ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جزئیات آپدیت جدید اکس باکس وان اعلام شد

پس از تعطیلات کریسمس تا به امروز، اکس باکس وان آپدیتی نداشت و حالا مایکروسافت به وعده هایی که پیشتر داده بود عمل کرد و تعدادی ویژگی بسیار مهم را به کنسول اش اضافه کرد. ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۷ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پس از تعطیلات کریسمس تا به امروز، اکس باکس وان آپدیتی نداشت و حالا مایکروسافت به وعده هایی که پیشتر داده بود عمل کرد و تعدادی ویژگی بسیار مهم را به کنسول اش اضافه کرد.

Larry Hryb، ملقب به میجر نلسون امروز طی ویدیویی که در وبلاگ خود منتشر کرد، اطلاعات جامعی از این آپدیت در اختیار کاربران قرار داد. زمان اتصال کنترلر به کنسول تقریبا 2 ثانیه کاهش یافته که زمان چشم گیری است. هر بازی حالا پروفایل مخصوص به خود را دارد که می توان اطلاعات مفیدی را آنجا پیدا کرد.

در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در این رابطه آمده است. با دیجیاتو همراه باشید.

در Game Hub، می توانید اطلاعات مربوط به هر بازی را دریافت کرد و دید که دوستان تان در این بازی چه کارهایی انجام داده اند. توسعه دهندگان می توانند پروفایل بازی خودشان را مدیریت کنند و در تعامل بیشتر با کاربران باشند.

در زیر می توانید لیست کامل تغییرات را مطالعه کنید:

  • بهبود کنترلر: پیش از این 4 الی 5 ثانیه طول می کشید تا کنترلر به کنسول وصل شود اما حالا این زمان به دو ثانیه کاهش یافته. آپدیت کنترلر باید به صورت دستی از درون تنظیمات انجام شود (آموزش آن در ویدیوی زیر آمده).
  • هاب بازی ها: هر بازی پروفایل مخصوص به خود را خواهد داشت و کاربر با مراجعه به هاب بازی مورد نظر می تواند فعالیت خود و دوستان اش را در این بازی زیر نظر بگیرد.
  • آپدیت پارتی چت: به طور کلی عملکرد این بخش بهبود یافته و امکانات جدیدی به آن اضافه شده تا اتصال با ثبات میان کاربران برقرار شود.
  • اضافه شدن تصاویر پس زمینه و شفاف شدن کاشی ها: تصاویر پس زمینه در آپدیت قبلی اضافه شدند و حالا علاوه بر اینکه ظاهرشان نسبت به گذشته بهبود یافته، به تعدادشان هم افزوده شده است.
  • آپدیت های بخش مربوط به تلویزیون: بخش تلویزیونی اکس باکس وان حالا در کشورهای بیشتری در دسترس است که با مراجعه به لینک منبع می توانید لیست این کشورها را مشاهده کنید.

از طریق ویدیوی زیر می توانید شیوه آپدیت فرمویر کنترلر اکس باکس وان خود را فرا بگیرید و مروری بر گفته های میجر نلسون داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • امیر ارومیه

    کنسول فقط سونی 4

    ایکس باکس هم فقط 360 نه این ایکس باکس وان.

    به هر حال پرچم سونی همیشه بالاست و بالا میمونه .

    بازی گاد آو وار و لست آو اس و درایو کلاب و کلی بازی های انحصاری

    سونی وجود ایکس باکس رو نابود میکنه خخخخخخخخخخ

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • خشایار

    آینده برای XBOX عه.
    آینده برای مایکروسافته.
    محصولات مایکروسافت قابل اطمینانن و مایکروسافت خیلی خوب از محصولاتش پشتیبانی می کنه و خیلی هوای کاربرهاشو داره.
    :* خیلی دوستت دارم مایکروسافت :*

  • mm98

    میدونی.مشکل اینه که فکر میکنی که سود فقط از فروش کنسوله و بازی ها رو نادیده میگیری.

  • Aminaldin

    ما هنوز هم با ایکس باکی وانمون منتظر کرک خور شدنشیم
    کسی اطلاع نداره کی میاد؟

    • Aminaldin

      اشتباه شد !!
      (ما هنوز با ایکس باکس 360 مون منتظر کرک خور شدن ایکس باکس وانیم)

  • امیر پارسا

    اینم نمونه تصویر بک گراند زمان قدیم وینفون که میگی بعضیا دوسش داشتن!
    عکس فامیل اش رو میزاشت ادم فقط 2تا چشش پیدا بود و دماغ گنده اش!
    کی دوس داشته اینجوری نمیدونم!
    امان از تعصب

  • امیر پارسا

    و همچنین دیوان جون باز روی سوتی دیشب ات پا فشاری کردی!
    شرکت نوکیا(که بعد از فروخته شدن دیگه نوکیایی وجود نداره توی فون) نومبر 2013 فروخته شد
    1020 جولای 2013 معرفی شد
    پس اخرین پرچمدار نوکیاست
    هرانچه بعد از اون پرچمداران مایکروسافته نه نوکیا
    .
    این سوتی از شما بعیده!

    • Divan Greedy

      از نظر من موبایلی که روش برند نوکیا نوشته شده باشه متعلق به نوکیاست ، درسته اون موقع اعلام کردن اما مطمئنن زمان می بره تا تمام کارها تکمیل بشه و قرارداد نهایی بشه ، لومیا تازه 2 فصل مالی وارد گزارش مالی مایکروسافت شده

      • امیر پارسا

        اون نظر شماست و چون اشتباهه نویسنده جور دیگه ای فکر میکنه!
        وقتی یه شرکتی خریده شد یعنی بعداز اون تاریخ برای هر رفتارش و معرفی ایش مایکی تصمیم گرفته
        پس دیگه نوکیا نیست
        این عالمه حقیقته
        حالا شما میتونی هر جور دلت میخواد فکر کنی!
        1020 اخرین پرچمدار ساخته شده توسط شرکت معظم نوکیاست!

  • امیر پارسا

    عالیه
    اما مایکی شروع کرده با دامپینگ(ارزان فوختن کالایی با ضرر برای خارج کردن رقبا از بازار) پی اس رو شکست بده
    که باوجود قدرت مالیش ممکنه
    یه جایی خوندم که یه فروشگاه داره وان رو بصورت گسترده 299دلار میفروشه!
    اتیش زده به مالش!
    .
    باید ببینیم جواب پی اس چیه

    • borna_talebi

      سونی که پفته قرار نیست قیمت رو پایین بیاره. این تخفیف X1 هم فکر کنم فقط توی آمریکا هست نه کل جهان. برای همینم فروش کلی ایکس باکس وان در سه ماهه گذشته کم تر از ps4 بود.( با توجه به گزارش مالی دو شرکت)

      • امیر پارسا

        به هر حال به این میگن امکان سنجی توی اقتصاد
        که باز خوردها رو ببینن
        دور نیست روزی که وان در کل دنیا 299فروخته بشه
        .
        ممکن نیست که شرکتی به بزرگی اپل و مایکی اجازه بده قیمت اش شکسته بشه!
        از نظر شما ممکنه یه فروشگاه حجم کلان شرمایه اش رو از بین ببره بخاطر خوشحالی مردم؟!

    • Divan Greedy

      سونی هم پلی استیشن رو با باندل های خفن می فروشه همراه با gta 5 یا last of us و ... اون 299 دلاری ربطی به مایکروسافت نداره قیمت الانش 350 دلاره اونم توی امریکا و انگلیس فقط

  • امیر پارسا

    عالیه دیوان
    بفرست
    با برنامه جدید مایکی که میشه بک گراند عکس گذاشت خیلی بهتر شده
    .
    خیلی ناخوشایند بود توی 2015 نشه بک گراند ات یه عکس بزاری و پشت این کاشی ها مدفون بود عکس بیچاره!

    • Divan Greedy

      عزیز هنوزم داخل کاشی ها عکس هستش نه بیرونش ، هنوز اپدیت ویندوز 10 واسه تلفن ها نیومده من به شخصه اینجور تصویر گذاشتن رو ترجیح می دم به گذاشتن تصویر پشت کاشی بعضی دوستان اونجوری ترجیح می دن سلایق متفاوته

      • امیر پارسا

        منم همینو میگم دیوان جووون
        تا قبل از این یه عکس توی بک گراند که میزاشتی کاشی ها دفن اش میکردن و چهره زشتی داشت

        یکم از سادگی و حوصله سر بری وحشتناک وینفون کم کرده
        الان زیباتر شده

  • knight_bivatan

    باید دو سال پس انداز کنم یهps4بخرم !بعد فک میکنم پی سی واسه منو امثال من بهتره تریپ فقیریه دیگه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی