روز گذشته در خبرها ذکر گشت که احتمال می رود HTC از تکنولوژی اولترا پیکسل تنها در دوربین جلویی تلفن هوشمند پرچمدار بعدیش یعنی One M9 بهره بگیرد و دوربین اصلی این محصول کیفیتی ۲۰ مگاپیکسلی را به کاربرانش عرضه نماید، ولی در این میان جزئیاتی در رابطه با حذف یا پا برجا بودن تکنولوژی دوربین دو گانه و امکان باز تنظیم فوکوس که پیش از این در One M8 ارائه شده اند مطرح نگردید.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
امروز مجدداً تصاویری از یک نمونه ی اولیه از One M9 لو رفته که دریچه ی دوربین در پشت آن تا حدی بزرگ به نظر می آید که بر مبنای آن گمان می رود کمپانی تولید کننده احتمالاً تکنولوژی دوربین دوگانه را در پرچمدار بعدیش نیز حفظ نموده است، با این تفاوت که این بار کاربران می توانند آن را در رزلوشنی به مراتب بالاتر و بر روی تصاویری به دفعات با کیفیت تر تجربه نمایند.
دیروز منابع تایوانی به بلومبرگ اطلاع داده بودند که پرچمدار بعدی HTC از نظر طراحی نسبت به نسخه ی پیشینش فرق چندانی نکرده و حتی در رنگ هایی مشابه تولید خواهد شد، که در تصاویر تازه منتشر شده از اسمارت فون One M9 نیز این مسئله مشهود است.
پیش از این شایعاتی نیز مطرح گشته بود که HTC اسپیکرهای بوم ساوند این موبایل را از نظر ابعاد کوچکتر کرده، که در صورتیکه نمونه ی اولیه حاضر در تصاویر صحت داشته باشد می توان این قضیه را نیز منتفی دانست و البته سایر صفحه نمایش هم بر مبنای همین عکسها فرق خاصی نکرده و کماکان همان ۵ اینچ باقی مانده است.
علاوه بر همه ی این موارد اطلاعات به بیرون درز یافته پیشین می گویند که One M9 در زمینه ی نمایشگر به رزلوشن QHD ارتقا یافته، از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ بهره خواهد برد و از تکنولوژی صوتی دالبی ۵.۱ نیز پشتیبانی می نماید.
پیش بینی می شود HTC پرچمدار بعدیش را روز اول مارس و در جریان کنفرانس جهانی موبایل که در شهر بارسلون برگزار می گردد معرفی نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

مطلب جالبی بود مرسی
شما نظرات منو منتشر نمیکنید ...صد رحمت به زومیت ..
از این پس من در این سایت نظر نخواهم داد ....
بچه ها برای کسی آبدیت لالی پاپ اومده?
برا. من دیشب اومد
نسخه 5.0.1
عشق است htc
همه چیزش عین ام8 هس جز تغییر شکل دوربین
این که کپیه one m8 است
جالب اینجاس تو عکس اول نگاه کنید طرف با گوشی سامسونگ عکس گرفته .انعکاسش افتاده تو صفحه m9
یه چیز جالب بگم از سطح سواد صنف فروشندگان گرامی تلفن همراه،
با دوستم رفتیم وان رو قیمت بگیریم طرف داشت ام8 رو معرفی میکرد، توضیحات ایشون رو میگم عین گفته هاشون.
1)گوشی جدیده اچ تی سی زده طرح آیفون 6! (همونجا اگه به قتل میرسید دنیا به جای بهتری واسه زندگی تبدیل میشد).
damet garm hal kardam..
aslan forooshandeh ha chizi balad nistan faghat mikhan beforooshan
رضا جان اگه تو مکی که با ویمور یه ویندوز بریز خودت خلاص کن اگرم با سایر که کیبرد فارسی دیجیاتو معرفی کرد
farshad jan mishe biai too gmail rahnamaim koni?
rezakhosravian45@gmail.com
داش رضا یه ایمل برات زدم سوالت رو بزن تا فراد شب سعی میکنم اوکیش کنم فعلا
farshad dada man ba mac hastam.
ziad ham balad nistam bahash kar konam
in key board farsi age be hem begi jar yanesho mammon mishap
--------------------------
kapitan farsi nadaram :(((((9
man kolan ba apple moshkel daram :D
http://dl3.downloadsoftware.ir/Soft/09/VMware.Fusion.7.1.0.rar
رمز فایل
www.downloadsoftware.ir
_______
وین رار و که می تونی باز کنی
damet garm
dada mac dari chand ta soal daram?
darbare apple id
va nasb shilter shekan va .... :D
http://www.vmware.com/products/fusion/
دادا این دالود کن بعد روش وین نصب کن اگه بازم شکل داری بگو گام به گام بگم
اگربا ای پی دست رسی نداری بزار لینک قابل دریافتش پیدا کنم
برادر فارسی را پاس بدار.
آدم چشم درد میگیره با خوندن پینگیلیش
2)2 تا دوربین 3*4 مگاپیکسلی داره میشه 24 مگاپیکسل.
3)گارانتی نرم افزاری داره(!!!!) تا دو سال اچ تی سی رو واستون رایگان آپدیت میکنم.
4)میتونه کلش رو موقع شارژ اجرا کنه :D (این توضیحش در تایید حرفی بود که گفت سونی زد 3 داداشش موقع کلش بازی وقتی به شارژ بوده سوخته
نمیخوام توهین کنم به فروشنده ها نود درصد به بالا سواد درست حسابی ندارن راجب گوشی و اکثرا فقط سواد فروش دارن ... هدفشون فروشه به هر قیمتی .... وقتی یه آدم بی سواد ساده میره تو مغازه میگه آقا گوشی تو این رنج خوبه مغازه دار در جا میگه سامسونگ یعنی چی؟ صرفا چون فروش سامسونگ خوب بوده پس همه مدلاش عالیه... متاسفانه سواد پایینه
یاد یکی از بچه ها افتادم که میخواست آیفون بگیره فروشنده گفته بود اصلا شما تیم کوک میشناسی ما مستقیم باش در ارتباطیم
همین که تیم کوک رو میشناخته خودش خیلیه!
hhhhhhhhhhhh :D
یه چیز جالب بگم از سطح سواد صنف فروشندگان گرامی تلفن همراه،
با دوستم رفتیم وان رو قیمت بگیریم طرف داشت ام8 رو معرفی میکرد، توضیحات ایشون رو میگم عین گفته هاشون.
1)گوشی جدیده اچ تی سی زده طرح آیفون 6! (همونجا اگه به قتل میرسید دنیا به جای بهتری واسه زندگی تبدیل میشد).
2)2 تا دوربین 3*4 مگاپیکسلی داره میشه 24 مگاپیکسل.
3)گارانتی نرم افزاری داره(!!!!) تا دو سال اچ تی سی رو واستون رایگان آپدیت میکنم.
4)میتونه کلش رو موقع شارژ اجرا کنه :D (این توضیحش در تایید حرفی بود که گفت سونی زد 3 داداشش موقع کلش بازی وقتی به شارژ بوده سوخته)
....
"
کیفیت پرچمدار HTC خیلی خوبه ولی من فلسفه اون قاب زشت و ضخیم مشکی دور صفحه نمایش رو نمیفهمم. امیدوار بودم تو این نسخه حذف بشه که نشد. حیف.
عه عه عه. چه قدر زشت و پرحاشیه هستش . 50 درصد فقط حاشیه هستش. پشتش هم که خیلی بیریخته . فقط کیفیت بدنش عالی هستش . با این وضع اینم هیچ پخی نیست