ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران بر این باورند که دوربین آیفون بعدی هم ۸ مگاپیکسل خواهد بود

معرفی نسخه های جدید از آیفون در ماه سپتامبر تبدیل به یک سنت برای اپل شده است و همانگونه که انتظار می رود، آیفون بعدی نیز که هنوز مشخص نیست باید آن را 6s صدا ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۱ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

معرفی نسخه های جدید از آیفون در ماه سپتامبر تبدیل به یک سنت برای اپل شده است و همانگونه که انتظار می رود، آیفون بعدی نیز که هنوز مشخص نیست باید آن را 6s صدا زنیم یا آیفون ۷، در آن زمانی معرفی خواهد شد. هنوز حدودا ۸ ماه تا این تاریخ باقی مانده و به نظر می رسید بازار شایعات و گمانه زنی ها، فعلا به سراغ آیفون نخواهند رفت اما گویا واقعیت به شکل دیگریست. بر اساس گفته های یک تحلیلگر صنعتی به نام Jeff Pu، تعداد مگاپیکسل های نسل بعدی آیفون ها ارتقا نخواهد یافت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وی در خصوص دلایل خود برای مطرح کردن این ایده نظری نمی دهد اما این مورد را مطرح می نماید که کمپانی Lagran، یکی از بزرگترین تامین کنندگان لنز های دوربین آیفون، قطعا به دلیل استفاده ی اپل از سنسورهای ۸ مگاپیکسلی به سود دهی مطلوبی نخواهد رسید.

وی می افزاید: «از سوی دیگر، ما معمولا انتظار این را داریم که پرچمداران به سوی پیشرفت،‌ ترقی و امکانات جدید حرکت کنند؛ مانند لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار سریع تر که البته این پیشرفت ها بیشتر برای سازندگان ماژول ها سودآور خواهند بود تا شرکت هایی که لنز دوربین را می سازند.»

کاربران آیفون تا بحال گلایه ای از کیفیت پایین تصاویر ثبت شده با این تلفن هوشمند نداشته اند و به نظر می رسد به تعداد مگاپیکسل ها نیز اهمیت چندانی نمی دهند. کیفیت تصویر، آن چیزیست که مشتریان به دنبالش هستند و نسخه های جدید آیفون نیز هیچگاه کاربرانشان را در این خصوص نا امید نکرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • GabrieL

    YES

  • behrooz_sayyar

    گرفته شده با آیفون 6 روذخانه اروند خرمشهر

  • behrooz_sayyar

    IPHONE 6

  • اَلِــــــــکــــــس

    به نظرم 10 مگاپیکسلش کنه کافیه. واسه چار سال 10 مگاپیکسل بمونه فقط روی سنسورش کار کنه.

  • سعيد

    باشد كه رستگار شويد :-) با ٨ تو حالت عادى عكس ميندازه مثل دسته گل قبولت دارم تو دوربين...

    • GabrieL

      KEEP
      CALM
      &
      TRUST
      APPLE

  • ali.n

    دوربین آیفون ها جزو کم نقص ترین دوربین در بین گوشی ها هست چون در تمام حالات بهترین عملکرد خودشو داره،،، اپل نهایت بهره وری رو از سخت افزار دوربین برده،،، توی نسلهای بعد هم بهترش میکنه هم از لحاظ عددی هم عملکرد

  • عــــــامـــــــــر

    حداقل برای تبلیغاتم که شده مگاپیکسل رو به ۱۰ افزایش بده

  • pooya_amiri

    ایفون ۲ مگاپیکسل هم بزنه بازم فروشش بالاست :D

    • opda511

      ایفون اگه سیبشو رو آجر یا ... هم بزنه فروشش بالاست چون ذوب در اپل زیاده و مهم براشون اینه وقتی گوشی را دم گوششون میذارن اون سیبه دیده شه :)

  • محمد

    از اونجایی که مثل همیشه قطعات اپل ر ش ک های دیگه تولید میکنن و دوربینشم که سونی داره میزنه واسش فکر میکنم سونی به اپل گفته دیگه بشین سر جات 8 به بالا دیگه واست نمیزنم رودار میشی loooooool

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی