ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل دوم تلفن هوشمند Moto G اندروید ۵.۱ را تجربه کرد

روز گذشته خبر دادیم اندروید ۵.۱ در کشور اندونزی و بر روی موبایل های Android One دیده شده است. حال نوبت به یک تلفن هوشمند موتورولا Moto G نسل دوم رسیده تا از مشاهده آخرین نسخه ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۷ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز گذشته خبر دادیم اندروید ۵.۱ در کشور اندونزی و بر روی موبایل های Android One دیده شده است. حال نوبت به یک تلفن هوشمند موتورولا Moto G نسل دوم رسیده تا از مشاهده آخرین نسخه از پلتفرم اندروید، متعجب گردد. موتورولا اخیرا در خصوص به روز رسانی محصولاتش به آبنبات چوبی بسیار سریع عمل کرده و جای تعجی ندارد اگر در آینده ای نزدیک اندروید ۵.۱ را بر روی تلفن های هوشمند این شرکت مشاهده کنیم.

در دسامبر خبر رسیده بود که نسخه ی ۵.۱ در فوریه رونمایی خواهد شد و یکی از بزرگ ترین قابلیت ها نیز اضافه شدن حالت سایلنت است که در نسخه ی ۵ به شکل کاربردی وجود نداشت.

سایر تغییراتی که گوگل در ۵.۱ اعمال نموده به ثبات و پایداری بیشتر پلتفرم کمک می کنند؛ مدیریت بهتر حافظه ی RAM، انجام بهبود هایی برای رفع مشکل بسته شدن ناگهانی اپلیکیشن ها، مدیریت و مصرف کمتر باتری، رفع مشکلات مربوط به اتصالات بی سیم، مشلات مربوط به عملکرد دستور Okay Google، حل مشکلات مربوط به مرکز اعلانات و در نهایت نیز رفع اختلالات مربوط به صدا در برخی دستگاه ها.

اندروید ۵.۱ در مرحله ی بعدی و به شکل ناگهانی از چه تلفن هوشمندی سر در خواهد آورد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • BuBo

    داداشم بعد مدت ها گفت من گوشیی میگیرم که سیستم عاملش مال خودش باشه ( منظور دست کاری های مشکل ساز برندهای سامسونگ و ال جی و اچ تی سی و سونی بود)، میخواست سوییچ کنه رو آیفون ۶ و چون دید اطرف من نکسوس ۵ زیاد شده نخواست دیگه نکسوس بگیره و قیمت زیاد آیفون ۶ هک رو مخش بود که لازم نیست واسه یه گوشی انقدر پول داد، ولی وقتی بهش گفتم موتورلا نسخه خالص اندرویده و دستکاری نمیشه الان هواییه moto x 2014 با طرح بامبو شده و حالا آپدیت های عالیه موتور هم رو سفیدم کرد برای این پیشنهادم به برادرم.

  • reza1607

    برای G2 کی میاد؟

  • رضا

    کسی میدونه اندروید 5 کی برای g2 میاد

  • MCSE7045

    Quick WiFi and Bluetooth Switching Spotted in Android 5.1



    http://www.xda-developers.com/page/3/

  • امیرعلی

    سلام اقا من موتو جی 2014 دارم با ای پی امریکا اندرویدمو چن وقت پیچ 5.0.2 کردم ولی هنوز اندروید 5.1 نیومده موتورلا جدیدا ترکونده :)

  • Parham_Soltani

    حالا تازه بعد ۸،۹ ماه می خواد بیاد اندروید Lolipop !

    • Sir Mehdi Ive

      سامسونگ آشغالترین گوشی ایه که دیدم،چه تو آپدیت دادن چه تو طراحی،هرکی قبول نداره منفی بده،حال کنم

      • Parham_Soltani

        نه حرفت رو قبول دارم!
        مثبت هم دادم!

    • آقای مایکل جیمز اوون

      فقط آپل واقعا تو اپدیت هاش خوب عمل میکنه...
      سر موعد، واسه همه دیوایس ها آپدیت رو میده.
      الان دنیم مثلا قرار بود خیر سرش 3 ماه آخر 2014 بیاد ، الان به نیمه 3 ماه اول 2015 رسیدیم هنوز اکثر گوشی های رده بالا دنیم نگرفتن (920.925.1020.820.بعضی از 930 و 1520 ها)

  • Ace

    من هنوز رنگ اندروید 5 رو ندیدم اونوقت 5.1 هم اومد؟؟ htc هم که آپدیتش رو عقب انداخت.

    • آقای مایکل جیمز اوون

      htc که کلا آپدیت نکنه سنگین تره.
      فکر کن گوشی htc 8x که از لحاظ قدرت سخت افزاری هم رده 920 . 925 هنوز حتی آپدست 8.1 بطور رسمی واسش نیومده...
      فاجعه رو خودت درک کن فقط

      • Ace

        البته اینو در نظر داشته باش که htc برخلاف نوکیا(مایکروسافت) نهایتا فقط برای مدت دو سال گوشی هاش رو پشتیبانی نرم افزاری میکنه.

      • آقای مایکل جیمز اوون

        چرا htc "هم"؟!
        "فقط" htc مقصره...
        دیگه اینکه 8.1 هنوز نداده تقصیر کس دیگه ای هم مگه میتونه باشه؟

        • Parham_Soltani

          برای گوشی های تحت اپراتور ها ،اپراتور ها هستند که ارائه می دهند.

      • Parham_Soltani

        فکر کنم ساین اومده براش!

        • آقای مایکل جیمز اوون

          بله نسخه پیش نمایش.
          فکر کن باتری 8ایکس همینطوریش داغونه دیگه نسخه پیش نمایش هم بیاد روش میشه نور علی نور...

          • Parham_Soltani

            البته HTC هم مقصر هست!

مطالب پیشنهادی