سامسونگ موفق به فروش ۶۳۰.۰۰۰ دستگاه تلفن هوشمند نوت Edge شده است
زمانی که سامسونگ تلفن هوشمند Note Edge را معرفی کرد،به دلیلی طراحی خاص و جدیدش، مطمئن نبود مشتریان در خصوص آن چگونه بازخوردی ارائه خواهند داد. به همین دلیل هم بود که در زمان معرفی ...
زمانی که سامسونگ تلفن هوشمند Note Edge را معرفی کرد،به دلیلی طراحی خاص و جدیدش، مطمئن نبود مشتریان در خصوص آن چگونه بازخوردی ارائه خواهند داد. به همین دلیل هم بود که در زمان معرفی و بر روی صحنه، مسئولین سامسونگ به Edge لقب «تولید محدود» دادند.
به نظر می رسد حال شرکت مورد بحث از بازخورد مثبت مشتریان به شکل جهانی متعجب شده است. در گزارشی از یکی از منابع کره ای به نام DT آمده که سامسونگ موفق به فروش ۶۳۰.۰۰۰ دستگاه نوت Edge گشته است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
زمانی که این عدد را با میزان فروش نوت ۴ مقایسه می کنیم، کوچک بودن عدد مرتبط به فروش تلفن مذکور به شدت مشخص می شود اما همین مقدار نیز نشانگر این موضوع است که کاربران از تغییر واهمه ای نداشته و تمایل به استفاده از طراحی های جدید دارند. لازم به ذکر است که نوت ۴ در ماه اول حضورش در بازار به رقم فروش ۴.۵ میلیون دستگاه دست پیدا کرد.
شرکت کره ای قطعا این میزان فروش در کنار تغییر در نوع طراحی را به فال نیک خواهد گرفت، شروع طراحی های خاصی مانند نوت Edge، شاید نقطه ی پایانی بر کاهش درآمدهای غول تکنولوژی کره ای باشد.
بسیاری از کارشناسان معتقد هستند تلفن همراه مورد بحث هنوز نسخه ای نا تمام بوده و سامسونگ در به بازار فرستادنش اندکی عجله کرده است، افرادی هم که با توجه به برچسب قیمت بالای این موبایل، آن را خریداری کرده اند اشخاصی ماجراجو بوده اند.
عده ای دیگر نیز اعتقاد دارند سامسونگ از لبه ی خمیده ی نمایشگر نوت Edge استفاده ای بهینه نکرده است. شایعات زیادی در خصوص استفاده از این نمایشگر در پرچمدار بعدی کمپانی کره ای رواج یافته و به نظر می رسد نام آن نیز Galaxy S Edge یا Galaxy S6 Edge باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
انصافا طراحی فوق العاده ای داره ...
فقط ای کاش جنس طراحیش از فلز و شبیه سری A گالاکسی بود .
با قیمت زیادی که داشته و اولین تجربه دنیا درباره لبه های خمیده نمایشگرها بوده خوب فروش کرده!
ارقام فروش مهم نیست!
ایا 630 هزارتا که خریدن از خریدشون راضی بودن ؟
دقیقا ملاک و معیار باید این باشه نه عدد و رقم.
و ملاک دیگه هم پویا بودن و کاربرای حرفه ای تر یک سیستم عامله که تا به مشکل ریز و درشتی برخوردی جواب بگیری و کاربرا از دستگاهاشون کار بکشن و اکتیو باشن نه فقط مصرف کننده.
برای همین خسچ وقت نمیشه گفت که ویمدوز تو دستاپ و اندروید تو موبایل بهترینن،هر سیستم عاملی جایگاه خودشو داره.
من خریدم اولش با شک و تردید خریدم ولی بعد از اینکه بدستم رسید کاملا از خرید خودم راضی بودم در یک کلام فوق العادست فقط باید باهاش کار کنی تا متوجه حرف من بشی.
دوست عزیز، اینها افرادی هستن که به برند دیگه ای تعصب دارن و از سامسونگ واندروید متنفرن، و مجبورن با دیدن این اعداد و ارقام این بهانه ها رو بیارن و بدون اینکه تجربه ی کار کردن باهاش داشته باشن نظر میدن، جایی که برد محبوبشون باشه اعداد و ارقام مهم میشه و جایی هم که برعکس باشه چیز دیگه مهم میشه، نمیدونم چرا دیگران رو بی سواد فرضش میکنن و فک میکنن خودشون با اطلاعات بالا.
اتفاقا دیوان گریدی هم با این گوشی کارکرده بود و خیلی ازش تعریف میکرد و میگفت یه دستگاه خاص با امکانات فوق العادست و نوآورانه ترین گوشی سال.
خسچ=هیچ!
ویمدوز=ویندوز!
دستاپ=دسکتاپ!
دیگه مسلما هرکس بخواد یه گوشی خاص بگیره قبلش رفته تحقیق کرده و با همه چیزش آشناست دیگه ، دیگه خرید با علاقه هم میتونه با راضی بودن تو یه راستا باشه
قرار هست دو نوع گلکسی اس6 داشته باشیم !
نوع بدون خمیدگی نمایشگر شباهت فراوانی به آیفون 6 پلاس دارد
630 هزار تا در 2 ماه اونقدر نیست که قابل مطرح کردن باشد
آیفون 5c شکست خرده چند برابر این مقدار در 2 ماه فروش داشت
اخه گوشی که هرگز مشابهی نداشته رو با یه آیفون به اصطلاح میانرده مقایسه میکنی؟؟اصلا به تفاوتشون فکر کردی؟؟به قیمتشون نگاه کردی؟؟
فقط یه چیزی میگی که گفته باشی ...
آیفون ۵سی فلسفش کاملا فرق داشت ، اون گوشی اومد از روی سیاست اپل ، اومد که خیلیا از پلاستیک بزنه و تشنه فلز بکنه ، اومد که با از پایان خط تولید آیفون ۵ و شروع ۵ اس همه رو سوق بده به طرف ۵اس ، وگرنه هیچ شرکتی نمیاد گوشی که قراره برای میانرده بودن تولید شده رو با اون قیمت گذاری اشتباه نابود کنه ، یه گوشی میانرده که برای یه سیاست خاص وارد بازار شده رو با یه گوشی با ارگونامی کاملا متفاوا رو با هم مقایسه نکن
و یه چیز دیگه ، سامسونگ وعد توزیع یه میلیون دستگاه رو داده پس این یعنی اینکه سامسونگ به فروش بیشتر امیدی نداره ، و اگر امید داشته باشه هم یه فصل رویایی براش رقم،میخوره ، اگر سامسونگ به خواسته هاش برسه که رسیده نسل بعدیش رو حتما توسعه میده ، فکرشو بکن این یه بازاریابی هستش دقیقا مثل سری اول نوت
پس منتظر نسل بعدب هم باشیم چون تا زمان معرفی نسل بعدی حتما به یه میلیون میرسه و من یکی که منتظر نسل بعدیش هستم
---------------------
یه روز نباشی تو دیجیاتو ، الان مقالات این یه روز رو با صبحونه عسل و تخم مرغ و سیاه دانه و چای آتیشی بخونی و لذت ببری ، من به این میگم زندگی
منم عین روبات باید 7 صبح پاشم اتو کشیده برم سر زندگی،صبحونه هم یک استکان چایی اگرم خدا قبول کنه وقت اضافه بیاد یه کورن فلکس!زندگی آدم ندارم من،زندگی سگی دارم!
-----------
این قسمت خمیدش خوراک ایده هایی مثل چارم بار ه و تو نقد و بررسی هاش به نظر کارآمد میومد.سامسونگ الحق سری نوت اش واقعا خوبه.
منم همینجورم جناب ، اما خب امروز مسافرتم و زندگیم متفاوته
خوش بگذره. ;-)