ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی به جای تلفن هایش با ابزارهای جانبی به بازار آمریکا قدم می گذارد

امروز Hugo Barra -که از مدیران شیائومی است- در یک کنفرانس مطبوعاتی در سانفرانسیسکو اعلام کرد که شرکتش قصد دارد آغاز فروشش در آمریکا را با دستبندهای سلامت ارزان قیمت و ابزارهای جانبی مثل پاوربانک ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۲۴ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

امروز Hugo Barra -که از مدیران شیائومی است- در یک کنفرانس مطبوعاتی در سانفرانسیسکو اعلام کرد که شرکتش قصد دارد آغاز فروشش در آمریکا را با دستبندهای سلامت ارزان قیمت و ابزارهای جانبی مثل پاوربانک ها و هدفون ها شروع کند.

این محصولات از طریق سایت Mi.com و از اواخر سال جاری در آمریکا عرضه خواهند شد. هوگو باررا به سرعت اضافه کرد که فعلا برنامه ای برای عرضه تلفن ها یا تبلت های شیائومی در آمریکا وجود ندارد.

با اینکه شیائومی در عرضه تلفن های هوشمند در چین تقریبا حرف اول را میزند، اما کاربران علاقمند به این برند در آمریکا، فعلا نمی توانند به صورت مستقیم موبایل های شیائومی را خریداری و استفاده کنند. علی الحساب، فقط محصولات ذکر شده از طریق کانال مستقیم این شرکت و سایت آن در آمریکا قابل دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • pouya

    سلام چرا اپیکیشن موبایلتون کار نمیکنه?

  • knight_bivatan

    بایدازیه جایی شروع کرد شاید یه روزی یه جنگ بزرگ برپابشه سر این کمپانی های هیولاصفت چون سلاح تحریم لااقل برای چین کم اثره وجنگ سر پیشرفت اقتصادی ظالمانه ست بهونه سر برنامه ی هسته ای چین بشه وهمزمان باجنگ اقتصاد چین نابود بشه چون باوجود تلخی جنگ تاریخ بعضی مواقع به سیاست مدارا راه جنگو نشون میده

  • MKGH

    امیرپارسا و دیوان شما واقعا شاهکارین
    دیگه پستای اپل و مایکروسافت جوابگوی بحثتون نیست و میاین توی پستای بی ربط هم بحث می کنین
    دیجیاتو رو تسخیر کردین

    • امیر پارسا

      من به احترام ایشون سکوت میکنم! :)

  • محمّد

    واقعا بعد از Mi note به شیائومی امیدوار شدم
    فقط کاش یکم طراحی سایت و پوستر جذاب تری برای تبلیغاتش پیدا کنه... توی سایتش هنوز Mi 3 پرچم داره!
    طراحی Mi note فوق العادس حتی از نوت 4 هم برام جذاب تره.

  • Virus

    نگا کن یا شرکت چینی بعد یه سال به کجا رسید اصلا آدم دهنش وا می مونه :-o

  • Virus

    نگا کن یا شرکت چینی بعد یه سال به کجا رسید اصلا آدم دهنش وا می مونه

  • امیر پارسا

    دیوان گردی عزیزم@
    دیزاین ویندوز 10 فور فون تکنیکال پرویو دیقیا چه فرقی با وین 8 و 8.1 داره؟!
    دیزاین تغییر نکرده
    البته از نظر شما صدالبته تغییرات بسیاری کرده اما از نظر ما بی سو ادا نکرده :)
    تغییر یعنی ios6 , 7
    تغییر یعنی جیلی بیلی و لالی پاپ
    نه تعویض فونت تنها!
    .
    هنوز نفمیده مایکی بابا عکس پشت زمینه برای پیدا بودنه نه پشت کاشی ها زنده به گور شدن!
    الان کاشی شفاف اومده
    یعنی یا کاشی یا بک گرند!
    در این حد عقل جو بیل فوره!

    • مرتضی عبدی

      تو خوبی

    • borna_talebi

      منکه ویدیو یی که ویندوز سنترال گذاشته بود دیدم،طراحی کاشی ها بهتر شده بود. نوتفیکیشن سنتر هم اومده بود دسته بندی کرده بود نوتفیکیشن ها رو و با زدن یه دکمه تعداد بیشتری میانبر ها اون بالا ظاهر میشد. قسمت تنظیمات هم کلا طراحیش عوض شده بود.تغییرات بیشتر ظاهری بود به نظرم.اما بازم پیشرفت خوبی بود

    • Divan Greedy

      جو بولفیره ، تغییر اسم ها و مسخره کردنشون رفته تو ذاتت ، من به شخصه به مدیر عامل هم .... بازتون هیچ وقت چیزی نگفتم و به نظرش احترام گذاشتم/ بعدش چند بار هم بهت گفتم اما امان از فراموشی این تازه تغییرات نسخه اول پیش نمایش ، مثل ویندوز 10 که نسخه اول چیز زیادی نداشت به مرور بهش اضافه می شه اگرم دقت کنی ، بهش می گن نسخه پیش نمایش نه اصلی ، اپل که باید بشینه فقط باگ های ios 8 رو توی 9 درست بکنه ، خبرش رو خوندی ؟؟

    • محمّد

      عزیزم تغییر ینی آی او اس 7 به 8 :)))
      اگه 6 به 7 رو مثال میزنی منم 7.8 به 8 رو میگم میارم برات
      منطقی باشید لطفا
      اندروید هم تغییر بزرگش تو همین 4 به 5 بود.

    • کارگردان

      تو که پست قبل گفتی برید و از آپدیت لذت ببرید!!
      حالا چی شد دوباره؟؟؟
      یعنی نظرات پست قبلت در حد کلین است وود (: بود ولی نظرات این پستت در حد نیکلاس کیج ): ...
      وجدانا بیا ثبت نام کن ما مطمئن شیم دیگه کسی بجای امیرپارسا اصلیه نظر نمیزاره... دمت گرم

    • Divan Greedy

      اولن مودب صحبت کن ، بعدش تغییراتش رو بهت گفتم اما از اونجایی که تا حالا ویندوز فون نداشتی متوجه نمی شی ، تمام برنامه های ویندوز فون که مایکروسافت ساخته همشون redesign می شن ، نوتیفیکیشن سنتر کامل عوض شده ، دو تا سایز جدید برای کاشی ها اومده بعد می شه بگی دقیقن ظاهر ios چه تغییری کرده ؟؟ می شه ایکون هاشو بزرگ و کوچیک کرد ؟؟ توی iOS 7 فقط اومد شکل ایکون ها رو عوض کرد و تخت کرد کاری که مایکروسافت با ویندوز فون شروع کرد

  • Divan Greedy

    خیلی هم خوب ، اواخر سال که خیلی دیره / از powerbank و دستبند سلامتیش خیلی خوشم می یاد / کیبورد ویندوز 10 رو نگاه کنید اون دکمه پایینش محشره ، خیلی خفنه
    http://www.windowscentral.com/new-keyboard-windows-10-preview-phone

    مشورت / به نظرتون beats studio رو بفروشم جاش یدونه لومیا 635 بگیرم ؟؟

    • محمّد

      ایران بودی یه دونه ۶۳۰ داشتم اضافی میدادم بهت :)

  • امیر پارسا

    خدا بگم چکار این GF هوگو بارا نکنه که آدم برد توی تخت اش و مجبورش کرد قهری بره چین!
    آخه ادم عاقل بعد از این همه شرکت با پدر مادر میری شیائومی؟!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی