ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی نزدیک به تلفن هوشمند Redmi 2 از شیائومی [تماشا کنید]

حدود بیست و چند روز پیش کمپانی چینی شیائومی تلفن هوشمند جدیدی با عنوان Redmi 2 را معرفی کرد، محصولی که گفته می شد قرار است جایگزین یکی از موبایل های پیشین و موفق این ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۱ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حدود بیست و چند روز پیش کمپانی چینی شیائومی تلفن هوشمند جدیدی با عنوان Redmi 2 را معرفی کرد، محصولی که گفته می شد قرار است جایگزین یکی از موبایل های پیشین و موفق این کمپانی یعنی Redmi 1S گردد.

Redmi 2 به نمایشگری ۴.۷ اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز گشته بود و از چیپست ۶۴ بیتی، ۱.۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۴۱۰ به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۳۰۶ و یک گیگابایت حافظه ی رم بهره می برد.

از سایر مشخصه های این محصول نیز می توان به، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی (قابل افزایش تا ۶۴ گیگابایت از طریق درگاه میکرو SD)، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۴.۴.۴ و پشتیبانی از ارتباط LTE اشاره کرد.

در ادامه ی مطلب می توانید ویدئویی که نگاهی نزدیک دارد به این تلفن هوشمند ۱۱۲.۶ دلاری را مشاهده و با آن بیشتر آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • A.s.r.a.M

    شیائومی : شیب گاز زده ( از لحن یه بچه که حرف زدن رو یاد بگیره )

  • A.s.r.a.M

    انصافا عالیه ...
    دوستان نظرشون در مورد elephone g7 چیه ؟ 550 ت
    5.5" hd ips
    mtk 6592m 8core 1.4
    1gb ram 8gb rom
    13 mp camera
    8mp front
    metal ferim

  • Mostafa_Eftekhari

    گوشی متوسط اما کاملیه اگه با قیمت 500 تومن عرضه بشه میتونه تو ایران موفق بشه

  • iman

    لطفا فیلم سابر گوشی های چینی رو هم بذارید

  • عــــــامـــــــــر

    منتطر می نوت پرو هستم اخه خیلی شاخه

  • Sajad_alipour

    آدرنو ۳۰۶ نه ۳۰۵،اصلاح کنید!
    واقعا کیفیت ساخت گوشی های چینی خیلی داره میره بالا

  • بهزاد

    اقا کسی با ایپد نمیاد سایت ؟ این اپارات خیلی اذیت میکنه تو سفری

    • A.R.T

      آى گفتى!
      اصلا با آيپد ويديو هاى ديجياتو رو نميبينم، همه رو تو گوشى با اپ آپارات دان ميكنم

  • HosseinZa

    و حیف و هزاران حیف برای ما ایرانیان بی بهره از محصولاتش...

    • کارگردان

      یکی از رفقا احتمالا چند وقت دیگه بره چین...
      بهش بگم بیاره اینجا موشکلی پیش نمیاد؟؟؟
      قضیه آنلاک بودن اینجور قرتی بازیا رو میگم...

      • pars

        خوب باید هم آنلاک باشه و هم به باند مخابراتی ایران بخوره که 3G و 4G و ... کار کنه

  • rodrigez

    عجب غولیه

    • کارگردان

      کجاش عجب غولیه؟؟؟
      خیلی عادیه...

      • rodrigez

        شیایومی رو میگم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی