آیا اپلیکیشن دوربین لومیا در ویندوز فون 10 برای تمام موبایل های ویندوزی عرضه خواهد شد؟
اپلیکیشن Camera ی جدیدی که در مرحله بتا بوده و به نظر می رسد برای انجام تست های مختلف توسط کارمندان مایکروسافت طراحی شده، جمعه شب گذشته در Windows Phone Store دیده شده است. یکی از کاربران این ...
اپلیکیشن Camera ی جدیدی که در مرحله بتا بوده و به نظر می رسد برای انجام تست های مختلف توسط کارمندان مایکروسافت طراحی شده، جمعه شب گذشته در Windows Phone Store دیده شده است. یکی از کاربران این فروشگاه به نام Jesse Leskinen پس از مشاهده این موضوع، اپلیکیشن را دانلود نموده و سپس با استخراج فایل AppX، آن را بر روی تلفن همراه خود، Samsung ATIV S تست نموده است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
اسکرین شاتی که Leskinen منتشر کرده، دقیقا مشابه نمونه ای است که در تلفن های لومیا به کار می روند. البته خصوصیات جدیدی که در آپدیت «دنیم» در این دسته از تلفن ها اضافه شده (مانند Rich Capture) در اپلیکیشن دانلود شده دیده نمی شوند.
این فرد گمان می برد پس از عرضه ویندوز فون 10، تمامی تلفن های همراه ویندوزی قادر به اجرای اپلیکیشن مذکور خواهند بود. لازم به ذکر است که به دلیل سخت افزار سطح پایین ATIV S، این تلفن قادر به لود کردن هیچکدام از قابلیت های آن نیز نیست.
این خبر برای آن دسته از کاربرانی که از موبایل های ویندوزی غیر لومیا استفاده می کنند بسیار خوشایند خواهد بود، زیرا با بهره گیری از اپلیکیشن دوربین لومیا، قادر به استفاده از تمامی مزایای آن خواهند شد.
تا معرفی رسمی ویندوز 10 و توضیح مایکروسافت برای نقشه هایش در خصوص ویندوز فون جدید زمان زیادی باقی نمانده است. روز چهارشنبه، با دیجیاتو همراه بوده تا در کنار هم از آخرین اخبار مربوط به این سیستم عامل آگاه شویم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

مطلب جالبی بود مرسی
اپلیکیشن دوربین چقدر مهمه!؟
لطفا درمورد این بنویسین که آیا ویندوز10 قابلیت نصب روی گوشی های لومیا با رم 512 داره یا نه
بسیار ممنون
از دیجیاتو برای اینکه اخبار ویندوز رو به خوبی پوشش میده سپاسگذارم.
منتظر ویندوز 10 و یک گوشی خوب مجهز به این سیستم عامل فوق العاده هستیم. واقعا هجان زده ام.
دیجیاتو جان روز به روز که به عرضه ویندوز 10 نزدیک میشیم خبرا داغ تر و خوندنی تر میشه. لطفا اگه بیشتر پیگیر باشید و اخبار رو بیشتر پوشش بدید سنگ تموم گذاشتید.
باز ممنون
یکی به این ماکروسافت حالی کنه گوشی فقط دوربین نیست!
هرچند تو تستهای سایت معتبر dxo لومیاها قاطی باقالیان!
یکم سیستم عامل و امکاناتشو قوی کن گیر سه پیچ دادی به دوربین
خوش به حال اونا که گوشی های غیر لومیا دارن شد پس ،
دوستان این کانسپت من برای ویندوزفون 10 هست ، که تقریبا دو ماه مشغولش بودم ... امیدوارم دوست داشته باشین و همینطور امیدوارم دیجیاتو این خبر رو کار کنه ...
لینک یوتیوب :
https://www.youtube.com/watch?v=er283GMyFp8
لینک آپارات :
http://www.aparat.com/v/DruMg
دمت گرم و سرت خوش باد،دیروز دیدمش، عالی بود
جناب کورد عزیز خیلی خوشحالم که دیدم همچین طراحی کردین
واقعا لذت بردم
مخصوصا با charm bar که ایدال بنده بود
در کل خدا قوت میگم خدمتتون
خوشحالم که در منابع بین المللی هم قرار گرفته
http://wmpoweruser.com/check-out-this-android-inspired-windows-10-for-phones-concept/
ای کاش دیجیاتو هم حمایت میکرد
داداش خیلی باحال بود دمت گرم انشالله موفق باشی همه جا
من دیدم دیروز خوبه داداش دمت گرم اما بهتره برا ماکروسافت بفرستی یجوری
----------------------
ولی نظر شخصیم هس کاش قبل اینکه راجع ویندوز 10 صحبت اینا میشد اینو اماده میکردی و میفرستادی تا ماکروسافت تو ویندوز 10 استفاده کنه ازش اما الانم دیر نیس شاید اگه نظرشو جلب کنه تو نسخه نهایی یتونه جا بده
ممنون از شما ، اما فکر نمی کنم ارسال همچین ایده هایی به مایکروسافت راحت باشه .. حداقل من راهش رو بلد نیستم
اگه ویندوز 10 قرار باشه برا همه لومیاها بیاد
یقینا برنامه دوربینشم میاد دیگه برا همشون
طبق توئیت دیروز NAWZIL تمامی عکسای مربوط به ویندوز 10 موبایل فیک بوده و حتی وی گفته که شخصی این عکسا رو منتشر کرده هنوز خوابه
خوب بود
دیجیاتو جان لطفا مراسم رو زنده پوشش بده چهارشنبه ساعت 8:30 شب دمت گرم اینکارو بکن برای مایکروسافتی ها