با CocoJet، شکلات سه بعدی پرینت کرده و میل کنید
گویا در عصری جادویی زندگی میکنیم. عصری که هر چیزی را می توان چاپ کرد، حتی شکلات. کمپانی Hershey که در صنعت شیرینی فعالیت می کند به همراه سیستم های چاپ سه بعدی در تلاش است تا ...
گویا در عصری جادویی زندگی میکنیم. عصری که هر چیزی را می توان چاپ کرد، حتی شکلات.
کمپانی Hershey که در صنعت شیرینی فعالیت می کند به همراه سیستم های چاپ سه بعدی در تلاش است تا عجیب ترین آرزو های شما در این حوزه را با استفاده از CocoJet به حقیقت تبدیل کند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
با استفاده از CocoJet که در اصل پرینتری برای شکلات های خوشمزه شماست، قادرید از بین طعم تلخ، شیر و شکلات سفید یکی را انتخاب کرده و از این به بعد ساخته شدن طرح مورد علاقه تان نیز مشکلی نخواهد بود.
متاسفانه این طور که به گوش می رسد کمپانی سازنده در نظر دارد تا برنامه های تبلیغاتی خود را در خصوص این پرینتر سه بعدی به تعویق اندازد. از همین رو، در صورتی که قصد دارید تا طرح خاصی را در مناسبت خاصی به شخصی هدیه دهید، فعلا روی این پرینتر حساب نکنید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/3dprinter-choclate.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

?
az koja mishe in printer ro tahiye kard? tu iran hast ya na ?
dostan ham aknon mitonid dar iran az emkanate fogholade 3d print bahremand bashid
fb:mahyarghezelo
fb:poyanoviniranco
عالی بود مثه همیشه مرسی
دوست عزیز این دستگاه برای مصارف خانگی نیست که شکلات چاپ کنی بعد بخوری (که میگی میره تو معد هضم میشه).
برای کارهای صنعتی هستش مثل قنادی که با این دستگاه میتونن هزار مدل شکلات چاپ کنن و بزارن روی کیک یا دسر . + فکر کن که اسمت با یه فونت خاصی با شکلات درست کنن توسط این دستگاه و بزارن روی کیک !
میخوام
ندای جیب:بزرگ ندارم ولی خورده هر چی بخوای دارم ۲۰۰ت ۵۰۰ ت ۲۵ت حتی ۱ت
از شکلات سفید و کارامل خیلی بدم میاد فقط کاکائو قهوه ملایم نه زیاد تلخ نه زیاد شیرین اینو پیرینت میگره برم تو کارش ..............
تروریست ها رو دیدید تو فرانسه . ۱۲ نفر کشته شدند!
مثل اینکه داعشی بودن.
فیلماش الان همه جا هست.
شلکات سه بعدی خیلی خوشمزه میتونه باشه.
علف سه بعدی
این جنگولک بازیا چیه :) اول اخر میخواد بره تو شکم هضم بشه بعدشم ...
ولی با اینکه اصلا به صرفه نیست اما خیلی خوب بود ... فک کن یه قصر شکلاتی بسازی که اتاق و مبلمان و .. داره :)