به تدریج بر شمار دستگاه های مبتنی بر آبنبات چوبی افزوده می شود
زمانی که آبنبات چوبی اندروید ارائه گردید نتوانست به یک نسخه جهان شمول بدل شود و سرعت افزوده شدن بر شمار کاربرانش به قدری پایین بود که در بداعه امر تغییر محسوسی در آمارهای مربوط ...
زمانی که آبنبات چوبی اندروید ارائه گردید نتوانست به یک نسخه جهان شمول بدل شود و سرعت افزوده شدن بر شمار کاربرانش به قدری پایین بود که در بداعه امر تغییر محسوسی در آمارهای مربوط به جمعیت کاربرانش مشاهده نشد.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
اما چندی است که علاقه کاربران به این سیستم عامل خوشمزه زیاد شده و آنطور که داده های گوگل نشان می دهد همزمان با شروع ماه فوریه (یعنی از سه روز قبل) در حدود 1.6 درصد از کاربران فعال اندروید از آبنبات چوبی استفاده کرده اند.
این رقم قطعا بالا نیست اما روشن است که ارائه آپدیت برای تلفن های هوشمند نکسوس و به روز رسانی های اولیه (به طور مشخص از طریق محصولات HTC، LG و موتورلا) در این مسأله نقش داشته.
اما این افزایش از آن جهت نیست که آبنبات چوبی برای کنار زدن نسخه قبلی اش کار خاصی را انجام داده، بلکه این کیت کت است که موفق ظاهر شده و چندی پیش هم آمار مربوط به شمار کاربرانش از مرز 39.7 درصد گذشت که این مسأله بی تردید از آن جهت است که حجم بالایی از تلفن های هوشمند موجود در بازار هنوز هم از سیستم عامل های سال 2013 بهره می برند.
همانطور که ممکن است حدس بزنید، شمار کاربران جیلی بیلی و نسخه های اولیه آن افت قابل ملاحضه ای داشته و پیش بینی می شود که این نسخه در آینده ای نه چندان دور از دور رقابت خارج شود.
حال این پرسش مطرح می شود که آیا آبنبات چوبی می تواند به سرعت بر تعداد مخاطبانش بیافزاید؟ پاسخ مثبت است و انتظار می رود که با ارائه پرچمداران جدید غول های بزرگ صنعت موبایل چنین مسأله ای تحقق پیدا کند که البته تا آن زمان هنوز هم فرصت زیادی باقی است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
اون اپدیت 4.4.2 برای نوت 8 الکیه؟
الان باز میگن اینکه آپدیت دیر میاد تقصیر کمپانی هاست اما گدگل هم مقصر هست با یک کم فشار میتوننه بهترین هارو فراهم کنه
یادمه قبلا ها ویرایش می کردید مطالب رو .... جیلی بیلی چیه؟ ملاحضه؟؟؟؟
احتمالا اسم نسخه بعدی پشمک حاج عبدالله باشه
به نظر من ویدیو ساختگی بود.
خیلی مصنوعی بود.
قشنگ نگاش کنید.
قضاوت با خودتون!
آخه من اینهمه منتظر ابنبات چوبی برای m8 موندم وقتی نصب کردم یه سری تغییراتی داشت که اصلا ارزش این همه صبر رو نداشت اصلا
به امید سلطه ویندوز فون بر گوشی های هوشمند........
اون روز دیر نیست فقط کمی صبر لازمه......
اونوقت میخوام ببینم این شرکت قنادی میتونه از شیرینیاش تعریف کنه
........................................................................................
معذرت از اینکه تعصبانه نظر دادم .... خیلی وقت بود میخواستم این رو بگم ولی فرصتش نبود...... منتظر واکنش ها هستم.... چه خوب چه بد
امید خیلی پسر خوبیه!
اما خوده مایکی هم اندازه شما به وینفون امید نداره!
جوری که توی اندروید سرمایه گداشته برای اراءه سرویس هاش!
.
این یعنی اوج وخامت حال وینفون از نظر مالکش!
وقتی آپدیت منطقه ای پخش بشه
وقتی شرکتای زیادی مثل هواوی تو فکر پشتیبانی نباشن
وقتی حتی خود آب نبات چوبی هم مشکل داشته باشه(نکسوس5 منظورمه)
گوگولی هم که بیخیاله
اون وقت من نوعی چرا باید آپدیت کنم؟
بالاخره برای Nexus 7 2013 LTE هم اومد.