سامسونگ 75 درصد از چیپست های A9 اپل را تولید می کند
در طول روزهای گذشته خبرهای مرتبط با تولید چیپست A9 اپل را به اطلاعتان رسانده بودیم. در آخرین خبرها آمده بود که کمپانی تایوانی TSMC مسئول تهیه و ساخت 50 درصد از چیپست مورد نیاز اپل ...
در طول روزهای گذشته خبرهای مرتبط با تولید چیپست A9 اپل را به اطلاعتان رسانده بودیم. در آخرین خبرها آمده بود که کمپانی تایوانی TSMC مسئول تهیه و ساخت 50 درصد از چیپست مورد نیاز اپل است. در خبر دیگری نیز شنیده بودیم که تنها 30 درصد از ساخت چیپست A9 اپل به کمپانی TSMC خواهد رسید اما حالا با توجه به آخرین اخبار رسیده از کره ی جنوبی، ساخت 75 درصد از چیپست های مورد نیاز اپل به نام A9 را سامسونگ عهده دار خواهد شد.
به نقل از گزارش روزنامه کره ای Maeil Business در عصر روز یک شنبه به وقت سئول، سامسونگ 75 درصد چیپست های A9 اپل را در کارخانه ی خود در شهر Austin و در ایالت تگزاس تولید خواهد نمود.
این روزنامه در گزارشی که ارائه داد از اعداد و ارقام مربوط به سودآوری این تجارت برای شرکت کره ای و همچنین سازنده مابقی 25 درصد چیپست های اپل سخنی به میان نیاورد. البته همچنان اعتقاد بر این است که TSMC در ساخت پردازنده بعدی اپل سهیم خواهد بود و دلیل این امر نیز مشارکت 100 درصدی این کمپانی در ساخت چیپست های A8 و A8X برای آیفون های 6 و 6 پلاس و آیپد ایر 2 در گذشته است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سامسونگ و اپل سودشو میبرن
شما هم اینجا بزنید سرو کله هم بعد بگید ما چرا عقبیم
مطلب جالبی بود مرسی
من خیلی از برنامه ی شما خوشم میاید برای همین فقط قسمت اپل نمی ایم وبه قسمت های دیگر هم میروم
خدایی من نمیدونم طرفدارای اپل از چیش دارن دفاع میکنن؟؟؟
صفحه نمایششو ال جی میزنه
پردازنده و رمشو سامی
دوربینشو سونی
بدنه tcsm
من نمیخوام از سامسونگ دفاع کنم ولی در حال حاضر تنها شرکتیه که تمام قطعاته موبایلشو خودش تولید میکنه البته تو پرچمدارا و بعد از s5 که ماژول دوربینشو خودش ساخت که همون ایسوسل بود و دیگه از ماژول های سونی استفاده نکرد/و در حال حاضر هم (از آلفا و نوت 4 به بعد) به جرعت میتونم بگم بهترین سخت افزارو میسازه که از لیتو گرافی 20 نانو متری استقاده میکنه/در ضمن همه میدونیم که هر سال بهترین صفحه نمایش از دید دیسپلی میت متعلق به سامسونگه
اپل محصولات شاهکاری تولید نمی کنه، فقط با بوق و تبلیغات و سر و صدا و جذب طرفدارهای بی …ل، محصولاتی کاملا معمولی با تکنولوژی ۲ الی ۳ سال پیش دنیا رو در بسته های خوشگل و قیمت گرون میندازه به مردم.
با این حساب خوب طبیعی هم هست مردم پول نازنین رو در برابر تبلیغات بدن این آقا و ایشون حال پولشو ببره و در عوض حس افتخار!!!!! داشتن آیفون رو بمون بده!!!!!
تازه شانس بیاری خم نشه!!!!
دوربین سلفیش نره زیر قاب!!!!
آتیش نگیره!!!!
حالا NFC و دوربین و دسکتاپ و مشکلات امنیتی و … بماند.
ما کاری نداریم فقط افتخار می کنیم آیفون داریم!!!!! :D
کلا اپل خیلی خلاقه!!!!
محصولاتی دیگران رو به جعبه های خوشگل و قیمت بالا میندازه به مردم.
یکی بگه دقیقا اپل چی رو خودش می سازه؟ :D
ملت یه جوری سینه چاک از اپل و سامسونگ دفاع میکنن انگار سهامدارشن
خب معلومه! اپل خودش هیچی نیست
وابسته به این و اونه
معماری سری A پردازندههای اپل واقعا شگفتانگیزه...
همه ما میدونیم که اپل ثابت کرده اعداد روی کاغذ همه جنبه تبلیغاتی دارن. و در عمل خیلی فاکتورها باعث میشن یه سیستم قدرتمند باشه. یعنی تعداد هسته و سرعت کلاک فقط مواردی از دهها مورده... که بقیه موارد چون خیلی تخصصی هست، افراد عادی ازشون سر درنمییارن و در نتیجه کسی بهش اشاره نمیکنه زیاد.
یکی از شگفتیهای A8 اپل، کممصرف بودن در عین قدرت ماورایی هست... توجه کنید که باتری آیفون ۶ فقط ۱۸۱۰ میلی آمپر قدرت داره، با این حال عمر باتری متوسط و رضایتبخشی داره... اینم حساب کنید که پردازنده M8 اختصاصی و مجزای داخل آيفون هم به صورت لحظهای و در تمام ساعات درحال استفاده از سنسورا جهت مانیتور کردن آنی حکات آدم هست! یعنی یکسره داره باتری مصرف میکنه... اما اونقدر کم که تاثیر چشمگیری نمیذاره روی عمرش.
شما اسمت رو بذار حضرت اپل!
شگفت انگیز؟
ماورائی؟
قدرت خارقالعاده؟
جهالت که فقط داعش نیست
شمام نسل جدید جهالت هستین
این اگه خارقالعادس پس نوت 4 با اون مشخصات و اون دوام باتری و قدرت و رزولوشن صفحه و هشت هسته چیه؟