ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارمندان اپل عاشق مدیر خود هستند

بانک سوئیسی UBS پس از انجام یک نظرسنجی میان شرکت هایی که در حوزه فناوری فعالیت می کنند، به این نتیجه رسید که کارمندان اپل در خصوص آینده خود بسیار خوشبین هستند. پس از سال ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۷ دی ۱۳۹۳  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بانک سوئیسی UBS پس از انجام یک نظرسنجی میان شرکت هایی که در حوزه فناوری فعالیت می کنند، به این نتیجه رسید که کارمندان اپل در خصوص آینده خود بسیار خوشبین هستند.

پس از سال مالی 2013 که برای اپل اندکی مایوس کننده بود، حال به لطف نمایشگر های بزرگ تر آیفون های جدید و فروش بسیار موفقشان، گویا کارمندان این کمپانی نیز در حال دیدن نیمه پر لیوان بوده و به آینده امیدوارتر شده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اپل مقام اول در نظرسنجی UBS را به دست آورد. این نظرسنجی شامل زیر شاخه هایی مانند چشم انداز تجاری، فرهنگ، ارزش ها، مدیریت و مدیر عامل می شد. تیم کوک نیز امتیاز بسیار بیشتری از سایر افراد در تیم مدیریتی اپل تصاحب کرد.

آقای Steven Milunovich، یکی از روانکاوان UBS که در اجرای این نظر سنجی همکاری کرده، معتقد است روحیه مثبت کارمندان اپل به خاطر دیدگاه مثبتی بوده که آنها به آینده این کمپانی دارند. وی همچنین منکر این نمی شود که از دیدن نام اپل در جایگاه نخست این نظرسنجی، متعجب نشده است. جالب است بدانید در حالی که اپل جایگاه نخست در تمامی زیرشاخه های نام برده را بدست آورد، نام IBM از طرف مقابل در انتهای همه نمودار ها خودنمایی می کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • علیرضا

    جالبه که علاقه کارمندان اپل به مدیرشون با اندازه نمایشگر آیفون و آمار فروش محصولات شرکت رابطه مستقیم داره!

  • آقا حسین

    منم عاشق مدیرم هستم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    نه الان! روزی که جواب گندکاریها و مدیریت سبک الف نونش رو ببینه ...

  • farid

    Mme Lu sur mesure Apadana vous

  • فـرزاد

    دور از انتظار نیست از اپل در همچین مواردی !

  • طــــــــــــــــــــــــــــوسي

    روزی جابز یکی از اینترن‌ها را در آسانسور دیدار کرد و از او پرسید که در حال کار بر روی چیست؟ اینترن هم می‌گوید در حال انجام کارهای کنترل کیفیت یکی از محصولات است. جابز در پاسخ می‌گوید: چرا پایین می‌روی؟ باید بالا بروی و به سر کارت برگردی!” پس از این‌که رنگ از رخسار اینترن جوان پرید استیو جابز گفت: هی بچه، داشتم شوخی می‌کردم!”


    مدير بايد اينطوري باشه :)) يارو سكته كرده :))
    >:)

  • کارگردان

    این برند های مطرح همه خوبن و هر کدوم در یک مقطع خاصی بهتر از بقیهه عمل می کنه و این روند ادامه داره اما....
    تنها برندی که من از نبودنش تو ایران هر روز حسرت می خورم برندی نیست بجز hugo boss البته ربطی به تکنولوژی نداره ولی خوب من واقعا محصولاتشو دوست دارم...

  • Apadana

    با اون خنده ی کوک اگه به جای اون خانوم یه پسر بود یکم موضوع عجیب می شد :l

    • farid

      به عقاید مردم احترام بزارید . حالا شما دختری یا پسر

      • Apadana

        عقايد؟؟ :))) چه ربطي داشت؟ من توهيني تو كامنتم نمي بينم! اونم به شما مربوط نيست!

  • دانیال

    بچه ها اگه رام رسمی آندروید رو از طریق نرم افزار Odin_v3.09 رو گوشی بریزم اطلاعاتش حذف میشه؟؟؟؟

    • erfanm

      به حالت کارخونه برمیگرده
      حافظه خارجی فقط دست نخورده میمونه

  • abolfazl_eslami

    اقا این خبر تولید چیپست های مک توسط اپل انگار تکذیب شده تو سایت همسایه خوندم
    http://9to5mac.com/2015/01/16/intel-apple-macs/

    • farid

      منم خبرشو توی همین نزدیکا خوندم. اپل به این زودیا اینتل رو ول نمیکنه .

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی