ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا آیفون 6S دارای دوربین دوگانه و سنسور فشار سنج سه بعدی خواهد بود؟

در حالی که آیفون های 6 و 6 پلاس به نقطه ی بالایی از فروش دست یافته اند، اپل به سختی در حال آماده سازی آیفون بعدی خود است. به نظر نمی رسد طراحی سری جدید این تلفن های ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۴ دی ۱۳۹۳  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حالی که آیفون های 6 و 6 پلاس به نقطه ی بالایی از فروش دست یافته اند، اپل به سختی در حال آماده سازی آیفون بعدی خود است. به نظر نمی رسد طراحی سری جدید این تلفن های هوشمند دست خوش تغییر زیادی شود و به همین دلیل و طبق سنت چند ساله ی اپل، ممکن است با نام 6S رو به رو شویم یا شاید هم این کمپانی به فکر استفاده از عدد 7 برای محصول جدیدش باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به نقل از منابع تایوانی، آیفون های جدید شرکت اپل مجهز به دوربین دوگانه با قابلیت زوم اپتیکال بوده و در کنار این موارد از یک سنسور فشارسنج سه بعدی نیز بهره خواهند برد. کاربرد این سنسور به احتمال زیاد رابطه مستقیمی با ساعت اپل و تکنولوژی Force Touch خواهد داشت.

در مورد Force Touch لازم به توضیح است که در صفحه نمایش های رتینا الکترودهایی قرار گرفته که وظیفه تشخیص میزان فشار به عمل آمده از سوی انگشت کاربر را بر عهده دارند و با تشخیص تفاوت یک لمس کوتاه یا بلند مدت نمایشگر دسترسی به منو ها و کنترل های مختلف را فراهم می آورند. فورس تاچ، از زمان عرضه ی مالتی تاچ، بهترین فناوری لمسی محسوب می شود.

این منابع می گویند جدا از دوربین دوگانه و زوم اپتیکال، گشودگی دهانه لنز این قطعه نیز ارتقا یافته است که این امر منجر به ورود نور بیشتر و از همین رو، ثبت تصاویری با کیفیت تری خواهد شد.

در خصوص مشخصات سخت افزاری هم تامین کنندگان قطعات خبر داده اند که اندازه صفحه نمایش آیفون های امسال همانند سال گذشته و در دو اندازه ی 4.7 و 5.5 اینچی بوده و بعید به نظر می رسد اپل در فکر ساخت تلفنی با اندازه ی 4 اینچ باشد.

سال گذشته مقدار ظرفیت 32 گیگابایت از بین تلفن های همراه این کمپانی حذف شده بود که گویا امسال این مقدار ظرفیت به آیفون ها بازگشته و نوبت به حذف ظرفیت 16 گیگابایتی رسیده است.

پس از ارائه آیفون های 6 و 6 پلاس در سال گذشته، افراد بسیاری به آرزوی خود که داشتن صفحه نمایشی بزرگ تر بود رسیدند و آن را با قیمتی بالا خریداری نمودند. حال به نظر شما داشتن قابلیت هایی نظیر دوربین دوگانه یا تکنولوژی Force Touch به اندازه کافی جذاب خواهند بود تا این کاربران را به خرید آیفون های جدیدتر ترغیب نمایند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • kasra_shi

    واقعا خيلي زشته
    اقا دوست نداري؟؟؟ نميخاي؟؟؟ خوب نخواه،چرا اينجوري حمله ميكنين
    من ايفون خريدم هيچيشم نيست خليليم خوبه،من دوست داشتم كه خريدم.
    بعدشم اشاره كنم كه دوربين هاي سامسونگ هم از بدنه زده بيرون ولي چون بدنه شيب داره دورش احساس نميشه
    تا حالا دقت كردين ؟؟؟

  • masoud_bigs

    بنده خدا هرچی آرزو درباره ایفون بعدی داشته رو تو خیالاتش بهم وصل کرده.
    جانا سخن از زبان ما میگویی!

  • فـرزاد

    دوربین دوگانه نوید از فیلمبرداری 3D داره ؟!

  • خشایار

    بنده خداها طرفدار های گوشی های اپل

    اپل کلا 3 ، 4 سالی از دنیا عقبه. اینظوری پیش بره طرفدارای باقی مونده ای هم که داره رو از دست میده. رقیب های فوق العاده جدی ای مثل ویندوز و اندروید داره.

    این فورس تاچی که میگه تکنولوژی هست که حدود 3 سال پیش توی گوشی های پرجم دار سامسونگ ارائه شد و منم خیلی باش حال می کردم. اگه بتونه به خوبی سامسونگ توی این زمینه کار کنه بد نیست اما چرا اینقدر دیر؟

    اما در کل بعد از کار کردن با اندروید و ios متوجه شد ویندوزفون بیشتر به کارم میاد.

    اما توی نظر قبلی ای که دادم یادم رفت مشکلات NFC گوشی های اپل رو بگم که امیدواریم اگه در توانشون هست اونم حل کنن.

  • خشایار

    اپل قبل از هر کاری باید روی کیفیت کار کنه.

    مشکل خم شدن گوشی هاش

    بیرون زدگی دوربین

    رفتن دوربین سلفی زیر قاب گوشی

    یک رابط کاربری خوب در حد ویندوزفون برای ios، اگه بتونن

    و امنیت، که خبر های فوق العاده خطرناکی اخیرا درمودش به بیرون درز کرد

    محیط فوق العاده بسته و دست و پاگیر ios هم یکی از مشکلاتیه که باید حل بشه

  • محمد کاظمی

    آیفون هیچی هم نداشته بازم عشقه :)

  • سهیل

    قابل توجه دوستان اپلی:::
    از قدرتمندترین، بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های نمایش وضعیت و اطلاعات شبکه می باشد که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و با بیش از ۱ میلیون دانلود از اپستور در صدر برترین برنامه های مدیریت شبکه قرار دارد! با این نرم افزار قادر خواهید بود به آسانی اطلاعات شبکه، وضعیت درگاه تی سی پی، پینگ، دی ان اس، لن، آدرس فیزیکی، آدرس آی پی و غیره را دریافت و مشاهده نمایید و یا به تست درگاه ها بپردازید! این اپلیکیشن بدون شک بهترین ابزارهای نمایش وضعیت شبکه را در اختیار کاربران قرار می دهد به عنوان مثال می توانید به راحتی و در عرض چند ثانیه تمام دستگاه هایی را که از شبکه ی وای فای شما استفاده می کنند را مشاهده نمایید و به مدیریت آن ها بپردازید!
    این برنامه 0.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.
    https://itunes.apple.com/us/app/fing-network-scanner/id430921107?mt=8

  • براي افزايش درآمدتون کليک کنيد

    انصافا هیچی آیفون 6 پلاس نمیشه

  • طــــــــــــــــــــــــــــوسي

    ٦ و ٦+ واقعا زيبان ...يني شمارو مجذوب خودشون ميكنن (اگه هنر وزيبايي واستون مهم باشه ) مثلا تو خيابون داري كار ميكني باهاش يهو ميري تو كف طراحيش (بارها واسم اتفاق افتاده )
    دوستان طراح اين گوشي كسيه كه اگه رو يه كاغذ يه خط بكشه خدا تومن ميخرنش....دست كم گرفتن طراحي اين گوشي خيلي جالب بنظر نمياد !
    اگه ايفونو دوس نداريد يا قصد خريدشو ندارين تخريب الكي نكنيد ديگه
    شايعات كه نتونست جلو فروش ايفونو بگيره پس بهتره بيخيالشون بشيد چون اگه مردم باور ميكردن اينقد فروش نميكرد

  • Sobhan

    تا سر اومدن انتظارتون برای رسیدن آیفون جدیدتر، بشینین پای سریال

    http://ge.tt/14zx7Q82/v/1

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی