ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند HTC Hima نسخه ی ویندوز ۱۰ هم خواهد داشت

یکی از سازندگان بزرگ دنیای اسمارت فون ها، HTC،‌ بر این باور است که در سال جاری بهترین ها را در سبد محصولات خود خواهد داشته و آنها را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. اولین ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۵ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از سازندگان بزرگ دنیای اسمارت فون ها، HTC،‌ بر این باور است که در سال جاری بهترین ها را در سبد محصولات خود خواهد داشته و آنها را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. اولین سری از این محصولات در ماه آینده و در حاشیه ی MWC قرار است معرفی شوند و تقریبا اطمینان خاطر داریم که One M9 و M9 Plus که با نام Hima و Hima Ultra هم می شناسیمشان، جز محصولاتی هستند که در رویداد اختصاصی شرکت یاد شده رونمایی خواهند شد.

اما از شایعات مربوط به نسخه ی ویندوزی M9 چه خبر؟ در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گفته های @upleaks نسخه ی ویندوزی M9 در مراسم MWC و در شهر بارسلون بر روی صحنه نخواهد رفت. @upleaks می گوید مایکروسافت تایید نموده که این تلفن از ویندوز ۱۰ بهره خواهد برد - هرچند با توجه به زمان عرضه، انتظار این موضوع را نیز داشتیم- .

ضمنا از آنجایی که ویندوز ۱۰ به شکل کامل تا قبل از تابستان عرضه نخواهد شد، در آینده ای نزدیک نباید انتظار معرفی اش را بکشیم. گفته می شود اچ تی سی در نظر دارد تا این اسمارت فون را فقط در ایالات متحده به دست کاربران برساند.

در سال گذشته، مدل ویندوزی M8 معرفی شد که با نسخه ی اندرویدی از لحاظ سخت افزاری هیچ تفاوتی نداشت؛ به نظر می رسد همین سناریو برای M9 هم اتفاق خواهد افتاد. تلفن هوشمند ویندوزی جدید HTC به احتمال زیاد از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن تمام HD، چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰، دوربین اصلی ۲۰.۷ و دوربین جلویی ۴ مگاپیکسلی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • A.s.r.a.M

    به وینفون اعتماد دارم و ..
    اما خیلی کاستی داره هنوز ! تجربه 2 ساله

  • V For Vandeta

    با درود
    من که فعلا با لومیا 630 مشکلی ندارم چه نرم افزار چه سخت افزار دوربین، خوش دستی ، در حد قیمتش بهترین گزینس پیشنهاد می دم حتما امتحانش کنید دو سیم کارت و اینکه لوگوی نوکیا یه بهت خاصی بهش می ده گوشی بعدیم شاید نکسوس 6 باشه البته تا اون موقع باید به فکر یه گنجی چیزی اختلاصی باشیم

  • تایسون

    بنظرتون امکانش هست سونی هم واسه زد4 همچین کاری کنه؟
    بدم نمیاد وینفون امتحان کنم
    البته با سونی

    • Armin Abdi

      ایده ساخت نسخه‌ی ویندوزفونی در کنار نسخه‌ی اندرویدی از پرچمدار ها واقعاً ایده‌ی خوبیه منم خیلی دوست دارم سونی همچین کاری رو تو Z4 یا سایر پرچمدار های آینده انجام بده.

  • mehdi ghasemi

    بده بیرون ویندوز 10 موبایلو دیگه مایکرو! میخوای مارو جون به لب کنی بعد بدی؟

  • خشایار

    UI ویندوز10 رو می بینم، با خودم فکر می کنم گوشی با سیستم عامل اندروید و ios رو بدی دست بچه، حتما قهر می کنه!

  • کارگردان

    پس فعلا همون لومیا 930 غول ویندوزی باقی خواهد ماند...
    ولی 830 هم خوبی های خودش رو داره...
    مایکروسافت فقط ویندوز رو برای دستگاه های با نمایشگر کوچیک رایگان کرد یا ویندوزفون هم رایگان کرد؟؟؟

    • مرتضی توسلی

      1520

  • خشایار

    من که برای گوشی ویندوز10 ای انقد هیجان دارم که وقتی بش فکر می کنم قلبم می خواد از دهنم بزنه بیرون. :)

  • خشایار

    :* We love you Microsoft :*
    :* We love you Windows :*

  • SAEED DASTMARD

    ویندوز ۱۰ اومده دردسر بشه واسه بقیه.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی