تیم کوک در ستایش اپل واچ: نشستن یک سرطان جدید است
در حالی که اپل واچ تا چند ماه دیگر به بازار عرضه می شود، تیم کوک از همین حالا سعی می کند در سخنان خود ذهن کاربران را برای خرید این دستگاه آماده سازد. مدیرعامل ...
در حالی که اپل واچ تا چند ماه دیگر به بازار عرضه می شود، تیم کوک از همین حالا سعی می کند در سخنان خود ذهن کاربران را برای خرید این دستگاه آماده سازد.
مدیرعامل اپل طی سخنانی در کنفرانس تکنولوژی و اینترنت Goldman Sach، عملکرد متفاوت اپل واچ در حوزه سلامت را یکی از برگ های برنده آن دانست و عنوان نمود که ویژگی های این دستگاه نحوه زندگی کاربران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
تیم کوک در زمان معرفی اولیه اپل واچ عنوان کرد که در حال حاضر رقبای دیگری نیز در بازار ساعت های هوشمند حضور دارند، اما هیچ یک از آن ها نتوانسته اند نحوه زندگی کاربران را تغییر دهند. او در آن مراسم سورپرایز اصلی اپل واچ را گستره وسیع کارهایی دانست که این ساعت می تواند انجام دهد.
اکنون تیم کوک در کنفرانس Goldman Sach به یکی از کارکرد های مهم این ساعت اشاره می کند. زمانی که اپل واچ را در دست داشته باشید، این دستگاه هر یک ساعت به شما یادآوری می کند که از جای خود بلند شوید و با برداشتن چند قدم، از نشستن به صورت متمادی پرهیز نمایید.
«اگر من برای مدت طولانی در جایی بنشینم، دستگاه با لرزش بر روی مچ، یادآوری می کند که باید بلند شوم و حرکت نمایم. بسیاری از دکتر ها معتقد هستند که نشستن، سرطانی جدید است»
«ما در اپل کارمندان زیادی داریم که اپل واچ را بر روی مچ های خود می بندند. همه آن ها بعد از یک ساعت نشستن از جای خود بلند می شوند و حرکت می کنند. کمی طول می کشد که به این موضوع عادت کنید، اما بعد از آن متوجه فوق العاده بودنش می شوید.»
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
منظورش اینه که هر یک ساعت پاشید بذاریدش تو شارژ!! :)))
آقای قاسمی سلام.
به نظر من در آخر هر هفته از مطالب شاخص که منتشر میشه یک پادکست کلی قرار دهید و بعضی از آنها را نیز تحلیل کنید اینجوری باعث میشه مطالبی که درکش برای خیلی ها پایینه راحتر متوجه شوند.
با تشکر
خوب یعنی اینکه هر ساعت یه یادآوری فعال بشه خیلی خارق العاده هست ؟
دسته قابلیت خوبیه ولی اون جوری تیم کوک با آب و تاب تعریف میکنه نیست
همین الانش برنامه s health هم هر یک ساعت که حرکت نکنی بهت هشدار میده
تیم کوک داره با این حرفها ضعفهای اصلی مثل باتری و کمبود سنسورها رو پوشش میده
به نظر بنده خيلي قشنگ هستش و حتي امكاناتي كه داره ادمو جلب خودش ميكنه ولي قيمتش نسبت به رقبا فكر كنم خيلي زيادتره.
از نظر طراحی بی نظیره
دیزاین اپلی واقعی
.
و همچنان معتقد ام باید خیلی قابلیت های wooow داشته باشه که جای ایبل ببندم دستم!
چطوری دلت میاد پول یه ماکرو 105 دیاف 2.8 رو بدی اینو بندازی دستت ؟ آقا بیا این ژاک لمنز من برای تو
دیجیتال باید جی شاک باشه ( سری ام آر جی ) - کلاسیک هم که این همه مارک درست و حسابی
جایی برای یه موجود هوشمن روی مچ دست بنده وجود نداره
موافقم نیما
آخرش هم گفتم ایبل اتوماتیک خودم یه حس خاص داره
نهایت نظم و مهندسی
انگار یه قلب تپنده
هزارتا قطعه ریز توی یه ر قص کائناتی!
.
خودمم هنوز با ساعت هوشمند موافق نیستم
چون هنوز نیازی نیست که فقط ساعت هوشمند پاسخ اش باشه
اما با این وجود زیبایی اپل واچ رو تحسن میکنم
ساعت هوشمند الان نه (مگر براى استفاده لوكس)
اما دستبند سلامتى چرا، مثله اسمارتبند تاك
------
ديجياتو ٣ ساعته پست جديد نذاشته! عجيبه!!!
ما که نیاز نداریم اما ظاهرا دارن اون سر دنیا نیاز رو میسازن و ادامه ماجرا
یهومیگفت اپل واچ آدم بلند میکنه و...واسه توپاچه کردن چه اغراق هایی میکنن
من که از این ساعت واقعا خوشم میاد.
تنها نکته ی بدش اینکه روی مچ همه یک ساعت واحد میشه.
(هم چنان ساعت های اتومات سوییسی رو بیشتر دوست دارم،ساعت های اتومات واقعا حس خاصی رو به آدم منتقل میکنن انگار یک موجود زنده هستن).
بینهایت مشتاق برای ورودش به بازار هستم!
دیوان کجایی پس ؟
بیا یه کم نظر بده بگو اپل بده مایکی خوبه
بیا بگو مایکی هم میخواد ساعت بزنه
بیا دیگه :(
قسمت نظرات دیجیاتو شده نمایشگاه نشون دادن فرهنگ.
(یعنی تحمل انتقاد اینقدر سخته؟بعد میگیم چرا مسئولین اینجورین!ناسلامتی نسل ما باید با دیدن مشکلات الان یه تغییری تو خودشون ایجاد کنن تا لااقل فردا اوضاع لااقل کمی بهتر باشه.مثال بارز،اصلاً شخص اینجا نیست داره بحث راه میندازه!شما خودت کامنت هات رو تو پروفایلت ببین،همشون اینجورین و اصلا محتوا ندارن جز ایجاد بحث.)
عزیزم تو چرا جوش میزنی ؟ !!!
من چند ساله هم نارنجی میخونم همین اینجا بودم هیچکس به اندازه بی منطقی های دیوان منو مجاب به ثبت نام نکرده بود
اگر با منطق حرف میزد که هیچی فدای سرش اما ببخشیدا از وقتی اومده گند زده به سایت و مقالات
کاربر باید مثل چستر و بقیه باشه که اطلاعات علکی ماروبیشتر میکنن نه اینکه بیان تو نظرات بگن مایکی خداست و دعوا کنن و به پدر و مادر همدیگه فحش بدن اونم سر شرکت های خارجی :|