ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فولکس واگن سرویس های CarPlay و Android Auto را به خودروهای تولیدی ماه های آینده اش اضافه می کند

فولکس واگن سرانجام در حاشیه نمایشگاه CES اعلام کرده که قصد دارد سرویس های CarPlay و Android Auto را در خودروهای تولیدی امسال خود بگنجاند. هر دو این سرویس ها در ماه های آینده به ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۶ دی ۱۳۹۳  |  ۰۳:۵۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

فولکس واگن سرانجام در حاشیه نمایشگاه CES اعلام کرده که قصد دارد سرویس های CarPlay و Android Auto را در خودروهای تولیدی امسال خود بگنجاند.

هر دو این سرویس ها در ماه های آینده به خودروهای تولیدی این شرکت اضافه می شوند. خودروی MIB II از فولکس واگن از جمله ماشین هایی خواهد بود که علاوه بر این دو سرویس، به همراه ش MirrorLink -که سرویسی مشابه این کارپلی و اندروید اتو از سونی است- نیز عرضه می شود.

به نظر می رسد فولکس واگن از آنجا که پلتفرم های مذکور به هیچ عنوان با یکدیگر سازگار نیستند، پشتیبانی از هر دو را در دستور کار خود قرار داده است.

تاریخ دقیقی از سوی فولکس واگن برای ارائه این سرویس ها اعلام نشده است اما فولکس واگن اعلام کرده سرویس های Android Auto ،Mirrorlink و CarPlay در سال جاری در خودروهای تولیدی برای آمریکا و اروپا تعبیه می شوند.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • saeed_ebrahimi

    پرایدو عشقه :)

  • kamyab98

    ۸ صبح میای دیجیاتو پست میزاره
    ۱۰ شب میای دیجیاتو پست میزاره
    ۱ شب میای دیجیتو بلاگ نویسی زنده میزاره
    ۴ میایی پست میزاره
    خواب ندارید شما ؟ :D
    دمتون گرم

    • Emiliano

      خدا کنه سونی آبرو داری کنه

      • kamyab98

        اره... به نظر من که کنفرانس خوبی میشه

  • Divan Greedy

    ایکاش خبر ماله سرویس مربوط به ماشین parrot رو پوشش می دادید از اپل و گوگل خیلی بهتر کار کرده و همین طور سرویس ماشین اپل و گوگل رو به عنوان 2 تا اپلیکیشن جدا داره / اما بهترین پلتفرم کار قطعن ماله انویدیا بوده که یه چند سال از بقیه جلوتره تکنولوژیش ، اگه hans on رو قرار می دادید ، بهتر می شد

    • Divan Greedy

      نوشتم کار (car) ، منظورم همون ماشین *

  • Emiliano

    mirrorlink مال سونیه؟ قرار بود برای عدم نفوذ شرکت های تکنولوژی خود خودروسازها یه فرم مشترک داشته باشن پس چی شد

  • Mr e

    كم كم به وبلاگينا نويسي سوني نزديك ميشيم:).

    • شهریار

      سونی امشب منو بی خواب کرده

    • Mr e

      ببخشيد كيبورد اشتباه كرد "وبلاگ"

  • Emiliano

    غول دنیای خودرو فولکس واگن ، پس مال مایکروسافت چی

    • Divan Greedy

      Sync از رده خارج شده / ویندوز 10 جاشو امسال می گیره ، اینم یه ویدیو کوچیک ازش
      http://instagram.com/p/s6Ku_wRVYy/?modal=true

مطالب پیشنهادی