ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Prynt تلفن هوشمند خود را به یک پرینتر فوری تبدیل کنید

دوربین های پولاروید، عکاسی را همه گیر کردند و حالا ابزاری جانبی به اسم Prynt قصد دارد امکان پرینت فوری دوربین های پولاروید را به دنیای ما بازگرداند. اینبار با استفاده از تلفن های هوشمند. ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۹ دی ۱۳۹۳  |  ۱۸:۴۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دوربین های پولاروید، عکاسی را همه گیر کردند و حالا ابزاری جانبی به اسم Prynt قصد دارد امکان پرینت فوری دوربین های پولاروید را به دنیای ما بازگرداند. اینبار با استفاده از تلفن های هوشمند.

این ابزار که در واقع مانند یک داک طراحی شده می تواند با کمک بلوتوث نیز به گوشی متصل شود. سپس امکان پرینت فوری عکس ها با کمک آن امکانپذیر می شود.

البته این نمونه که در CES 2015 معرفی شده به هنگام اتصال به گوشی، جای دادن آن در جیب را اندکی مشکل می کند. اما این ابزار جانبی واقع یک گجت کاربردی برای علاقمندان به عکاسی است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

با کمک Prynt که در خود از یک پرینتر حرارتی استفاده می کند شما هرگز نگران خرید جوهر برای چاپ عکس ها نخواهید بود. هر چند که خرید کاغذ مخصوص برای آن کماکان دغدغه شماست. عکس های پرینت شده توسط آن شفافیت و دقت کافی ندارند و تعداد رنگ های محدودی را پوشش می دهند اما اگر عکس های دوربین های پولاروید را هم به یاد داشته باشید، آنها هم عکس هایی کاملا دقیقا نتیجه نمی دادند.

Prynt که سرمایه اولیه خود را در سایت کیک ستارتر از کاربران به دست آورده به زودی با قیمت ۹۹ دلار به فروش می رسد.

unnamed

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • majid_fatemi

    بچه ها من كلا نظر نميدادم اجازه هست ؟ :D

  • majid_fatemi

    حسگر ضربان قلبم داره؟ :))

  • فـرزاد

    قیمت این یکی از اون یکی منطقی تره

  • برّه (گوسپند سابق)

    اندروزاق

  • Emiliano

    یادش بخیر خیلی وقته نرفتم عکس چاپ کنم ،نگاتیو کداک

  • جزقاله

    قيمتش نسبتا خوبه

  • قاسم شیخی

    عالیه

  • عــــــامـــــــــر

    ایولا این عالیه ، میتونه باحال باشه ها عکس بگیری پرینت کنی جالب میشه اما خب از مشکلاش هم نمیشه چشم پوشی کرد

    • برّه (گوسپند سابق)

      منم از شما بدم نمیاد و فکر نمیکنم شما از کسی بدت بیاد. فقط نظذمو گفتم که دقیقا همونچیزیه که خودت میگی. دلیل این همه بحث رو نمیدونم.

    • برّه (گوسپند سابق)

      کامنتاتو جوری طراحی میکنی که حداقل ۱۰ تا مثبت بگیری.

      • کارگردان

        رفیق ممکنه خیلی چیزا تو ذهنت باشه ولی دلیل نمیشه همشو به زبون بیاری...
        این جواب عامر خیلی منطقی و کلی هست...
        اکثرا اینجور کامنتا نظر بقیه رو به خودش جلب می کنه....
        اینم از عیب های اینترنت هست که بدون شناخت همدیگه رو قضاوت می کنیم... ممکنه نظر بقیه برات مهم نباشه ولی مطمئن باش تو تصمیم گیری هات تاثیر میذاره... پس سعی کن راهتو انتخاب کنی و دیگه با اینجور حرف ها تناقضاتت رو آشکار نکن....
        کمی پیچیده نوشتم ولی امیذوارم منظورمو دقیق متوجه بشی...موفق باشی

        • برّه (گوسپند سابق)

          من واقعیت رو میگم و دلیلی هم نمیبینم خودم رو سانسور کنم. شما بعضی واقعیتها به مزاقت خوش نمیاد و توانایی روبرو شدن باهاشون رو نداری و مشکلت همینجاست.

          • برّه (گوسپند سابق)

            این چیزی که شما میگی در صورتی درسته که من چیز بدی گفته باشم یا توهین کرده باشم. ولی من حرف بدی به ایشون نزدم.

          • کارگردان

            از کجا می دونی من با نظری که دادی راجع به عامر موافقم یا مخالف؟؟؟؟
            من میگم خیلی راحت نمیشه درباره نیت افراد نظر داد... فاکتورهای دیگه ای هم تو رفتار بقیه هست که ممکنه ما اونا رو درنظر نگیریم...
            اینکه از بعضی واقیت ها خوشم نمیاد رو قبول دارم ولی بازم میگم یک درصد احتمال بده اون چیزی که تو فکر میکنی واقعیت هست در واقع اشتباه باشه...

          • عــــــامـــــــــر

            تو این سایت نه از کسی بدم میاد نه از کسی نارحت میشم بخدا ، کامنت هرکسی محترمه ، منم همیشه سعی میکنم حرفمو جوری بگم که تو بقیه تنش ایجاد نکنه فقط همین موفق و پیروز باشی جناب

      • Emiliano

        داداش عامر پیشکسوت سایت ،باید هم کامنتاش پخته باشه وزنه سایت محسوب میشه

        • عــــــامـــــــــر

          داداش ما همه کنار هم شادیم ، هیچ پیشکسوت یا قدیمی وجود نداره فدات ، ممنون بابت نظر لطفی که به من داری داداش گلم

          • Behnam

            عامر خان گل شما نظر ميدى كامنت ميذارى پسر خوبى هم هستى باشخصيت و با اطلاع، اما من تقريباً ميبينم كه دوستان اكثرن يك بار رو به يكى از كامنتهات مثبت حالا يا منفى دادن، اين بكنار، اينم بگم قبلش كه اختيار با خودته، ولى هميشه توى پر ترافيك ترين كامنتها از لحاظ نظر دهى شما نيستى وهيچ وقت نميبينم نظر كسى رو تاًييد كنى، البته رد هم نميكنى، حالا اين مىتونه سياستى هم باشه خو لابد، موئيد باشى دوست عزيز

مطالب پیشنهادی