ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو 3DS جدیدش را تا ۱۳ فوریه در آمریکای شمالی و اروپا عرضه می کند

نسخه جدیدی و بهینه تری از 3DS در ۱۳ فوریه (کمتر از یک ماه دیگر) در آمریکای شمالی و اروپا عرضه خواهد شد. در این نسخه یک اکشن باتن جدید اضافه شده که قدرت عملکرد ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۲۵ دی ۱۳۹۳  |  ۱۵:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

نسخه جدیدی و بهینه تری از 3DS در ۱۳ فوریه (کمتر از یک ماه دیگر) در آمریکای شمالی و اروپا عرضه خواهد شد. در این نسخه یک اکشن باتن جدید اضافه شده که قدرت عملکرد بهتری به کاربر می دهد.

در این نسخه تغییرات اندکی در ظاهر دستگاه نیز دیده می شود. البته به نظر می رسد نسخه 3DS XL جدید تنها در آمریکا عرضه می شود. بر خلاف ژاپن که نسخه اصلی با سایز استاندارد در آنجا عرضه شده. ضمن اینکه بر اساس این توئیت که توسط شاخه اروپای نینتندو ارسال شده در این قاره نیز نسخه های تازه به چشم خواهند آمد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

B7US8j8IcAAuCF-

نکته عجیبی که در این عرضه این نسخه های تازه وجود دارد، عدم وجود شارژر به همراه آنهاست. هر چند که اعلام شده که این کنسول های دستی جدید با شارژر نسخه های قبلی نیز شارژ می شوند، اما عدم وجود آداپتور به همراه آنها از جانب نینتندو عجیب است.

ظاهرا این نسخه تازه در آمریکا با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد و باید منتظر ماند تا قیمت رسمی عرضه در اروپا از سمت نینتندو اعلام شود.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Nintendo+3DS+-+Introducing+the+New+Nintendo+3DS+XL.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • bawar

    من کە تصمیم گرفتم یە ps vita بخرم، اگە حال نداد سال بعدش یە ps4 میخرم :دی

  • Emiliano

    آقا یعنی چی دیوان گریدی پروندین ، یکی از بچه های خوب بود

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

      دیوان فکر کنم گفت داره میره سفر

    • Mr. Android

      داداش ایشون بار اولشون نیست میپرن دوباره برمیگردن غصه شو نخورید

    • شهریار

      تا جایی که یادمه با همه درگیر شد

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    نمیدونم چرا پدر مادر من هیچوقت به کنسول همراه اعتقاد نداشتن!
    کلا پیشرفته ترین کنسول همراه من همون بازیه بود که دکمه فشار میدی تا حلقه ها برن تو میله
    :D
    پ.ن:
    دیجیاتو طی یه اقدام سرکوب گرانه همه کامنت های کاملا بی ربط پست منو پاک کرد
    امیلیانو خان در جریان باش

    • کارگردان

      آتاری دستی هم بود...
      هواپیما یدفعه میخوردی بهش می گفت پخخخخخ
      تانک و خونه سازی هم داشت...
      ولی من معمولا هرجا بودم چندتا از بچه ها هم بودن و یک توپ...
      پ ن: امیلیانو هم واسه همین گفت :صاحبش اومد

      • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

        آره ما هم همیشه با بچه ها بازی (بازی واقعی) میکردیم
        آقای گل استپ هوایی چه روزایی بود

    • Hossein Za

      جالبه یه همدرد اضافه شد :D
      منو بهرام و سعید هم این مشکلات رو داریم زیاد ناراحت نباش البته والدین من به کیبورد اعتقاد ندارن :D

  • ArV

    www.tasnimnews.com/Home/Single/621507
    دیجیاتو میشه ببینی صحت داره یا نه؟!
    اخه خیر سرم میخواستم امروز بین نکسوس۵ وزد۲ یکی رو بردارم
    ای به خشکی شانس

    • ali.n

      کلا تسنیم نا معتبره به نظرم،،،،، اینم توضیحات کامل :
      http://xperian.ir/فروش-بخش-موبایل-سونی-تا-چه-اندازه-محتمل/

    • ali.n

      باورم نمیشه،،، فکر کنم همون شایعه رو این تسنیم به حالت جدی گفته،، امیدوارم درست نباشه.

    • Hossein Za

      اینو که خود دیجی منتشر کرده بود اونم چند روز پیش(البته با زبان بی زبانی)...
      http://digiato.com/article/2015/01/14/%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7/

      • ArV

        میدونم.ولی اون یه پیش بینی بود که وال استریت ژورنال زده بود
        نمیدونستم وضع انقد وخیمه همش دو میلیارد ضرر کرده بودا
        به هر حال فک میکنم باید از پشتیبانیش قطع امید کردو...

        • دادا

          ؛همش دو مییارد ضرر کرده بودا ؛
          شما مثل این که نفست از جای داغ بلند میشه !!

  • Emiliano

    صاحبش اومد

  • Emiliano

    نمیدونم چرا نیتندو خیلی دوست دارم ، اصل نوستالژی

    • شهریار

      من از نینتندو متنفر نیستم :)
      یاد برره گرامی -_-

  • کارگردان

    این محصول رده سنی هم داره???
    یعنی کسی هست که نوجوانی رو رد کرده باشه از اینا بگیره دستش???
    اگه هست دمش گرم... بنظرم کودک درونش خیلی فعال باشه...

    • Emiliano

      یعنی چی کودک درون مارو سرکوب نکن

      • Emiliano

        وقتی دیدیش بگو تا چند نکته درموردش بهت بگم کفت ببره

مطالب پیشنهادی