ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوی تبلیغاتی رسمی ال جی برای تلفن هوشمند G Flex 2 [تماشا کنید]

اگر هنوز به قدر کافی تصاویر LG G Flex 2 را ندیده اید، به احتمال زیاد دیدن این کلیپ کوتاه تبلیغاتی حسابی شما را سر شوق خواهد آورد. جدا از افکت های هیجان آور و ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر هنوز به قدر کافی تصاویر LG G Flex 2 را ندیده اید، به احتمال زیاد دیدن این کلیپ کوتاه تبلیغاتی حسابی شما را سر شوق خواهد آورد. جدا از افکت های هیجان آور و رندرهای با شکوه، این ویدئو بیشتر قابلیت های منحصر به فرد این تلفن همراه و یکتا بودنش در نوع خود را به علاقه مندان حوزه تکنولوژی نشان داده و به رخ رقبا می کشد.

این ویدئوی رسمی به ما یادآور می شود که قابلیت خمیدگی موجود در G Flex به قرارگیری اش در دست کمک کرده و همچنین تجربه ای بسیار لذت بخش از تماشای تصاویر و ویدئوها را به کاربرانش می دهد.

قابلیت خود-ترمیمی درب پشتی، فکوس اتوماتیک لیزری، چیپست قدرتمند اسنپدراگون 810، قابلیت های مالتی تسکینگ و رابط کاربری انحصاری LG، اندروید 5 و باتری 3000 میلی آمپری از دیگر خصوصیاتی هستند که در این ویدئو مشاهده می کنید.

ار شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب به تماشای این کلیپ تبلیغاتی بنشینید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/GFlex2-Official-Introduction-Video.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • TROOL

    o,o
    خیلی خوشگله

  • LG Forever

    simple but its best

  • REVOLTED

    محشره.
    جا داره یادی از i bend هم بکنیم :D

  • مهدی

    گرونه اقاااااا گرووون

  • Behnam

    منكر ساختش نيستم، مورد علاقمم نيست اين فلكس هاى ال جى! بيشتر روى tv اين ديزاينو دوست دارم خيلى معركه است پنلهاش، البته برندهاى ديگه هم منظورم بود نه فقط پنلهاى ال جى.

  • فرزین سیف الهی

    این گوشی یه مشکل خیلی بد داره. اینه که همیشه موقعی که می خوای باهاش کار کنی باید دستت بگیری. مثلا نمی تونی بزاری روی میز و باهاش کار کنی. همش در حال تکون خوردن.

    • رامین

      راست میگی ها! اصلا بهش دقت نکرده بودم
      مگه اینکه داک داشته باشی...

  • Parsa_P

    من که از g2 خیلی راضیم
    گوشی بعدی هم 100 درصد از الجی میگیرم
    خداییش حرف نداره

  • یاسر

    یا خوده خدا عجب چیزیه هییییییی ولی کو پول واسه خریدش

  • امین خان

    این قرمزش چه جوووووووووووننننننننیه
    خیلی قشنگه.یعنی تو جیب بزاری اذیت.نمیکنه ؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی