ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وقتی آیفون ۶ در ظرفی از نوشابه در حال جوشیدن قرار بگیرد چه رخ می دهد؟ [تماشا کنید]

این روزها گرفتن تست های شکنجه از محصولات الکترونیکی مختلف و خصوصاً تلفن های هوشمند و به اشتراک گذاری ویدئوهای آنها در وب سایت هایی همانند یوتوب به امری بسیار متداول بدل شده است. تا ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۹ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

این روزها گرفتن تست های شکنجه از محصولات الکترونیکی مختلف و خصوصاً تلفن های هوشمند و به اشتراک گذاری ویدئوهای آنها در وب سایت هایی همانند یوتوب به امری بسیار متداول بدل شده است.

تا پیش از این در دیجیاتو نیز ضمن گرفتن تست سقوط از دو موبایل نسبتاً شناخته شده بازار یعنی اکسپریا Z3 سونی و HTC Desire Eye آنها را به شیوه های مختلفی تحت چنین آزمایش هایی نیز قرار دادیم.

اما اکنون یکی از کاربران یوتوب تست شکنجه ای دشوار را از تلفنی بسیار محبوب یعنی آیفون ۶ گرفته و آن را در ظرفی از نوشابه که به نقطه ی جوش رسیده و حالتی کارامل مانند پیدا کرده قرار داده است. بد نیست باقی ماجرا را در ویدئویی که کاربر یاد شده تهیه کرده ببینید تا از وضعیتی که موبایل کمپانی اپل پس از این آزمایش سخت پیدا می کند آگاه شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Saeid

    خر به این گاویی ندیده بودم ک اینم دیدم

  • Saeid

    چقدر هوا خوبه
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    الکی مثلا من بوشهر نیستم

  • فـرزاد

    الان با این تست کسی مجاب شده که دیگه آیفون نخره ؟!

  • Ghazanfar Didindipour

    بیشعور میگه خوشمزه‌ست =))
    بخاطر دیابت و البته از نظر شخصی و طبعی دیر به دیر لب به نوشابه میزنم، ولی هر بار که خوردم، مزه‌ش از دفعۀ قبل تلخ‌تر بوده.

    همین 1شنبه هفته پیش 7 آپ خوردم، در حد یک لیوان. خیلی تلخ بود کثافت...

    باقی نوشابه ها هم همینطور البته.

  • خشایار

    من مشابه این ویدیو رو برای S4 دیدم با این فرق که بعدش هنوز S4 عه کار می کرد. :)
    خدایی گوشی مردیه :)

  • خشایار

    آیفون همینجوریشم با سلام و صلوات کار می کنه :D

  • Ala_Sabzpoosh

    دیجیاتوی عزیز این خبر قدیمیه به خدا

  • مبین

    دیجی جان یکم دیگه صبر میکردی این پستو میذاشتی قشنگ میشد از توش نفت استخراج کرد

  • Siamak Gol

    چرا نوشابه؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی