ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خلاصه کنفرانس ایسوس در نمایشگاه CES 2015 [تماش کنید]

بر خلاف ال جی و سامسونگ و سونی که موبایل های خود را برای نمایشگاه MWC نگه داشته بودند، ایسوس در CES 2015 هر آنچه که داشت را معرفی نمود. در این مراسم ایسوس از ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۶ دی ۱۳۹۳  |  ۰۷:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بر خلاف ال جی و سامسونگ و سونی که موبایل های خود را برای نمایشگاه MWC نگه داشته بودند، ایسوس در CES 2015 هر آنچه که داشت را معرفی نمود.

در این مراسم ایسوس از ZenFone 2 پرده برداری کرد و همچنین با ZenFone Zoom تحولی را در دنیای دوربین های موبایل ایجاد نمود. ZenFone Zoom دارای زوم اپتیکال 3X است و از بدنه بسیاری باریکی بهره می برد.

در ادامه مطلب خلاصه مراسم ایسوس در CES 2015 را می توانید در ۵ دقیقه تماشا کنید. در این ویدیو قطعا رفتار بامزه مدیر عامل این شرکت، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Watch-Asus-CES-keynote-in-five-minutes-CES-2015-thank-you.mp4"]

 

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • Benjamin_Roshani

    قربون، زوم 3 ایکس اپتیکال کجاش تحول در دنیای موبایل هاست؟ نویسنده از تولید موبایل های عکاس باشی نوکیا و زوم های اپتیکال اون در سالهای گذشته مثل اینکه خبر نداشتند؟
    http://www.gsmarena.com/nokia_n93-1551.php

    در ضمن این زنفون که فقط سازنده اش ایسوس هست، طراحی دوربین پشتی که مثل 1020 نوکیاست، اتوفوکس که مال ال جی اسمش هم که مثل کی زوم سامسونگ! :D

  • Hamid Reza

    این مدیرعامله خیلی فان بود! هی میخند چرا! :))
    تشکر کردنش هم جالب بود :D

  • محمد علی

    رم این گوشی دوبرابر رم لپتاپ منه!!!
    :(

  • کارگردان

    خوش بحالتون... من از امروز تا پس فردا 10واحد باید پاس کنم...
    از ساعت یازده امروز شروع میشه تا ساعت 2 پنجشنبه....
    فیزیک2-آمار مهندسی-برنامه نویسی
    رفاقتا دعا کنید پاسشون کنم...
    ------------------------------------------------------------------------------
    حافظه سامسونگ و پروزکتور zte و اون دستگاه رشد گیاه هوشمند و کلا همه چی خوب بود ولی هنوز وقت نکردم اتفاقات صنعت حمل و نقل رو بخونم... همگی خسته نباشید ما که رفتیم به جنگ اولین امتحان تا ببینیم خدا چی بخواد

    • NUM.1

      داداش این که چیزی نیست! من امتحان زیست دارم! لامصب هرچی میخونی 1ساعت بعد انگار نحوندی!

  • kochik83

    روش ارائه اش اصلاً خوب نبود
    کاش یه نفر با قدرت ارائه بهتر میزاشتن یه جوری می گفت زنفون 2 و زنفون زوم که آدم فکر می کرد همون زنفون های قدیمی رو داره ارائه میده با پوسته جدید

    حالا ببینیم قدرت و غیره این تلفن ها چی جوریه

  • NUM.1

    بیا رم این شد اندازه رم لپ تاپ من!دنیا رو...
    من محصولاتی رو ایسوس معرفی کرد تو این کنفرانس خیلی خوشم اومد. :)

  • سعيد

    خسته نباشيد همه بچه هاى ديجياتويى عالى بوديد،بر عكس سامسونگ غير از ssd با هيچيش حال نكردم،جهيزيه ميخواست ببنده،اينم شد شركت تكنولوژى اخه اومدن اينجا يه گوشى تبلتى لپتابى چيزى!،دم اِسوز گرم حال كردم با زنفون ٢ :-)،از همه بهترم ديجياتو بودددد،مرسى كه هستيد:-)

    • Divan Greedy

      یه مقدار راجب به اینترنت اشیا مطالعه کن

      • سعيد

        دوست خوبم دلت خوش ها،ما تو اينجا از پس اينترنت واسه لپتاپ و گوشيمون بر نميايم،واسه اشيا پيشكش كه بخواد به فكر خانه هوشمند باشيم،حاليم هست ولى واسم جذابيتى نداره،همينطور كه اقاى قاسمى گفت كاش زودتر از اين قسمت لباس شويى بگذريم قسمت هيجان انگيز يخچال!!

        • erfanm

          هر اینترنتی که اون اینترنت نیس که شما فک میکنی
          اینترنت یعنی شبکه داخلی
          اصن کاری هم به اینترنت گازوئیلی ما نداره یه ارتباط بین وسائل خونه هست.
          مثلا تو میخوابی تخت فرمان بده نور روی حالت خواب تنظیم بشه و تهویه هوا فقط تو اتاق جریان داشته باشه و یه موزیک ملایم پخش بشه با صدای کم و....
          یا توی پذیرایی که نشستی از روی تلویزیون وضعیت فر و لباسشویی و یخچال و بقیه چیزا رو چک کنی...این خیلی مهمتر از یه گوشی جدیده..سبک زندگی جدید داره ساخته میشه

  • LG Forever

    مانی جان بگیر بخواب فردا هم میخوایمت :(

  • Black_Roze

    اقای دم تک تک شما ها گرم

    من دیشب اولین پست سایت شده 5پنجمین صفحه سایت

    من که خیلی حال کردم دست تک تک شما درد نکنه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی