ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پاگنده ها وارد می شوند؛ معرفی بازی MMX Racing

رقابت مانستر تراک ها که معمولا از آنها با لقب پاگنده یاد می شود، جز مسابقات بسیار پرطرفدار در اقصی نقاط جهانند که هر ساله میلیون ها نفر را به تماشای جدال این ماشین های غول آسا در ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۲۵ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

رقابت مانستر تراک ها که معمولا از آنها با لقب پاگنده یاد می شود، جز مسابقات بسیار پرطرفدار در اقصی نقاط جهانند که هر ساله میلیون ها نفر را به تماشای جدال این ماشین های غول آسا در جاده های خاکی می کشانند.

استودیوی انگلیسی تبار Hutch Games، سوژه بازی جدیدش را رقابت های این هیولاهای عظیم الجثه قرار داده و آمده تا هیجان شما را به اوج خود برساند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

همین که وارد بازی شدید، گرافیک زیبای HD آن رهایتان نخواهد کرد؛ چه برسد به گیم پلی و هیجانی که در بازی تجربه می کنید. جاده های خاکی، میدان رقابت شمایند و پاگنده ها وسیله تان برای گذر از خط پایان و قهرمانی.

MMX Racing 2

تمام این ماشین های غول آسا را هم می توانید از لحاظ قدرت ارتقا داده و به سبک NFS های قدیمی شخصی سازی شان کنید. بازی به طور کلی دارای 7 تورنمنت و 15 پیست پر فراز و نشیب خاکی است که می توانید در آنها حسابی گرد و خاک به پا کنید و برای کسب بالاترین رتبه در جدول رده بندی از گاز دادن دست نکشید.

البته پاگنده ها تنها ماشین های بازی نیستند و انواع SUV، وانت های بزرگ، جیپ و عضلانی های آمریکایی از دیگر اتومبیل های بازی محسوب می شوند. MMX Racing همچنین بخش مالتی پلیر بسیار مفرحی هم دارد تا از رقابت با همتایان خود در سایر نقاط دنیا لذت ببرید.

اگر دلتان هوای یک بازی مسابقه ای عالی را کرده، دست بجنبانید و همین حالا MMX Racing را برای گجت های اندرویدی و آیفون و آیپدهایتان دانلود کنید.

در انتها از شما دعوت می کنیم که به تماشای ویدئویی کوتاه از گیم پلی بازی بنشینید.

MMX Racing

MMX Racing

سازنده: Hutch Games Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 423 / 409 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • احمد

    یس

  • @mehran@

    علت اختلاف حجم اکثر برنامه ها و بازی ها بین iOS و اندروید چیه؟

  • حمید رضا

    آقای بیگ ازده این بازی را هم معرفی کنید واقعا حال کردم

    Soccer Stars

    http://www.miniclip.com/games/soccer-stars-mobile

    مثل بازی 8 Ball Pool هستش
    از شرکت miniclip

    • حمید رضا

      شرمنده اشتباه تایپ کردم آقای بیگ زاده

  • steve

    بايد بازيش،بازي جالبي باشه.ممنون عالي هست مث هميشه :Dبقيه بچه ها اعلام حضور كنن دلمون براشون تنگ شده ترول،بهرام،سعيد دست مرد،كمياب،hossein za و بقيه دوستان كه اسمشونو يادم نمياد. اگه اعلام حضور كنين خوشحال ميشم

  • عــــــامـــــــــر

    پاگنده هم فیلم جذابی بوداااا به نظرم بازیش هم جذابه
    ممنون استاد بیگ زاده

    • Siamak Gol

      یادش بخیر. من و سگ آبی...

  • کارگردان

    یعنی ماستنگ جی تی هم داره؟؟؟
    واقعا همه یک طرف این غول هم یک طرف...
    البته حساب پاگانی و بوگاتی و اینا جداست... بین آمریکایی ها می گم... دوج چلنجر هم لامصب خوبه... کروت هم خوبه ولی جی تی یک چیز دیگست.. لذت ببرید
    http://www.hdcarwallpapers.com/2015_ford_mustang_gt-wallpapers.html

    • مهدی

      داداش الان دقیقا فازت از اینکه اسم ماستانگ جی تی رو با پاگانی و بوگاتی در کنار هم اوردی ( ولو اینکه گفتی حساب اونا جداس) چی بود؟؟؟؟؟!!!!
      بعد کلا پاگانی و بوگاتی ربطشون به تریلر این بازی چی بود؟؟؟؟
      بعدش کروت چی میگفت این وسط؟؟؟؟؟
      بعدش لینک والپیپر ماشین چی میگه؟؟؟؟
      حاجی کلا فازت چیه؟؟؟

      • کارگردان

        والا معادله چند مجهول ننوشتم و کاملا واضحه چی نوشتم ولی یخورده توضیح اضافی میدم واسه شما...
        تو متن اشاره کرده که عضلانی های آمریکایی هم داره این بازی و منم سوال کردم که ماستنگ جی تی هم داره؟؟؟
        بعد نوشتم بین ماسل هال آمریکایی من جی تی بیشتر خوشم میاد و لینک والپیپرشو هم گذاشتم برای کسانی که اطلاعات زیادی ندارند... دیگه این که چیز بیشتری تو کامنتم نیست که شما اینقدر دچار سوال شدید... به شما پارادوکس های منطق رو بدند احتمالا همونجا پاشید قر بدید!!!

      • کارگردان

        البته شاید هم می خواستید به زبون بی زبونی بگید که از ماشین اطلاعات زیادی دارید...
        بله بله ما متوجه شدیم... آفرین آفرین...
        اگه سوالی دیگه بود من در خدمتم...

    • آقای مایکل جیمز اوون

      من کلا دو کلمه از کامنتت رو نفهمیدم.
      در حد پراید و پرشیا و زانتیا صحبت کن داداش.
      ما مخمون نمیکشه :D

    • Siamak Gol

      همه ماشینا یه طرف. شورلت کاپریس 1974 تا 1987 یه طرف.

مطالب پیشنهادی