ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی واکمن 1200 دلاری به بازار عرضه می کند

آخرین تلاش سونی برای زنده نگه داشتن سری واکمن، ZX2 نام دارد که یک دستگاه فوق العاده پیشرفته، مجهز به وای فای، بلوتوث و NFC است که از کیفیت های فوق العاده بالای صدا پشتیبانی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۶ دی ۱۳۹۳  |  ۰۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آخرین تلاش سونی برای زنده نگه داشتن سری واکمن، ZX2 نام دارد که یک دستگاه فوق العاده پیشرفته، مجهز به وای فای، بلوتوث و NFC است که از کیفیت های فوق العاده بالای صدا پشتیبانی به عمل می آورد.

در نگاه اول، واکن زی اکس 2، بیشتر شبیه یک تلفن هوشمند است تا یک پخش کننده موسیقی. این دستگاه اندرویدی (که اندروید 4.2، آبنبات ژله ای) روی خود دارد، نمایشگری لمسی دارد و قابلیت اتصال آن به پلی استور گوگل، آن را به اعجوبه ای تبدیل کرده.

اما واکمن جدید سونی واقعا قدرتمند است و قیمت 1200 دلاری آن کاملا قابل توجیه است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پردازنده S-Master HX که در سینه این دستگاه جای خوش کرده، بالاترین کیفیت های صدایی ممکن را در اختیار کاربر قرار می دهد اما برای دریافت چنین صدایی باید یک هدفون یا اسپیکر مخصوص و فوق العاده داشته باشید.

البته این اولین باری نیست که سونی در محصولات اخیرش به فکر استفاده از تکنولوژی های پیشرفته مخصوص طرفداران موسیقی است. اکسپریا زد 3 هم قابلیت مشابهی در خود دارد.

نسبت به NZW، آخرین واکمن سونی که در سال گذشته عرضه شد و 8 ساعت عمر باتری داشت، ZX2 پیشرفتی غیرقابل تصور دارد. این دستگاه می تواند تا 60 ساعت موسیقی پخش کند و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. کافی نیست؟ از طریق درگاه microSD می توانید حافظه بیشتری هم به آن اضافه کنید.

تکنولوژی NFC به کاربر اجازه می دهد که آن را ساده تر به هدفون، اسپیکر و دیگر دستگاه های پخش کننده موسیقی متصل کند.

تاریخ عرضه دستگاه هنوز مشخص نیست اما می دانیم که با پرداخت 1199 دلار و 99 سنت می توانید صاحب یکی از این واکمن ها شوید.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • farid

    1200 دلار . فکرشو بکن اگه توی ایران بیاد چه قیمتی میشه

  • duke

    هرچقدر هم گرون باشه و هر چقدر هم هدفون معرکه ای داشته باشی باز هم کیفیت صوتی واقعی نداره.

    یکی باید به اینا بگه مشکل اصلی متبع صدا یعتی فایل های صوتی MP3 هست که نمونه برداری شذه.

    هرچثدر هم بیت ریت رو بالاببری بازم بی فایدست. حتی فایل های صوتی Flac هم که اسما lossless هستند، در واقع به صدای رکورد ضبط شده در زمان ابدیل به دیچیتال lossless هستند، و باز هم کیفیت واقعی رو ندارند.

    تنها music player که به تظر میرسه این مشکلو خواسته حل کنه pono music هست که پشتیبانش هم Neil Young هست مه شخصا دشمن mp3 هست :)

  • Sir Mehdi Ive

    حالا اگه اینو اپل میزد همه میگفتن قیمتش خوبه

  • محمد طیبی

    از لحاظ ظاهري خيلي خوب طراحي شده :)

  • شهریار

    دراینکه فوق العاده هست شکی نیست ، اما بنظرم برای ما مردم عادی ساخته نشده

  • مسلم

    من یکی ازش میخوام
    .
    .
    .
    بچه ها یه جشن گلریزون برام میگیرین

  • عــــــامـــــــــر

    ۶۰ ساعت پخش موسیقی ، ۱۲۰۰ دلار ، یا خداااااا قیمتش تو حلقم هرچی میخواد عالی باشه اما خداییش یه پخش کننده ارزش اینهمه رو نداره

  • mamareza

  • mamareza

    اپل بيتسو خريده واسه اين كه جلو گوگل و مايكروسافت چشم و ابرو بياد؟! :|
    چرا چيزي بيرون نمي ده :|

    • Se

      دقیقا :|
      یعنی اگه تو ایفون های بعدی از اسپکیر ها و هدفون های بیتس استفاده نکنه واقعا باس بره درشو بزاره :|

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی