ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تبلیغ Galaxy Grand 3 را در هند آغاز کرده است

کار با سامسونگ با تلفن های هوشمند سری Galaxy Grand هنوز تمام نشده و هم اکنون، این کمپانی، در حال تبلیغ تلفن جدید این سری در هند است. بر اساس تبلیغ منتشر شده از سوی ...

پویان رمضان پور
پویان رمضان پور منتشر شده در ۲۴ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۰:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کار با سامسونگ با تلفن های هوشمند سری Galaxy Grand هنوز تمام نشده و هم اکنون، این کمپانی، در حال تبلیغ تلفن جدید این سری در هند است. بر اساس تبلیغ منتشر شده از سوی شرکت یاد شده، به نظر می رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی دستگاه جدید این سری، با نام Galaxy Grand 3 است.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سال گذشته شایعاتی پیرامون تلفن هوشمند مورد بحث در اخبار وجود داشت اما سامسونگ هیچ گاه از آن رونمایی نکرد؛ در عوض، Grand Prime، با مشخصاتی مشابه نسل قبلی این سری، و دوربین جلویی با کیفیت بیشتر معرفی شد.

انتظار می رود نسل سوم این تلفن های هوشمند غول پیکر، از صفحه نمایشی ۵.۲۵ اینچی با کیفیت 720p، پردازنده ۱.۲ گیگاهرتزی Snapdragon 410، ۱.۵ گیگ رم  و دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در عقب و جلوی خود بهره گیرد.

پس از تایید آن توسط TENAA در کشور چین، تلفن یاد شده اندروید نسخه ۴.۴ را اجرا می کرد اما امید می رود Grand 3، از اندروید ۵ آبنبات چوبی به عنوان سیستم عامل پیشفرض بهره ببرد.

نظر شما درباره آن چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • هلنا

    من که از سامسونگ راضیم از پدر مادرشم راضیم..
    انشاا... به ارزوت برسی mr.m
    برای منم دعاکن به ارزومی که برم کارمند بانک بشم برسم.
    انشاا... همه عاقبت به خیر بشیم صلوات...

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • HamedMJ

    هفته ایی یه گوشی میده :| همشون شکل هم و با یه مشخصات سخت افزاری :| تولید کلی گوشی هم شکل + تبلیغات میلیاردی = فروش خوب :))

  • EROS

    به ت...مم که خبر وینفونو نزده. مگه نوکر تو هستن نویسنده های سایت که انقد شعر مفت تلاوت میکنی؟ خب دست و پاتو نگرفتن به زور بیارنت اینجا که. برو بشین تو وینفون.آی آر انقد از این حرفات بزن تا تخلیه روحی بشی. ما هم یا ندیدن مزخرفات شما راحت میشیم.
    والا ساتیا نادلا انقد جوش نمیزنه واسه مایکروسافت که یه سری بچه اینجا دارن خودشونو میکشن !
    منفی بدین تا منفی دونتون پاره شه

  • رییس بزغاله های بهار

    مبارکشون باشه ......

    اگر درخانه کس است ....همین یک حرف بس است .

  • حسین نجمی الدینی

    دوستان فكر كنم سايت يه مشكلي داره اخه بدون قندشكن نمياد بالا.

    • حمیدرضا

      آرهی یکی دو روزه اوضاع اینترنت ایران بدجور به همریخته سایت های داخلی هم گاهی اوقات فیلتر شکن میخواد !!

  • Mr.M

    يك چيزي بگم بعد برم بخوابم !!!
    نهايت آرزوي بعضي متعصبهاي خشك مغز ! حمالي براي مايكروسافت هستش
    حداقل آرزوي من اينه كه برند بسازم از مايكروسافت بزرگتر
    واقعا فرق آدمها از كجاست تا كجا ...

  • Mr.M

    ميگم خوب شد اپل نوار دور فلزي ساخت تا اينها كپيش كنند...
    بقيه تحليل خودم
    از طرف ديگر چينيها بدون هزينه ١٣ ميليارد دلار در سال سامسونگ براي لوازم الكتريكيش دارند كم كم ميرسند بهش و با قيمتهاي كمتر و كپي كردنهاي صاعقه مانند حتي به سامي هم رحم نميكنند!
    فقط كافيه شركتهاي چيني رو بيارند به OLED ديگه از سامسونگ خاطره اش هم باقي نميمونه...

    • هلنا

      سلام به همه
      چیه mr.m چی چی میگی برا خودت..؟!!!!!!!!!!!!!

    • EROS

      سرعت عمل و جدیت شما در شعرگویی قابل تحسینه. دلیل نفرت ملت از اپل طرفدارایی مثل شماست.

    • administrator

      به عکس هاش دقت کنی میفهمی از سونی هم اسکی رفته


      چیه اینقد اپل اپل میکنی ؟

      ازتون دزدی میکنه محل سگ هم بهتون نمیزاره بازم میرین پابوسش

      خودتونو بکشید تا صد سال ایران رو از تحریم در نمیارن و کاری نمیکنن

      ولی بچه ها با یه ریکوست از مایکروسافت کلی هدیه سال گرفتن

      برین دس خدا عامو

    • محمّد

      به بقیه میگی متعصب؟ :))))
      هنوز درکی از استفاده ی درست ندارید.
      اگه نوار فلزی برای اگل هست فبلت هم برای سامسونگه پس آیفون 6 پلاس تقلیده
      گوشی رو هم اولین بار موتورولا اختراع کرده و نوکیا کامل تر کرده پس کلا گوشی نباید تولید کنن بقیه
      اولین گوشی دوربین دار هم مال هرکی بوده مال اپل نبوده
      اولین صفحه ی تاچ و هزاران چیز دیگه که بقیه داشتند و اپل هم استفاده کرده
      لطفا درک کنید که مهم بهتر استفاده کردنه نه صرف خود استفاده

  • Virus

    شعار سامسونگ هفته ای یه گوشی و هرچی بیشتر در هفته بهتر:-D

  • Mr.M

    بگذار وضعيت سامسونگ را كمي تحليل كنيم!
    خوب اگه گلكسي اس ٦ باز پلاستيك بشه كه باز هم فروشش افت ميكنه
    اگر فلزي هم بشه يعني اينكه قبلا داشته بنجل قالب مردم ميكرده و اينكه قيمتش بالاتر ميرود كه يعني باز افت فروش برايش!
    حالا اگر شبيه آيفون ٦ بشود و فلزي هم بشود اوج ذلت و سقوط آزاد سامي جون هستش !
    سامي از پرواز لذت ببر به زودي با مغز ميخوري زمين !

    • parsa

      اقا مشکل چیه داری به همه برند ها توهین میکنی یعنی اپل خیلی شاخ شاختر از بقیه شرکت ها یعنی همه چیش عالی یعنی انحصار خوبه یعنی بولوتوث نداشتن خوب یعنی دوربین 8 مگاپیکسل خوب اگه دوربین خوبی میدونی چاپ عکس دودبین های پایین چه قدر بد که دیگه حتما میدونی یعنی فلز بهتر از پلاستیک فلز تا شدنی بهتر از پلاستیک انعطاف پذیر جدا این خوبه قدمت اپل بیشتر یا ماکروسافت اقا 1 ذره ادب داشته باش تا الان صفحه نمایش و قدرت نوت 4 از ایفون 6 بهتر اعلام شده اونوقت اپل عالی یعنی همه چی سامسونگ کپی اخه چرا اینقدر تعصب داری متاسفم برات

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی