سامسونگ امکان اجرای اپلیکیشن های اندرویدی را در پلتفرم تایزن فراهم کرده است
تلفن تایزنی سامسونگ به نام Z1 به زودی در هند معرفی خواهد شد و شایعات جدید، خبر از امکان جالبی بر روی این محصول دارند. گویا موبایل مذکور با استفاده از لایه ای به نام OpenMobile که ...
تلفن تایزنی سامسونگ به نام Z1 به زودی در هند معرفی خواهد شد و شایعات جدید، خبر از امکان جالبی بر روی این محصول دارند. گویا موبایل مذکور با استفاده از لایه ای به نام OpenMobile که از طریق فروشگاه اپلیکیشن های تایزنی سامسونگ قابل نصب است، امکان اجرای اپلیکیشن های اندرویدی را نیز پیدا خواهد کرد.
در صورت صحت این خبر، خریداران این پلتفرم جدید با خیالی راحت برنامه های مورد نیازشان را از سورس های اندرویدی تامین خواهند نمود.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
منابع خبر از روان اجرا شدن اپلیکیشن OpenMobile بر روی این تلفن تایزنی داده و ابراز می کنند اپلیکیشن های اندروید دقیقا همانند دستگاه های تحت این سیستم عامل اجرا خواهند شد. البته گمان می رود اجرای اپلیکیشن های مذکور به این شیوه، عمر باتری Z1 را به شکل محسوسی کاهش دهد.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Android-WhatsApp-running-on-the-Tizen-Samsung-Z1.mp4"]
این تلفن اقتصادی که قیمتی برابر با 90 دلار دارد، از سخت افزاری ساده نیز استفاده می کند که عبارت از صفحه نمایشی 4 اینچی با دقت 800 در 480 پیکسل، پردازنده ی 2 هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 768 مگابایت رم، و 4 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود.
یک باتری 1500 میلی آمپری هم وظیفه تامین انرژی Z1 را بر عهده دارد. در قسمت ارتباطات نیز این تلفن همراه از رادیوی FM، نسل سوم اینترنت موبایل یا همان 3G، وایرلس Wi-Fi b/g/n، بلوتوث نسخه 4 و GPS بهره می گیرد. در قسمت دوربین هم سامسونگ به یک دوربین اصلی 3 مگاپیکسلی و دوربین جلو با کیفیت VGA رضایت داده که البته علتش را می توان قیمت اقتصادی دستگاه مذکور دانست.
قبلا هم در خبرها نوشته بودیم که در ابتدا قرار بود سامسونگ اولین محصول تایزنی خود را با مشخصات سخت افزاری یک پرچمدار معرفی کند ولی گویا حال تصمیم گرفته تا تلفن مورد نظر را در شاخه اقتصادی عرضه نماید. حال باید ببینیم با توجه به توانایی اجرای اپلیکیشن های اندرویدی، این تلفن همراه با پلتفرم جدیدش تا چه حد در بازار کشورهای در حال توسعه موفق عمل خواهد کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
نه بدک نبود
بنظر من سامسونگ با تبلیغات. وسیعی که داره به راحتی میتونه سیستم عامل تایزن رو به سیستم عاملی محبوب تبدیل کنه☺
سلام بچه ها ببخشید لومیا 935 ایران اومده؟
این حرکت سامسونگ بیشتر شبیه یه تست و آزمایشه تا ببینه بازخوردش چیه و طبق اون برنامه ریزی کنه.
اما در کل فکر نمی کنم راه به جایی ببره...
چون رقبایی مثل ویندوزفون، اندروید و آی او اس داره و بعید به نظر می رسه بتونه مستقیما کاری در دنیای گوشی های هوشمند پیش ببره.
از طرفی هم هنوز ویندوز10 عرضه نشده و با اومدن ویندوز10 دیگه اندروید و آی او اس هم رقیبی به حساب نمیان و باید با ویندوز10 رقابت کنه.
اما بعید میدونم سامسونگ با این ثروتی که از فروش محصولاتش بدست آورده به راحتی بی خیال این معامله بشه. به نظر من چیز زیادی از این قضیه گیر سامسونگ نمیاد و براش بهتره که از الان روی گوشی های ویندوزی خوب تمرکز کنه.
من موندم با این سخت افزار کدوم برنامه اندروید و میخواد اجرا کنه؟ حتما tic tac toe یا 2048 !!! :))))))
اندرویده الکی نیست
باید دید چیجوریه!
open mobile باید تست بشه اما شخصا دید خوبی به این روش ندارم نرم افزار باید مستقیما اجرا بشه روی سیستم عامل نه به وسیله یک واسطه
هيچوقت نفهميدم فاز سامسونگ چيه؟؟
اين همه گوشي ميزنه....
طراحي يك نواخت...
رابط كاربري سنگين...
بدنه بي كيفيت...
الانم اومده ميگه سيستم عامل زدم به نام تايزن؛ خو اين همون اندرويد هست كه...
کلا به نظر من کار جالبی نیست که نرم افزارهای یک سیستم عامل روی سیستم عامل دیگه ای بخواد اجرا بشه....این شکلی عملا تولید نرم افزار برای اون سیستم عامل نوپا بی معنی میشه ... الان هم با این کار دیگه دلیلی برای توسعه دهنده ها وجود نداره که بخوان برای تایزن برنامشون رو توسعه بدن
آندروید خامش خوبه نه اینکه ...
براي افزايش بازديد سايتتون کليک کنيد