ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام از دست دادن یکی از مشتریان اصلی خود را تایید کرد

در سال های اخیر، پردازنده های کوالکام در بسیاری از موبایل های مشهور وجود داشته و این مساله درآمد زیادی را نصیب این شرکت کرده است. اما این مساله رو به زوال است. درآمدهای این شرکت ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۹ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در سال های اخیر، پردازنده های کوالکام در بسیاری از موبایل های مشهور وجود داشته و این مساله درآمد زیادی را نصیب این شرکت کرده است. اما این مساله رو به زوال است.

درآمدهای این شرکت در سه ماهه چهارم سال مالی شرکت نشان می دهد 'پردازنده اصلی این شرکت یعنی اسنپدراگون ۸۱۰، آنطور که انتظار می رفت در تلفن های پرچمدار شرکت های مختلف دیده نشده است.'

در حال حاضر با اینکه انتظار می رفت سامسونگ سال ها یکی از بزرگترین مشتریان کوالکام برای سری گلکسی خود باشد، قضیه در حال حرکت به سمتی دیگر است.

دلیل این مساله شاید به گزارش هفته گذشته بلومبرگ باز گردد که به استفاده سامسونگ از چیپ Exynos در سری Galaxy S اشاره می کرد. دلیل این کار سامسونگ گرمای تولیدی زیاد پردازنده های اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام بیان شده است.

البته این خبر آنقدرها هم که تصور می کنید برای کوالکام بد نیست. در سوی دیگر ال جی تایید کرده که از اسنپدراگون ۸۱۰ در G Flex 2 بهره می برد. همچنین مدیر کوالکام (Steve Molenkopf) در خصوص ادعای سامسونگ در رابطه با داغ کردن این پردازنده نیز گفته که این مساله همانطور که انتظار می رود پیش رفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • A.s.r.a.M

    در ضمن کوالکوام که مرجع چیپ دنیاست خیلی راحت مشکل رو برطرف میکنه ! به راحتی تمام
    غولیه واسه خودش

  • amir hosein

    اینارو بیخیال
    این واقعا بزرگه مگه نه؟

  • A.s.r.a.M

    شک نکنید کواکوام کامل ترین تیم ساخت چیپ رو در اختیار داره !
    اکسینوس همیشه یه پله عقب بوده ...


    ال جی وقتی با فلکس 2 ترکوند میگم " سلام علیکم سامی "

  • eleganc

    http://www.nokiapoweruser.com/microsoft-windows-10-phones-tablets-with-octa-core-processors-expected-soon/

  • SAEED DASTMARD

    کوالکام بزرگترین مشتریت داره جدا میشه ازت فکری بکن به حال خودتو

  • حسين

    همون سامسونگ بوده احتمالا سامي ميخواد كاملا از پردازنده هاي خودش استفاده كنه ، بايد صبر كنيم و ببينيم اينا براي امسال چه برنامه اي ريختن ، تا اينجا كه به نظر هيجان انگيز بوده، راستي نگفتم اين دراپ تست هم ميره فون آرنا ! Digiato Is International دي:

    http://www.phonearena.com/news/What-happens-to-the-HTC-Desire-EYE-when-an-elephant-steps-on-it_id65327

    • حمیـــد (نیم کیلوباش)

      تبریک و احسنت به بچه های دیجیاتو . همیشه نوآوری برنده ست .
      یه مورد دیگه هم توی ویدئو دیدم، لحظات آخری که مانی خان کنار شترها بود ، شترسمت چپی حمله کرد به مانی !!!
      مانی جان سالمی الان داداش !!!

      • مانی قاسمی

        مرسی خوبم :)) ایشالا پشت صحنه ویدیو ها رو برای عید منتشر می کنیم ;)

      • عــــــامـــــــــر

        فکر کنم مانی یه سکته ناقص رو زده لامصب بدجور بلند شد ، اگر بلایی سر آقا مانی میومد میرفتیم کبابش میکردیم و و میدادیم آقا مانی تا هی بخوره تا خوب بشه و گوشت بشه به تنش

  • PoOr!AMAN!A

    چی شده؟؟؟

  • msajad

    سامسونگ دید که کوالکام تازه داره راه خودش رو میاد و مشکل به هم زده رفت تا از پردازنده های خودش استفاده کنه

  • galaxy

    بدجوووووور ضرر میکنه اخه جی فلکسو چند نفر میخرن یا حتی جی4 رو اصلا فروش اندروید رو سامسونگه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی