ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک ماهواره ایرانی در هفته جاری به فضا پرتاب می شود

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به واگذاری سازمان فضایی به این معاونت، از ارسال یک ماهواره ایرانی به فضا خبر داد. سورنا ستاری گفت: از آنجایی که سازمان فضایی، بخش جدیدی است ...

حامد قاسمی نراقی
حامد قاسمی نراقی منتشر شده در ۱۲ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به واگذاری سازمان فضایی به این معاونت، از ارسال یک ماهواره ایرانی به فضا خبر داد.

سورنا ستاری گفت: از آنجایی که سازمان فضایی، بخش جدیدی است که به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اضافه شده، بنا داریم سه شنبه (14 بهمن ماه) به مناسبت روز ملی فناوری فضایی، برنامه های خود را اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه این هفته برنامه پرتاب یک ماهواره را در دستور کار داریم افزود: طی چند روز آینده جزئیات بیشتری از آن توسط دست اندکارانش اعلام می شود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص بهره برداری از کشتی اقیانوس پیمای ایرانی نیز اظهار کرد: کاوشگر خلیج فارس در دهه فجر آماده به آب انداختن است و ما نیز برای این کار آمادگی داریم.

کاوشگر خلیج فارس، اولین کشتی اقیانوس پیمای ایرانی، چند ماهی است که آماده بهره برداری بوده و مراسم به آب انداختن آن به خاطر عدم حضور مسئولان بارها به عقب افتاده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Abolfazl

    اینم حتما موتورش پرایده
    شک نکنید خخخ

  • saeed_ebrahimi

    به سلامتی.

    خودرو سازهامون خجالت بکشن لطفا.

  • علی

    که چی ؟!

  • طــــــــــــــــــــــــــــوسي

    مرسی بابت زحماتتون
    بره دیگه برنگرده

  • TURK Oglan

    دقیقا کار این ماهواره چیه ؟؟؟

  • این خبرا ...

    این خبرا یه حاله دیگه بهم می‌ده یه حال شگفت انگیز

    فقط نباید پیشرفت کشور را برای یه دهه تاریخی عقب انداخت
    باید هر پیشرفت ما در تک تک روزها و ساعات و دقیقه و ثانیه‌ها برای خودش یک اتفاق تاریخی باشه
    این کارا فقط آدم را به این فکر می‌اندازه که برای اینکه ملت را از خانه‌ها برای راهپیمایی بیرون بکشن انجام می‌شه نه برای پیشرفت ایران
    آخ ایران، ایران

    • رامین

      برادر من شما فقط از این فکرا به دهنت می رسه؟
      چرا اینقدر بدبینی خب !

  • میثم

    احسنت به دانشمندان ایرانی ، واقعا دمشون گرم

  • مرتضی توسلی

    موفق باشند!!!امید ما به جوان هایی هست که دارند پژوهش می کنند!!
    خوشبختانه داخل دیجیاتو زیاد از این جوان ها است!!!

  • steve

    براي اينكه ديگه برنگرده و نخوره بهمون صلوات.-------سلام دوستان دلم براتون تنگ شده بود ولي الان خيلي خوشحالم جزو نفر دوم پايه تو هشتاد و هشت نفر شدم.دارم ذوق مرگ ميشم :) راستي ممنون ديجياتو مطلب خوبي بود

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی