ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شرکت چینی TCL قصد دارد پالم را به زندگی برگرداند

احتمالا در روزهای گذشته در خصوص بازگشت Palm به دنیای ابزارهای هوشمند در دیجیاتو خوانده اید. ساعتی پیش شرکت TCL که سازنده تلفن های هوشمند آلکاتل وان تاچ است در حاشیه CES اعلام کرده که ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۷ دی ۱۳۹۳  |  ۲۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

احتمالا در روزهای گذشته در خصوص بازگشت Palm به دنیای ابزارهای هوشمند در دیجیاتو خوانده اید. ساعتی پیش شرکت TCL که سازنده تلفن های هوشمند آلکاتل وان تاچ است در حاشیه CES اعلام کرده که قصد دارد برند Palm را دوباره زنده کند.

البته احتمالا در ابزارهای تازه اثری از خصوصیات پالم سابق دیده نخواهد شد چون پتنت ها و حتی سیستم عامل آن هر کدام به شرکتی واگذار شدند و Alcatel OneTouch تنها نام آن را در اختیار دارد. سیستم عامل webOS نیز توسط ال جی از اچ پی خریداری شد. ال جی قصد دارد تلویزیون های هوشمند و شاید ساعت هوشمند بعدی خود را با این سیستم عامل عرضه کند.

اینطور که به نظر می رسد تا زمانی که تلفن های هوشمندی با نام Palm به بازار عرضه شوند، زمان زیادی باقی نمانده. باید دید نتیجه نهایی برنامه های TCL چه خواهد شد.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • MerBan

    تصوير اول خبر خيلي باحاله..

  • آرش امیری

    یه زمانی هم نوکیا میخواست با سیمبین به جایی برسه ولی....

  • مهران

    پالم سرطان زاست

  • کارگردان

    بیربط( اسپم فقط مخصوص دیوان)
    http://khabaronline.ir/detail/394122/society/judiciary
    با یک خبر از یک سایت درپیت که نباید سریع احساسی شد!
    فارس ادای مطلع ها رو درمیاره که بلد بشه...
    گفتم در جریان باشید...
    --------------------------------------------------------------------------
    راستش خودمم شک دارم هنوز... متاسفانه تو ایران هیجانات خیلی تاثیرگذار شدند... فقط مرحوم حافظ مونده بود بهم پیام بده که واتس اپ داره فیلتر میشه... این انفجار خبر داره کم کم ترسناک میشه

    • Emiliano

      کارگردان نبودت یه مدتی

      • کارگردان

        مدتی=کمتر از 24 ساعت
        هستم رفیق... امتحانا رو ترکوندم خداروشکر...فقط فردا برنامه نویسی مونده که اونم خوراک خودمه.... چاکریم

        • Emiliano

          موفق باشی پسر

  • Emiliano

    خودت رو به موت نشی نخواستیم پالم رو زنده کنی

  • steve

    يه لحضه پستو خوندم فك كردم منظورش روغن پالمه .ولي جدا از شوخي اميدوارم موفق بشه----------now playingمرتضی پاشایی جاده یک طرفه و در حال نوشتن و تمرین درس و رفتن به دیجیاتو به این میگن مولتی تسکینگ چند کاره حالشو ببرید :)

    • steve

      من عذر خواهي ميكنم دو بار يه چيزي رو نوشتم فك كردم تو پست قبلي نرفته

  • viero

    نمي دونم چرا ولي يه حس خوبي به پالم دارم ، ولي خوب خيلي اميدوار نيستم دوباره زنده بشه....

مطالب پیشنهادی