ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

این تصاویر ممکن است حاوی یک نمونه اولیه از HTC One M9 باشند

روز گذشته در خبرها ذکر گشت که احتمال می رود HTC از تکنولوژی اولترا پیکسل تنها در دوربین جلویی تلفن هوشمند پرچمدار بعدیش یعنی One M9 بهره بگیرد و دوربین اصلی این محصول کیفیتی ۲۰ ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۳۰ دی ۱۳۹۳  |  ۲۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز گذشته در خبرها ذکر گشت که احتمال می رود HTC از تکنولوژی اولترا پیکسل تنها در دوربین جلویی تلفن هوشمند پرچمدار بعدیش یعنی One M9 بهره بگیرد و دوربین اصلی این محصول کیفیتی ۲۰ مگاپیکسلی را به کاربرانش عرضه نماید، ولی در این میان جزئیاتی در رابطه با حذف یا پا برجا بودن تکنولوژی دوربین دو گانه و امکان باز تنظیم فوکوس که پیش از این در One M8 ارائه شده اند مطرح نگردید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

امروز مجدداً تصاویری از یک نمونه ی اولیه از One M9 لو رفته که دریچه ی دوربین در پشت آن تا حدی بزرگ به نظر می آید که بر مبنای آن گمان می رود کمپانی تولید کننده احتمالاً تکنولوژی دوربین دوگانه را در پرچمدار بعدیش نیز حفظ نموده است، با این تفاوت که این بار کاربران می توانند آن را در رزلوشنی به مراتب بالاتر و بر روی تصاویری به دفعات با کیفیت تر تجربه نمایند.

HTC-One-M9-prototype (1)

دیروز منابع تایوانی به بلومبرگ اطلاع داده بودند که پرچمدار بعدی HTC از نظر طراحی نسبت به نسخه ی پیشینش فرق چندانی نکرده و حتی در رنگ هایی مشابه تولید خواهد شد، که در تصاویر تازه منتشر شده از اسمارت فون One M9 نیز این مسئله مشهود است.

پیش از این شایعاتی نیز مطرح گشته بود که HTC اسپیکرهای بوم ساوند این موبایل را از نظر ابعاد کوچکتر کرده، که در صورتیکه نمونه ی اولیه حاضر در تصاویر صحت داشته باشد می توان این قضیه را نیز منتفی دانست و البته سایر صفحه نمایش هم بر مبنای همین عکسها فرق خاصی نکرده و کماکان همان ۵ اینچ باقی مانده است.

علاوه بر همه ی این موارد اطلاعات به بیرون درز یافته پیشین می گویند که One M9 در زمینه ی نمایشگر به رزلوشن QHD ارتقا یافته، از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ بهره خواهد برد و از تکنولوژی صوتی دالبی ۵.۱ نیز پشتیبانی می نماید.

پیش بینی می شود HTC پرچمدار بعدیش را روز اول مارس و در جریان کنفرانس جهانی موبایل که در شهر بارسلون برگزار می گردد معرفی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (53 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • aria

    شما نظرات منو منتشر نمیکنید ...صد رحمت به زومیت ..

    از این پس من در این سایت نظر نخواهم داد ....

  • امین

    بچه ها برای کسی آبدیت لالی پاپ اومده?
    برا. من دیشب اومد
    نسخه 5.0.1
    عشق است htc

  • reza abbasi

    همه چیزش عین ام8 هس جز تغییر شکل دوربین

  • rodrigez

    این که کپیه one m8 است

  • علی

    جالب اینجاس تو عکس اول نگاه کنید طرف با گوشی سامسونگ عکس گرفته .انعکاسش افتاده تو صفحه m9

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    یه چیز جالب بگم از سطح سواد صنف فروشندگان گرامی تلفن همراه،
    با دوستم رفتیم وان رو قیمت بگیریم طرف داشت ام8 رو معرفی میکرد، توضیحات ایشون رو میگم عین گفته هاشون.
    1)گوشی جدیده اچ تی سی زده طرح آیفون 6! (همونجا اگه به قتل میرسید دنیا به جای بهتری واسه زندگی تبدیل میشد).

    • reza

      damet garm hal kardam..
      aslan forooshandeh ha chizi balad nistan faghat mikhan beforooshan

      • فرشاد

        رضا جان اگه تو مکی که با ویمور یه ویندوز بریز خودت خلاص کن اگرم با سایر که کیبرد فارسی دیجیاتو معرفی کرد

        • reza

          farshad jan mishe biai too gmail rahnamaim koni?

          rezakhosravian45@gmail.com

          • فرشاد

            داش رضا یه ایمل برات زدم سوالت رو بزن تا فراد شب سعی میکنم اوکیش کنم فعلا

        • reza

          farshad dada man ba mac hastam.
          ziad ham balad nistam bahash kar konam

          in key board farsi age be hem begi jar yanesho mammon mishap

          --------------------------
          kapitan farsi nadaram :(((((9

          • reza

            man kolan ba apple moshkel daram :D

          • فرشاد

            http://dl3.downloadsoftware.ir/Soft/09/VMware.Fusion.7.1.0.rar

            رمز فایل
            www.downloadsoftware.ir
            _______
            وین رار و که می تونی باز کنی

          • reza

            damet garm
            dada mac dari chand ta soal daram?
            darbare apple id
            va nasb shilter shekan va .... :D

          • فرشاد

            http://www.vmware.com/products/fusion/
            دادا این دالود کن بعد روش وین نصب کن اگه بازم شکل داری بگو گام به گام بگم
            اگربا ای پی دست رسی نداری بزار لینک قابل دریافتش پیدا کنم

      • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

        برادر فارسی را پاس بدار.
        آدم چشم درد میگیره با خوندن پینگیلیش

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

      2)2 تا دوربین 3*4 مگاپیکسلی داره میشه 24 مگاپیکسل.
      3)گارانتی نرم افزاری داره(!!!!) تا دو سال اچ تی سی رو واستون رایگان آپدیت میکنم.
      4)میتونه کلش رو موقع شارژ اجرا کنه :D (این توضیحش در تایید حرفی بود که گفت سونی زد 3 داداشش موقع کلش بازی وقتی به شارژ بوده سوخته

      • peyman

        نمیخوام توهین کنم به فروشنده ها نود درصد به بالا سواد درست حسابی ندارن راجب گوشی و اکثرا فقط سواد فروش دارن ... هدفشون فروشه به هر قیمتی .... وقتی یه آدم بی سواد ساده میره تو مغازه میگه آقا گوشی تو این رنج خوبه مغازه دار در جا میگه سامسونگ یعنی چی؟ صرفا چون فروش سامسونگ خوب بوده پس همه مدلاش عالیه... متاسفانه سواد پایینه

      • Emiliano

        یاد یکی از بچه ها افتادم که میخواست آیفون بگیره فروشنده گفته بود اصلا شما تیم کوک میشناسی ما مستقیم باش در ارتباطیم

        • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

          همین که تیم کوک رو میشناخته خودش خیلیه!

        • reza

          hhhhhhhhhhhh :D

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    یه چیز جالب بگم از سطح سواد صنف فروشندگان گرامی تلفن همراه،
    با دوستم رفتیم وان رو قیمت بگیریم طرف داشت ام8 رو معرفی میکرد، توضیحات ایشون رو میگم عین گفته هاشون.
    1)گوشی جدیده اچ تی سی زده طرح آیفون 6! (همونجا اگه به قتل میرسید دنیا به جای بهتری واسه زندگی تبدیل میشد).
    2)2 تا دوربین 3*4 مگاپیکسلی داره میشه 24 مگاپیکسل.
    3)گارانتی نرم افزاری داره(!!!!) تا دو سال اچ تی سی رو واستون رایگان آپدیت میکنم.
    4)میتونه کلش رو موقع شارژ اجرا کنه :D (این توضیحش در تایید حرفی بود که گفت سونی زد 3 داداشش موقع کلش بازی وقتی به شارژ بوده سوخته)
    ....
    "

  • دلسوز

    کیفیت پرچمدار HTC خیلی خوبه ولی من فلسفه اون قاب زشت و ضخیم مشکی دور صفحه نمایش رو نمیفهمم. امیدوار بودم تو این نسخه حذف بشه که نشد. حیف.

  • erfannnnnn

    عه عه عه. چه قدر زشت و پرحاشیه هستش . 50 درصد فقط حاشیه هستش. پشتش هم که خیلی بیریخته . فقط کیفیت بدنش عالی هستش . با این وضع اینم هیچ پخی نیست

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی