ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشخصات تلفن هوشمند A55 از HTC با امکاناتی در سطح یک پرچمدار لو رفت

براساس خبرهای منتشره اچ تی سی پروژه ساخت یک پرچمدار جدید را در دستور کار خود دارد که احتمال می رود همزمان با M9 در MWC 2015 رونمایی شود. این تلفن هوشمند طبق اطلاعاتی که ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۳ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

براساس خبرهای منتشره اچ تی سی پروژه ساخت یک پرچمدار جدید را در دستور کار خود دارد که احتمال می رود همزمان با M9 در MWC 2015 رونمایی شود.

این تلفن هوشمند طبق اطلاعاتی که تا به امروز به دست آمده A55 نام خواهد داشت و عضو جدیدی از خانواده دیزایرهاست که مشخصات فنی قابل توجهی را نیز در خود جای داده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت Upleaks، موبایل A55 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی از نوع QHD خواهد بود و از چیپست 64 بیتی هشت هسته ای MediaTek MT6795، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و دوربین 13 مگاپیکسلی یا 4 UltraPixel در قسمت جلو بهره می برد.

اسپیکرهای BoomSound، بلوتوث 4.1، باتری با ظرفیت کمتر از 3000 میلی آمپر ساعت، رابط کاربری Sense 7.0 و در نهایت اندروید 5.0 از دیگر امکانات و مشخصات در نظر گرفته شده برای این محصول است.

این تلفن هوشمند در قالب رنگ های طلایی، خاکستری و طلایی قهوه ای عرضه خواهد شد و طبق گفته ها یک قاب اختصاصی Dot View نیز برای آن ساخته شده.

موبایل جدید اچ تی سی در دو مدل تک سیم کارتی برای بازارهای خاورمیانه و آفریقا و نوع دو سیم کارتی برای بازارهای آسیایی ارائه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Hadi Jabbarpoor

    دیجی جان یه نظرسنجی بزن ببینیم کاربرا از یه پرچمدار چه انتظارایی دارن

  • Hadi Jabbarpoor

    به جای اینکه مدلاشو کم کنه داره زیاد میکنه انگار وضعیت عمو سامی رو ندیده بهتره 4 تا مدل یکی مکس یکی پرچمدارش یکی مینی یکیم زیر 100 دلار بده
    یعنی باید بقیه شرکت ها هم همین کارو بکنن تا تو بروزرسانی هم عقب نمونن منابعشونم بیهوده هدر نره

  • Ali Gap

    مدیاتک؟؟؟
    شاید چون ارزانتر تموم میشه و یا شاید کم کم شرکتها اعتمادشون به کوالکام داره از بین میره.

  • kasra02

    دوباره همون قاب m8 با نام یه مدل دیگه

  • محمد

    حالم از شایعه بهم میخوره

  • MeysaM

    ببخشید بی ربطه فقط واسه درد و دل مینویسم امیدوارم مثل سایت بغلی به دوستداران سونی بر نخوره.
    ------------------------
    دوستان پریشب گوشیمو (z2) گذاشتم تو یه کاسه کوچیک آب که به بقیه بگم ضد آب هستش، یک دقیقه هم نشد با آب تماس داشت، بعد ال سی دی شروع کرد کم رنگ شدنو بعدشم خاموش شد :eek:
    هیچی دیگه، هر کی تو اون جمع بود مرد از خنده :-?
    من موندم و گوشی ال سی دی سوخته.
    جالبه تاچ کار میکرد فقط صفحه خاموش بود. چون زنگ که میخورد ذهنی اون بیل بیکو میکشیدم و وصل میشد حتی دابل کلیک برای روشن شدن ال سی دی هم کار می کرد ولی خودش روشن نمیشد.
    آرین و مابقی هم گفتند حتماً باید گارانتی باشه تا بهش دست بزنیم چون قطعات محدوده.
    دادم به یه تعمیرکار. نمیدونم چه بلایی سرش بیاد. امروز زنگ زد گفت 390 ال سی دی کپی!!! 530 اصل!! میگه باید کل ال سی دی و تاچ عوض شه. نمیدونم والا خداکنه راست بگه.
    دوسش میداشتم .... :(

    • Mehrdad_Mech

      من one e8 دارم چند روز پیش پوشش (کاور یا درپوش یا نمی دونم چی ) اسپیکر پایین کنده شد و الان این گوشی رو نه کسی ازم میخره که بفروشم و نه میتونم استفاده کنم . همه گارانتی ها رو هم گشتم گفتن اچ تی سی بدون گارانتی تعمیر نمی کنیم . یکی تو پاساژ بزرگمهر گفت باید کل قاب گوشیت عوض شه قیمتشم 280 تومنه یکیم تو طبقه همکف علائدین گفت 130 تومن !!

      • MeysaM

        متأسفم شدم داداش.
        ببر بزرگمهر طبقه سوم واحد 103 آقای بزرگی. کارش فقط اچ تی سی هست. از اونم یه آمار بگیر ببین چی میگه.
        متأسفانه سیاست گارانتیا بر اینه که بدون گارانتی تعمیر نکنند تا خریدارا مجبور شند پول اضافه برای خرید گوشی باگارنتی الکی بدند.
        بنده هم همین مشکل رو داشتم.

        • MeysaM

          آقا اگه کسی این کامنت بالا رو خونده لطفاً پیش این آقایی که به عنوان تعمیرکار بین المللی اچ تی سی و آیفون معرفی کردم نرید. خود دزده بی پدر و مادر.
          زد 2 تحویل دادم، معلوم نیست چی تحویل گرفتم. درستش که نرد هیچ، دیگه حتی روشن هم نمیشه. بازش کردمو با ifixit مقایسه کردم نامرد هرچی میتونسته از روش برداشته. حتی به پیچای بردش هم رحم نکرده و فقط یه پیچ رو کل برد مونده :(

    • اشکان

      برادر من شما نباید این کارو میکردی...
      اصلا شما قبل از اینکه این گوشی رو بخری میرفتی گارانتی آرین میدیدی چقدر گوشی سونی خراب که در اثر برخورد به آب یه جاییش سوخته میارن براشون. خدا صبرت بده ایشاالله درست شه.

      • MeysaM

        آره داداش قبول دارم، شدیداً اشتباه کردم. :(
        دم شما گرم ...

  • امیر پارسا

    چقدر اوضاع خرابه که دیدگاه منم باید تایید بشه!!!!

  • امیر پارسا

    چرا مدیاتک؟!!
    مدیرhtc چون 4قرون سود کرده سال پیش حتما میخواد مطمءن بشه امسال ضرر میکنه!!
    .
    این دو سه روز من گرفتارم سنگر دیجی رو ترک نکنید!

    • اشکان

      چون مهندس امسال قوی ترین گوشی اندرویدی تو بنچمارک انوتوتو هم یه گوشی با پردازنده مدیاتک بوده نه اسنپ دراگون خبرشو میتونی تو سایت دیجی کالا بخونی

  • عــــــامـــــــــر

    با توجه به سایز صفحه نمایش شاید فبلتش باشه یا شاید هم یک نسخه شبیه e8 اما اینکه میگه از خانواده دیزایر هستش کمی گیچ کنندست

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی