ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند RM-1027 احتمالا نسخه ای ارزان تر و مشابه لومیا ۸۳۰ خواهد بود

گفته می شود Alan Mendelevich مدیر آژانس تبلیغاتی AdDuplex که مسئولیت تبلیغات تلفن های هوشمند ویندوزی و مایکروسافت را عهده دار است به شماره مدل و اطلاعات محصولات در حال توسعه ی کمپانی مذکور دسترسی داشته و ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۶ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گفته می شود Alan Mendelevich مدیر آژانس تبلیغاتی AdDuplex که مسئولیت تبلیغات تلفن های هوشمند ویندوزی و مایکروسافت را عهده دار است به شماره مدل و اطلاعات محصولات در حال توسعه ی کمپانی مذکور دسترسی داشته و هر از گاهی جزئیات برخی از آنها را به بیرون درز می دهد.

مندلویچ اخیراً نیز در توئیتی از موبایلی با شماره مدل RM-1072 یاد کرده که بر مبنای گزارشات منتشر شده در روز یکشنبه احتمالاً گزینه ای مشابه ولی ارزان قیمت تر از لومیا ۸۳۰ باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

منابع دیگر در مورد RM-1072 ذکر کرده اند که این محصول به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز خواهد بود و مایکروسافت برای آن چیپست ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۰۰ و حافظه ی داخلی ۸ گیگابایتی قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD را در نظر گرفته است.

در پشت تلفن هوشمند مورد بحث نیز یک دوربین ۸.۷ مگاپیکسلی PureView تعبیه گشته در حالیکه دوربین جلویی آن تنها ۰.۹ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین احتمال می رود موبایل مذکور به صورت دو سیم کارت به تولید رسیده و همانند لومیا ۸۳۰ برای آن یک گیگابایت خافظه ی رم و یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز در نظر گرفته شده باشد.

RM-1072 احتمالاً با قیمتی در حدود ۲۷۵ دلار وارد بازار شود و اطلاعاتی نیز در دسترس است که این اسمارت فون در کشور اندونزی و به همراه مدل های RM-1099 و RM-1077 جهت دریافت مجوزهای لازم، به سازمان های مربوطه ارائه گشته است. باید منتظر ماند و دید مایکروسافت چه زمان جزئیات بیشتری را در رابطه با این مدل در اختیار عموم قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • MBigobah

    275 دلار ارزونه؟
    بیاد ایران ک میشه تقریبا 1300_1400
    البته با پول دلالی و غیره...

  • abolfazl nasri

    مایکی داره میترکونه

  • abolfazl nasri

    خيلي هم عالي و

  • خشایار

    خیلی منتظر ویندوز10 و یه گوشی پرچمدار مایکروسافتی مجهز به ویندوز10 ام. :D

  • خشایار

    پسر عجب گوشی ای هست، همینجوریشم از آیفون بهتره.
    فقط سیستم عاملش کلی می ارزه.

    :D مایکروسافت دوستت داریم :D

  • You smell so bad!!!

    از قدیم الایام میگن اگه نمیتونی پرچمدار بخری
    .
    .
    .
    بهتره خودتو پرچم کنی تا این که بری گوشی ارزون بخری!!!

  • Mr.M

    رفتم 4 تا نظر سایت همساده! خوندم سردرد گرفتم اینقدر در و گوهر می افشانند !
    البته یک خوبی هم داره که در 99 درصد موارد نه وارد اکانتم میشم و نه نظرشون را میخونم !

  • Mr.M

    من به روش فعلی لومیا اعتقاد ندارم
    ارزان سازی نسخه قبلی با همون امکانات و حتی کمتر !
    به جاش روش اپل را می پسندم
    بهتر کردن پرچمدار با همون قیمت قبلی و ارزان کردن نسخه قبلی پرچمدار اون رده
    ارزان سازی با ارزان کردن خیلی فرق داره

  • امیر پارسا

    دیگه اطمینان پیدا کردم مایکی رژیم گرفته و پاشو تا ته گذاشته روی گاز!
    افرین بهش!

    • مرتضی عبدی

      روانیی تو به خودت مثبت میدی به بقیه منفی؟ میشه بگی چند سالته؟

      • امیر پارسا

        چی بگم والا!
        بهرحال سپاس گزارم از لطفتون!

      • ali.n

        پروفایل هایی که منفی میدن هیچکدوم با نام کاربریشون نظری ندادن، احتمالاً همشون رو یک نفر ساخته و در کل آدم بیکاریه، امیرپارسا هم پروفایل نداره و اونی که بهش مثبت داده خودش نیست.. قصد ترولی که با چند اکانت منفی میده فقط بهم ریختن جو و جلب توجه هست، زیاد جدیشون نگیرید و اهمیت ندید.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی