ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی یکی از استودیوهای بازی سازی خود را فروخت

استودیو Sony Online Entertainment (به طور خلاصه SOE) توسط Columbus Nova از شرکت سونی خریداری شد. این استودیو پیش تر به توسعه بازی های آنلاینی چون PlanetSide 2 و Ever Quest مشغول بود و حالا ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۵ بهمن ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

استودیو Sony Online Entertainment (به طور خلاصه SOE) توسط Columbus Nova از شرکت سونی خریداری شد. این استودیو پیش تر به توسعه بازی های آنلاینی چون PlanetSide 2 و Ever Quest مشغول بود و حالا تحت نام Daybreak Games، قصد گسترش فعالیت های خود را در همین زمینه دارد.

نام کاربری SOE_Legion در Reddit نوشت: "این اسم، نشان می دهد که ما به عنوان یک سازمان چه هستیم و تضمینی بر اشتیاق و فداکاری کارکنان ما و بازیکنان است. همچنین، نمایانگر نگاه ما به آینده است که هر روز جدید را به عنوان یک فرصت برای جلو بردن گیمینگ می بینیم."

در ادامه مطلب توضیحات بیشتری را از زبان مدیر استودیوهای Daybreak Games یا SOE سابق می شنویم.

SOE سال های اخیر را با موفقیت زیادی پشت سر نگذاشت و چند عنوان MMO تولید کرد که یکی پس از دیگری شکست خوردند. از Star Wars Galaxies گرفته تا DC Universe Online و The Matrix Online. سال گذشته این کمپانی چندین کارمند از شعبه های سن دیگو و آوستین خود را اخراج کرد.

جان اسمدلی، در ایمیلی به تمام کارکنان خود نوشت:

می دانم که افراد زیادی را امروز از کار برکنار می کنیم. تعدادی از همان ابتدا تا به امروز با ما بوده اند. هیچ کدام استحقاق اخراج شدن را ندارند. هدف ما به عنوان یک کمپانی، تولید بازی های فوق العاده و رشد دوباره است تا بتوانیم دوستان مان را بازگردانیم.

بر اساس گزارش TechCrunch، شرکت Colombus Nova به پشتیبانی از بازی های آنلاین Daybreak Games ادامه خواهد داد که این مسئله شامل حال H1Z1، بازی زامبی محوری که اخیرا از طریق برنامه Early Access به استیم اضافه شد هم می شود. علاوه بر این، توسعه EverQuest Next هم ادامه می یابد و در آینده نزدیک شاهد عرضه آن خواهیم بود.

در پست Reddit، تیم Daybreak Games اشاره ای هم به دیگر کنسول ها، غیر از پلی استیشن 4 و پلتفرم های موبایل داشت: "در حقیقت، پس از این اتفاق، حالا منابع بیشتری در دست داریم. به این معنی که توسعه بازی های کنونی برای پلتفرم های جدید ممکن خواهد بود و ورود به دنیای چند پلتفرمی را به فال نیک می گیریم."

جان اسمدلی در توییت امروز صبح خود اشاره کرد که برای عرضه بازی هایش روی اکس باکس وان لحظه شماری می کند. بنابراین بعید نیست که خیلی زود شاهد حضور PlanetSide 2 روی کنسول مایکروسافت باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • راوی

    اندروید باعث نابودی بخش موبایل کمپانی های بزرگ خواهد شد!!!

    سونی هم هر چه قدر زور بزنه نمیتونه دووم بیاره!!!

    حالا چرا استدیو بازی سازی داره میفروشه عجیبه چون مهم ترین بخش سونی همین بازی و بخش فیلم هست!!!!
    میتونست با جذب نیروهای تازه به یه استدیو قوی تبدیلش کنه...

  • Ghazanfar Didindipour

    حکایت سونی شده مثل اون معتادانی که وقتی کار به جای باریک می‌کشه، فرش زیر پاشون رو هم می‌فروشن :D

  • مرتضی توسلی

    حتی فکرش هم نمیشد کرد که شرکت به این خوبی روزی مجبور به فروش تک تک بخش هایش بشود.

  • ali.n

    مشکلات سونی رو من از محصولاتش نمیدونم،،،، سیاست ها و مدیریت و ریخت و پاش هاش زیاده،،، بعنوان مثال الان که موبایل هاش سود ده نیستن میره با اینیستا تبلیغ میسازه،،،، خب برو تبلیغ ارزونتر بساز بعدا دوباره سود زیاد داشتی بیا تبلیغات به این گرونی بساز........ من بشخصه خیلی از محصولاتش خوشم میاد و استفاده میکنم امیدوارم همچنان حضور پررنگی داشته باشه.

  • Mr.M

    ایرادهای سونی:قیمت بسیار بالا(فقط در این زمینه از اپل جلوتر هست)
    ایرادهای واضح در محصول
    چند نوع کیفیت برای یک محصول
    جدیدا هم کیفیت کمتر و قیمت کمتر =نابودی کامل

  • Mr.M

    وقتی یک شرکت متعصبانه روی یک اشتباه پافشاری میکند وضعش میشود خود فروشی سونی و نوکیا و موتورولا و...

  • تایسون

    سونی فقط بخش هایی که به کارش نمیاد و آینده ای براش متصور نیست را میفروشه تا خودشو سبک کنه.
    هیچوقت با بخش موبایلش چنین کاری نمیکنه، تا به سوددهی نرسونتش ول کن نیست.

  • سینتی سایزر

    سونی یه چند وقتیه چپ کرده.قضیه چیه؟؟؟؟

  • خشایار

    بهتر بود با استودیو های دیگه ادقامش میکرد تا اینکه بفروشتش
    سونی جدیدا به جای حل مسعله فقط داره صورت مسعله رو پاک میکنه امیدوارم فروختن بخش هاش رو ادامه نده و سعی در ترمیمشون بکنه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی