عینک های Vuzix از این پس نقشه HERE نوکیا را در خود دارند
طبق توافقی که اخیرا بین شرکت Vuzix و نوکیا انجام شده، این شرکت که سازنده عینک های مخصوص برای شرکت ها و محیط های کاری خاص است از نقشه های HERE و سیستم مسیریابی آن را در ...
طبق توافقی که اخیرا بین شرکت Vuzix و نوکیا انجام شده، این شرکت که سازنده عینک های مخصوص برای شرکت ها و محیط های کاری خاص است از نقشه های HERE و سیستم مسیریابی آن را در مدل M100 خود استفاده خواهد کرد.
این همکاری به توسعه دهندگان اجازه می دهد اپلیکیشن هایی کاربردی برای M100 بسازند. بدین ترتیب عینک هایی که از این سرویس نقشه نوکیا به صورت آنلاین یا آفلاین در ۱۱۸ کشور دنیا استفاده می کنند می توانند به قابلیت مسیریابی در نزدیک به ۲۰۰ کشور دنیا و دسترسی به سرویس های حمل و نقل عمومی در ۸۰۰ شهر واقع در بیش از ۴۰ کشور دسترسی داشته باشند.
عینک هوشمند M100 از یک سیستم دنبال کننده حرکت سر، بلوتوث و GPS بهره می برد. این سخت افزار ها در کنار هم اجازه شناسایی مکان دقیق کاربر را به اپلیکیشن HERE می دهد و بدین ترتیب امکان ارائه نقشه محل مورد نظر و مسیریابی برقرار می شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


عالی بود مثه همیشه مرسی
تا حالا از نقشه های نوکیا استفاده نکردم. هیچی مثل گوگل نمیشه
وای فک کن . این عینکا اونقدر کامل بشن .
اون اسکلت های مکانیکی هست . برا ارتش
اونا هم اونقدر پیشرفته بشند که شکلشون جمع و جور بشه با هم قاطی کنند بدن یه سرباز بپوشه دقیقا مثل بازیا میشه :/
گویا تبلت n1 دیروز در چین عرضه شده
و یه بنچمارک هم از AnTuTu تو سایتای معتبر قرار گرفته اگه می شه اونم پوشش بدین (از نظر کارایی بسیار بهتر از آیپد عمل کرده)
یه خبره دیگه هم اینکه از ابتدای قرار گرفتن here تو استور اندروید (حدود یک ماه) بالای 2.5 میلیون دانلود رو ثبت کرده...
پس ما این جا مسخره ایم ، پست جدید چی شد
جغدا چه خبر؟ :D
سلومتی
راستی اون صحبت ها راجع به گوشی اندرویدی نوکیا شایعه بود؟
دیگه خبری نشد ازش...
فعلا که خبری نیست
آقا منتظر خبر جدیدیم بزارین دیگه
نفص شبه
نصف شب چیه اولن کاربر بین المللی داره دیوان الان اونجا تازه عصرونه داره میخوره .بعدشم کاربر شیفت شب داره و ازهمه مهمتر کاربر سحر خیز
باورم نمیشه دعام مستجاب شد تو پست مقایسه دوتا htc گفتم یه خبر از نوکیا بزارین ایول
خوابم نمیبره
تازه من wake up کردم
خیلی سخر خیزی