داشته ؟

      • Divan Greedy

        ویندوز فون به اندازه اندرویید و بعضن توی بعضی قسمت ها بیشتر از اندرویید شخصی سازی داره ، مثل لاک اسکرین و البته منظورم nature دستگاهه / مثلن عکس زیر که با ios مقایسه شده رو نگاه کن
        http://1drv.ms/1A7NCzh

        • behzadasg2

          فقط اندروید و عشقه

        • Divan Greedy

          یه چیز دیگه ، اندرویید و وین فون به یه اندازه توی صفحات خونگیشون شخصی سازی دارن ، مثلن توی 2 تا شون می شه افراد رو گذاشت توی صفحه ، یا تقویم گذاشت و ..... اما چیزی که فرق می کنه اینه توی اندرویید توی 1 صفحه محدودیت جا داری و باید صفحه های مختلف ایجاد کنی ، اما توی وین فون این محدودیت رو نداری ، فقط باید scroll کنی پایین

مطالب پیشنهادی