کوالکام از دست دادن یکی از مشتریان اصلی خود را تایید کرد
در سال های اخیر، پردازنده های کوالکام در بسیاری از موبایل های مشهور وجود داشته و این مساله درآمد زیادی را نصیب این شرکت کرده است. اما این مساله رو به زوال است. درآمدهای این شرکت ...
در سال های اخیر، پردازنده های کوالکام در بسیاری از موبایل های مشهور وجود داشته و این مساله درآمد زیادی را نصیب این شرکت کرده است. اما این مساله رو به زوال است.
درآمدهای این شرکت در سه ماهه چهارم سال مالی شرکت نشان می دهد 'پردازنده اصلی این شرکت یعنی اسنپدراگون ۸۱۰، آنطور که انتظار می رفت در تلفن های پرچمدار شرکت های مختلف دیده نشده است.'
در حال حاضر با اینکه انتظار می رفت سامسونگ سال ها یکی از بزرگترین مشتریان کوالکام برای سری گلکسی خود باشد، قضیه در حال حرکت به سمتی دیگر است.
دلیل این مساله شاید به گزارش هفته گذشته بلومبرگ باز گردد که به استفاده سامسونگ از چیپ Exynos در سری Galaxy S اشاره می کرد. دلیل این کار سامسونگ گرمای تولیدی زیاد پردازنده های اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام بیان شده است.
البته این خبر آنقدرها هم که تصور می کنید برای کوالکام بد نیست. در سوی دیگر ال جی تایید کرده که از اسنپدراگون ۸۱۰ در G Flex 2 بهره می برد. همچنین مدیر کوالکام (Steve Molenkopf) در خصوص ادعای سامسونگ در رابطه با داغ کردن این پردازنده نیز گفته که این مساله همانطور که انتظار می رود پیش رفته است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب جالبی بود مرسی
در ضمن کوالکوام که مرجع چیپ دنیاست خیلی راحت مشکل رو برطرف میکنه ! به راحتی تمام
غولیه واسه خودش
اینارو بیخیال
این واقعا بزرگه مگه نه؟
شک نکنید کواکوام کامل ترین تیم ساخت چیپ رو در اختیار داره !
اکسینوس همیشه یه پله عقب بوده ...
ال جی وقتی با فلکس 2 ترکوند میگم " سلام علیکم سامی "
http://www.nokiapoweruser.com/microsoft-windows-10-phones-tablets-with-octa-core-processors-expected-soon/
کوالکام بزرگترین مشتریت داره جدا میشه ازت فکری بکن به حال خودتو
همون سامسونگ بوده احتمالا سامي ميخواد كاملا از پردازنده هاي خودش استفاده كنه ، بايد صبر كنيم و ببينيم اينا براي امسال چه برنامه اي ريختن ، تا اينجا كه به نظر هيجان انگيز بوده، راستي نگفتم اين دراپ تست هم ميره فون آرنا ! Digiato Is International دي:
http://www.phonearena.com/news/What-happens-to-the-HTC-Desire-EYE-when-an-elephant-steps-on-it_id65327
تبریک و احسنت به بچه های دیجیاتو . همیشه نوآوری برنده ست .
یه مورد دیگه هم توی ویدئو دیدم، لحظات آخری که مانی خان کنار شترها بود ، شترسمت چپی حمله کرد به مانی !!!
مانی جان سالمی الان داداش !!!
مرسی خوبم :)) ایشالا پشت صحنه ویدیو ها رو برای عید منتشر می کنیم ;)
فکر کنم مانی یه سکته ناقص رو زده لامصب بدجور بلند شد ، اگر بلایی سر آقا مانی میومد میرفتیم کبابش میکردیم و و میدادیم آقا مانی تا هی بخوره تا خوب بشه و گوشت بشه به تنش
چی شده؟؟؟
سامسونگ دید که کوالکام تازه داره راه خودش رو میاد و مشکل به هم زده رفت تا از پردازنده های خودش استفاده کنه
بدجوووووور ضرر میکنه اخه جی فلکسو چند نفر میخرن یا حتی جی4 رو اصلا فروش اندروید رو سامسونگه