سامسونگ در حال کار بر روی چند تبلت جدید است
از آخرین باری که سامسونگ تبلت اندرویدی معرفی کرده مدت زمان زیادی گذشته است. به نظر می رسد این غول کره ای در حال آماده سازی 4 تبلت جدید بوده که در دسته های Galaxy Tab ...
از آخرین باری که سامسونگ تبلت اندرویدی معرفی کرده مدت زمان زیادی گذشته است. به نظر می رسد این غول کره ای در حال آماده سازی 4 تبلت جدید بوده که در دسته های Galaxy Tab و Galaxy Note جای خواهند گرفت.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
مدل های Galaxy Tab AS یا SM-T350/351 در سایز کوچک و Galaxy Tab AL یا SM-T550/T551 در سایز بزرگتر عرضه خواهند شد که گفته می شود جانشین تبلت های فعلی این سازنده به نام Galaxy Tab 4 هفت اینچی و ده اینچی خواهند بود.
در حالی که گلکسی نت و نت Pro های فعلی سامسونگ از اعدادی مانند SM-P600 و SM-P900 استفاده می کنند، به نظر می رسد مدل های SM-P350/351 (نمونه وای-فای و نمونه دارای درگاه سیم کارت) و همینطور سری های SM-P550/551 تبلت هایی میان رده خواهند بود که در دسته ی نوت جای می گیرند.
آنگونه که به نظر می رسد SM-P350/351 با سایز 7 یا 8 اینچ عرضه خواهند شد در حالی که گمان می رود مدل های SM-P550/551 ده الی 12 اینچی باشند.
از آنجایی که سامسونگ به تازگی کار بر روی این سری محصولات را آغاز نموده، باید انتظار ورودشان را برای نیمه ی سال یا انتهای سال میلادی جاری بکشیم.
لازم به ذکر است که این سری از محصولات با پلتفرم اندروید 5 به شکل پیش فرض به بازار عرضه خواهند شد.
در یک نگاه کلی، تبلت های آتی سامسونگ عبارت خواهند بود از:
- Galaxy Tab AS – - – SM-T351
- Galaxy-Tab AL – - - SM-T551
- Galaxy-Tab AS – - - SM-T350
- Galaxy-Tab AL – - - SM-T550
- Galaxy-Tab-AL Plus – - - SM-P551
- Galaxy-Tab-AL Plus – - - SM-P550
- Galaxy-Tab AS Plus – - - SM-P351
- Galaxy-Tab AS Plus – - - SM-P350
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خودم طرفدار سامسونگم اما فقط سری گلکسی نت ن بقیه گوشیاش سال هاس ک با سامسونگ کار میکنم تنها چیزی ک اذیتم کرده فقط یک ایراد سامسونگ بوده ک سال هاس ادامه داره ایرادش اینه که تبلتم گلکسی نت 10.1 n8000 بود ازش راضی بودم تا ی آپدیت جدید اومد با خوشحال رفتم تا آپدیتش کنم آپدیت کردم تبلت با اون سیستم قوی ازگار افتاد سرفت صفر عملکرد باتری مجبورا انداختمش کنار الان دست برادرمه رفتم گلکسی نت 3 9005 خریدم راضی بودم تا آپدیت 5 اومد رفتم باز آپدیتش کردم الان اندروید 5 هسش یکم ایراد داره مخصوصا تو ورژن قبلیش ک knox بود و ازش خیلی استفاده میکردم تو ورژن 5 از کار افتاد هرچیم عکس ویدیو شخصی توش داشتم رفت حالا منتظرم ورژن جدید بیاد شاید ی سری مشکلاتش اصلاح بشه و knox برگرده ولی دقیقا همون چیزی ک اعصاب آدمو خراب میکنه اینه ک ن واسه تبلت نت 10.1 آپدیت جدید میاد ن واسه گلکسی نت 3 یعنی چی گوشی دادی ب بازار ی چیزیم ب نام پلتفرم درس میکنی میزاری اینترنت ک مردم استفاده کنن وقتیم استفاده میکنیم گوشی از چشم میوفته اما آیفون ios 6 یا 7 یا 8 میاد همه گوشیای آیفون میتونن از آپدیت جدید بهره مند بشن درواقع متاسفم واسه شرکتی مثل سامسونگ ک شاهد همچین عیب هایی هستیم این طرفداران سامسونگ ناراحت نشن اصلا خودشون میدونن دیگه چندساله ولی واسه من سخته گوشی مثل گلکسی نت 3 دیگه از آپدیت جدیدی بهره مند نمیشه و اشکالات ورژن 5 گلکسی نت 3 همون طور مونده و هیچکس جوابگوی این مشکلات نیست حالا گلکسی نت 4 اومد گلکسی نت 5 هم اومد دسشون درد نکنه کارت حافظشم ک حذف کردن کلا از چشم افتاده گوشی مثل گلکسی نت 5 32 گیگ دوربین 16 مگاپیکسل خداییش 1 ساعت تکه تکه یا یجا باهاش فیلم بگیر ببین حافظه پر میشه یا ن نشد که خوشحال میشم اینم بذارین تا همه ببینن بخونن ن طرفدار اپلم ن هم سامسونگ ی 1280 هم خریدم ک هروقت اعصابم خورد شد اونو بذارم تو جیبم تا یوقت اینو نکوبم ب دیوار. هرکی حرفی داره ک بگه اینم جیمیل منه android56tm@gmail.com
عالی بود مثه همیشه مرسی
به نظر من سامسونگ باید روی موج جدیدی از یخچال و تلویزیون و کولر گاز یاش کار کنه
:D
خبر فوری
http://www.mehrnews.com/news/2465052/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%B3%D9%84-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D9%85-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-5G-%D8%AA%D8%A7-%DB%B6%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1
:-)
.... شرمنده شکلک مناسبی برای این خبر گیر نیاوردم ! موندم چی بزارم ! خنده ... تعجب... گریه ..... بی تفاوت ! بازم گفتم nG هم بدن ( جای n عدد بزارید !) اول قیمتش نجومی هست باقی اش هم دیگه مشهوده !
امیدوارم سامی یک سری تبلت های با کیفیت و با قابلیت های مناسب " به تعداد کافی " بده بیرون . البته با این چند مدل که نام برده شده فکر کنم باید این درخواست آخریمو چال کنم ! (شوخی) . ولی خودمونیما تبلت های سری اس و نوت سامسونگ واقعا عالین .
من دوست دارم سامسونگ یه تبلت 8 اینچی با قلم و صفحه سوپر امولد جدید بزنه اگر هم مثل سونی ضد آب بشه واقعا عالیه
اگه بدنه ی آبپد و و ویندوز ۸.۱ هم داشته باشه هم میشه عالی
بابا دیگه فیلم های تکراری شبکه سه پیش این کم میاره !!
با تب اس حدود یه هفته کار کردم صفحه نمایشش فوق العاده بود.
امیدوارم سری تب اس ادامه دار باشه.
به هر حال رقابت در هر صورت((( به هر نحوی)) به نظرم باعث پیشرفت محصولات و سود مشتریه.
فقط امیدوارم شرکتا به باز خورد مشتری هاشون یکم بیشتر اهمیت بدن.سونی والجی اهمیت دادن وپیشرفت خوبی رو تو محصولاتشون شاهد بودیم!!!
خوشم میاد فاصله ایده تا ساخت کسری از ثانیه واقعا سامسونگ شرکت همه چی تمامیه اراده کنه فردا یه گوشی جدید ساخته
این که همه میدونن روزی یه گوشی جدید.
سلام بچها (یە راهنمایی میخوام)
من یە گیمر حرفە ای نیستم، گیمر بودنم در حد مثلا بازی روی یه آیفونە.
از بازیهای مثل modern combat 5 و infinity blade و limbo وleo's fortune و nfs: most wanted و the wolf among تو گوشیم لذت بردم ولی خودتون میدونین همچین بازهایی تو گوشی تبلت ها خیلی کم گیر میان واسە همین تصمیم گرفتم کمی حرفە ای تر عمل کنم٠
چون خیلی وقتا در حال سفرم میخوام یە چیز قابل حمل بخرم.
تصمیم گرفتم یە ps vita بخرم، خوب حالا اگە لطف کنین راهنماییم بکنید کە چرا بخرم چرا نخرم؟؟
مهمترین ملاکم کیفیت بازیهاشە...
آیا ps vita نیاز هام رو برطرف میکنە؟؟
نه داداش بیهوده داری خرج میکنی