ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حضور موتور رندرینگ جدید پروژه اسپارتان در نسخه پیش نمایش فنی ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند

به نظر می آید مایکروسافت همه تلاش خود را بر این گذاشته تا خاطرات ناخوشایند اینترنت اکسپلورر را هر چه سریعتر به فراموشی بسپارد. این شرکت اخیراً اعلام داشته موتور رندرینگ جدیدی که به تازگی طراحی ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۵ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می آید مایکروسافت همه تلاش خود را بر این گذاشته تا خاطرات ناخوشایند اینترنت اکسپلورر را هر چه سریعتر به فراموشی بسپارد. این شرکت اخیراً اعلام داشته موتور رندرینگ جدیدی که به تازگی طراحی و پیاده سازی نموده و از آن با عنوان Edge یاد می شود در نسخه ی پیش نمایش فنی ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند که چند روز پیش انتشار یافت نیز حضور دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Kyle Pflug، یکی از مدیران بخش توسعه اینترنت اکسپلورر، در همین رابطه در پستی بر روی وبلاگش آورده: "از اینکه برای اولین بار این موتور رندرینگ تازه را به همراه نسخه پیش نمایش فنی ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند در اختیار کاربران می گذاریم بسیار خوشحال و هیجان زده ایم." موتور مورد بحث در بیلد فعلی در اینترنت اکسپلورر تعبیه گشته، اما در نسخه های پیش نمایش فنی آینده مرورگر یاد شده جای خود را به پروژه ی اسپارتان خواهد داد.

ناگفته نماند که Edge در اصل موتور رندرینگی به حساب می آید که مایکروسافت به صورت ویژه آن را برای مرورگر وبی که از آن با اسم رمز پروژه اسپارتان یاد می شود توسعه داده و قرار است ثبات را در کنار سرعت بارگذاری بالای صفحات اینترنتی برای کاربران به همراه آورد و از کلیه استانداردهای مرتبط نیز پشتیبانی نماید.

هدف اصلی مایکروسافت ارائه ی اسپارتان به عنوان مرورگر اصلی و پیش فرض تمامی نسخه های ویندوز ۱۰ است و از همین رو انتظار می رود اکثر قابلیت هایی که برای آن در نسخه دسکتاپ وعده داده شده در نسخه ی مرتبط به تلفن های هوشمند نیز حاضر باشند.

گفته می شود نسخه پیش نمایش فنی بعدی از ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند در اواسط ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد اما تا کنون در مورد اینکه پروژه اسپارتان در این بیلد حاضر خواهد بود و یا خیر سخنی به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • MansourGhanaei

    من مطمئنم بخشی که باعث موفقیت ویندوز 10 میشه ، بخش گیم شه.
    :)

  • behrooz_sayyar

    حالا این مایکروسافتیا کجان بیان بگن دیجیاتو اپلیه و از وقایع گستر ایپد و ایفون گرفته ؟؟؟؟ چندتا پست همش در مورد مایکروسافت؟؟؟

    • mohammadmj

      این اخبار برای دوروز پیش هستند کلی خبر دیگه درباره پیش نمایش ویندوز 10 موبایل که همون دو روز پیش منتشر شد و دیجیاتو یه تیتر برای پیش نمایش ویندوز 10 موبایل نرفت .........

  • knight_bivatan

    باید یه 1520بخرم ولی ندایی ازجیبم میرسه پول این غلطا رو نداری باید یه چند وخت گشنگی بکشی یاکلیه بفروشی

  • آقای مایکل جیمز اوون

    ie نسخه وینفون خوبه راضی کنندس.
    ie نسخه دسکتاپ هم بالقوه بد نیست ولی پاپ اپ ها خصوصا تو سایتای فارسی داغونش میکنن

  • Mr e

    يه مشكلي برام پيش اومده رو ويندوزم اپ هاي متروم كلا از كار افتاده خود به خود:sad: ويندوزمم ٨.١.

  • آییییییی خم

    خدا کنه بتونه همه دنیارو از شر ie راحت کنه

    کاش بتونه کاری کنه کروم و فایرفاکس به چالش بزرگی بیفتن تا حرفه ای تر بشن

    ---------

    واقعا دوست دارم این دیوان و بقیه مایکروسافتی ها بیان بگن که چقدر اشتباه میکنن

    این همه پست مایکی اومده این چند روز پس انقد نگید فلانه

    قرار نیست که هر روز پست شرکت مورد علاقه باشه مثلا خود من الان هر ماه 1 دونه خبر htc یا الجی میبینم :(

    • رضا

      در مقابل چونان افرادی قدم اول skip هست. اگه خوندی ignore کن. خیلی چرند گفت دکمه dislike هست. وقت آدم باارزش تر از درگیر شدن با این افراد هست.

      • A"hmadrez"A

        بسته پيشنهادي كاملي بود :)
        ولي در هر حال طوري نكنيد كه مردم فكر كنند انگار طوري شده است
        :)

    • Siamak Gol

      اووووو دیگه شورشو دراوردی.
      ول کن باوw. راحت باش.

      • آییییییی خم

        راحتم داداش :D

        فقط میخوام بفهمونم بهش که بسته خودشو اذیت نکنه با مایکی

        و بقیه دوستانی که به دیجیاتو ایراد میگیرن

  • steve

    خوبه من كه خيلي دوست دارم ويندوز جديد رو امتحان كنم و اميدوارم مايكروسافت كولاك كنه در ضمن مطلب هم عالي بود مث هميشه :D

  • Siamak Gol

    ما عشقُ توی کوچه فهمیدیم
    جای خریدین ، سیبُ دزدیدیم

  • Mohamad Ir@nI

    حتی اگر بهترین مرورگر دنیا باشه تو ایران میگن نا امنه چون مال ویندوزه

    • Siamak Gol

      چه ربطی داشت؟

مطالب پیشنهادی