ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرانتزها از نام پرچمدار آتی HTC حذف خواهند شد

گزارشی که در اواخر روز جمعه گذشته منتشر شد، حاوی اطلاعاتی جدید در مورد پرچمدار بعدی کمپانی اچ تی سی، (One (M9، است که انتظار می رود در MWC 2015 رونمایی شود. بر این اساس، ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۶ بهمن ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گزارشی که در اواخر روز جمعه گذشته منتشر شد، حاوی اطلاعاتی جدید در مورد پرچمدار بعدی کمپانی اچ تی سی، (One (M9، است که انتظار می رود در MWC 2015 رونمایی شود.

بر این اساس، کمپانی مورد بحث در نظر دارد که پرانتزها را از اسم این تلفن هوشمند حذف نماید و در عوض از نام HTC One M9 برای آن استفاده نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

خبر بعدی هم پیشتر به واسطه توئیتی که از سوی اچ تی سی منتشر گردید، به تأیید رسید. بر این اساس، کمپانی یاد شده در نظر دارد که برای تبلیغ پرچمدار آتی اش از عبارت «One life» یا یک زندگی استفاده نماید.

چند ساعت پس از انتشار این اطلاعات، کمپانی مذکور تبلیغی را برای تلفن هوشمند یاد شده با هشتگ #OneLife منتشر نمود که خود، گواهی بر این امر است.

در این تبلیغ از شما خواسته شده که از میان سه تصویر پیشنهادی یکی را که احتمالا بخشی از بدنه One M9 است انتخاب نموده و بقیه قسمت های آن را تکمیل نمایید.

در نهایت طرحی که مورد تأیید کمپانی سازنده واقع شود، احتمالا در کنفرانس خبری آن که قرار است در تاریخ 10 اسفند برگزار شود، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این شرکت اعلام کرده که برای تبلیغ One M9 حضور پر رنگی در رسانه های اجتماعی پیدا خواهد کرد که احتمالا این اقدام، با هدف خارج نمودن گلکسی S6 سامسونگ از مرکز توجهات صورت می پذیرد.

امسال کمپانی اچ تی سی تلاش کرد که علیرغم وجود شایعات متعدد، حرفی از پرچمدار آتی اش به میان نیاورد و حتی در مواردی باعث گمراه شدن رسانه ها شود.

اما حتی اگر برخی از این شایعات صحت داشته باشند و خبری از دوربین دوگانه اصلی روی بدنه One M9 نباشد، باز هم این مسأله توجیه مناسبی برای محروم شدن از امکانات فوق العاده تلفن هوشمند بعدی کمپانی یاد شده نخواهد بود.

m9-t

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • REVOLTED

    وای چه تغییر بزرگی :D

  • علی یعقوبی

    من از HtC Desire با این کمپانیم تا M8 که اگه تو M9 سنسور اثر انگشت مثل One Max بذاره صد درصد میخرمش و الا صب میکنم تا نسل بعدی اما یه چیز رو فهمیدم و اونم اینه که دیگه بجز HtC sense با هیچ رابطی کنار نمیام ... خداتا رام کاستوم ریختم ولی آخر برگشتم به رام رسمی چون هیچی سنس نمیشه ... راحت روون با امکاناتی که لازمه نه امکاناتی که شاید سالی یکبار هم دیده نشن ... مثل خداتا سنسور سامسونگ که شاید هزار سال یکبار از اون سنسور ضربان قلبش که هیجی بگذریم

  • s 47 27

    آقا اطلاعات تون مخصوصا این خبر مسیر زندگیمو عوض کرد

  • taha_amrollahi

    هر چی ساده تر بهتر

  • mcse7045

    دوست عزیز که فرمودید (رابط اندروید خام بدون امکانات رو استفاده میکنه و مینازه به سرعت یکم بالاتر و روونترش) ؟؟؟!!!!

    گمونم تا حالا با sense اچ تی سی کار نکردید؟؟ اگه کار کرده بودید این حرف و نمی زدید.

    پیشنهاد میکنم یه چرخی تو youtube بزنید و چندتا کیلیپ در مورد اندروید خام ببینید ....و چنتا هم در مورد sense اچ تی سی تا متوجه جمله ی که زحمت کشیدی و فرمودین هیچ کار خاصی رو گوشی اچ تی سی انجام نمیشه ...بشید

    • taha_amrollahi

      شما که میگی با سنس کار نکردی بفرما چنتا قابلیت مخصوص سنس رو بگو بدونم دیگه حرف بیخود نزنین همه می دونن امکانات رابط کاربری فقط تاچ ویز . فقط به یرعتش می نازین اونم کمکم تاچ ویز داره بهتر میشه

    • Erfanm

      دوست گلم من از htc Mozart و Sensation و Cha Cha دستم بوده تا همین One M8
      میدونم چی دارم میگم
      در M8 اخر هنر اچ تی سی شده Zoe و امکانات واقعیت مجازی دوربین و Blink Feed
      تا جایی که این شرکت توی کنفرانس خبری خودش چیز برای معرفی کم میاره Blin Feed رو معرفی میکنه....
      واقعا چند بار از این سرویس خبری مسخره استفاده کردین؟؟؟
      اصلا شما فرض کن بنده استفاده نکردم میشه چند مورد از ویژگی های خاص و کاربردی رابط HTC رو برای من بنویسین؟؟
      شاید واقعا خریدمش!!!

      • شهریار

        دوست عزیزم. رابط کاربری و نرم افزار کاربردی دو تا چیز کاملا مجزا هستش
        به شخصه تاچ ویز رو دارم استفاده میکنم. میتونم بگم فقط سنگینه. زیبایی هم اصلا در حد اچ تی سی نیست.
        خود سامسونگ هم متوجه سیاست غلطش شده و قصد داره دست مشتریو باز بذاره تا در صورت لزوم نرم افزار هارو خودشون دانلود کنن
        باور کن الان htc 816 و samsung note 10.1 رو دارم. هردو اخرین نسخه

  • شهریار

    ای خم ، دوست من ، کجایی؟

  • Erfanm

    اصن خلاقیت میباره از این شرکت!!!
    ازش خوشم نمیاد چون هیچی جز یه بدنه نداره برای ارائه دادن....
    رابط اندروید خام بدون امکانات رو استفاده میکنه و مینازه به سرعت یکم بالاتر و روونترش
    مث این که موتور Agera S رو بذاری رو بدنه پراید با اون وزن سبک بگی عجب سرعت و شتابی داره!!!!
    البته اسپیکر های خوبی هم داره اما به قول خارجی ها Come On
    قرن 21 هستیم کیه که ندونه میشه گوشی رو به سیستم های صوتی بسیار قویتر متصل کرد؟؟؟

    • peyman

      خوبی اچ تی سی تو سادگیشه شاید تو سامسونگ پر از سنسور دوس داشته باشی ولی به شخصه برای من و خیلی های دیگه عاشق اچ تی سی هستن اون سنسور ها مهم نباشه و احتیاجی هم بهشون نداریم
      گاهی زیبایی تو سادگی هست و صد البته کیفیت بالا

    • شهریار

      ای بابا
      اصن تو باید نویسنده میشدی
      مانی قاسمی حقتو خورده تو باید سر دبیر میشدی
      عجب بررسی تکمیلی ارایه دادی
      امید وارم ظرفیت این مرز و بوم پر شه از دانشمندانی مثل شما که از طریق قوه تخیلشون با صرفه جویی در کلمات بهترین بررسی هارو ارایه بدن :D
      ناراحت میشم این بی عدالتی هارومیبینم.
      از فردا دستور میدیم همه اسپیکر های گوشی ها حذف شن به کللل
      come on نا سلامتی همه گوشی ها به اسپیکر وصل میشن

      • Erfanm

        خخخخ از لطف شما ممنونم اما اسپیکر ها نگفتیم کلا حذف بشن
        در حد یه سیستم هشدار خوب طبیعتا به درد میخورن اینو مطمئنا خودتونم میدونین
        اما این که رو یه ذره گوشی به حای کار کردن روی نرم افزار بیان سیستم ببندن....
        به قول شما این کارا از دانشمندان این مرز و بوم زیاد دیدیم ما
        پشت پراید میان سیستم میبندن در حالی که مصداق همون جملس که مورچه چیه که کله پاچش باشه؟؟؟
        گیریم دوتا از بهترین اسپیکر ها رو گذاشتن توی اون ابعاد کوچیک....بوم باکس که نیس دوتا اسپیکر کوچولوس....هرکارش کنی کیفیت صدای خوبی نمیده

        • شهریار

          دوست عزیز هدفون و اسپیکر دو مقوله جدا هستن
          نمیشه هیچ کدومو جایگزین اون یکی کرد. در اینکه شما از اسپیکر خوشتون نمیالد و از هدفون استفاده میکنی بحثی نیست. خیلی کار خوبی میکنی .
          اما سازنده بوم سوند هم نگفته قراره کل خونه رو تکون بده اسپیکرهاش
          تلفن همراه یک دستگاه مولتی مدیا هست.
          اچ تی سی هم از جمله کمپانی هایی هست که به اهمیت کیفیت و وضوح صدا پی برده. حتی از امپلی فایر داخلی هم اسشتفاده کرده.
          نوع مقایسه شما غلطه.
          با ایفون و سامسونگ و بقیه برند ها مقایسه کنید . نا خود اگاه ادم اچ تی سی رو انتخاب میکنه. مهم اینه که بهتر از بقیه برند هاست.

        • شهریار

          اقا عرفان همه مثل شما فکر نمیکنن
          وگرنه صفحه نمایش ها کوچکتر میموندن ، نیازی به تاچ خازنی نبود ، سی پی یو ها در حد ۵۲۸ مگاهرتز میموندن . کیفیت ساخت بهتر نمیشد . و غیره
          همین جزئیات هستن که باعث میشن یه تلفن همیشه دوست داشتنی باقی بمونه و زود دلتونو نزنه
          من بشخصه خیلی اهمیت میدم به بوم باکس
          وقتی میرم سایت اخبار و اخبار رادیویی رو دانلود میکنم کیفیت صداش واقعا بدردم میخوره
          یا وقتی بازی میکنم .
          تنها ایرادی که داره اینه که دیگه بعد از چند ماه استفاده نمیتونین برین گوشی دیگه ای بخرین که صداش ضعیف باشه :)

          • Erfanm

            از طرفی با یه خرج کوچیک نهایتا صد هزار تومن میتونین اسپیکر های کوچیک و بی سیم خریداری کنین تا در جمع های خودمونی کوچیک بیش از اسپیکر داخلی هر گوشی جوابگوی نیاز شما باشن
            در کل نظر من این نبود که پیشرفت بدرد نمیخوره مطممئنا منم بدم نماید امکانات گوشیم زیاد باشه اما به چه قیمتی؟؟؟
            به قیمت حاشیه های زیاد بالا و پایین گوشی؟؟؟؟
            من اینو نمیپسندم و حرفم اینه که استفاده گوشی های امروزی تغییر کرده با گوشی های قدیمی چینی که بعضیا از جیب درمیاوردن و پشت گوشی مثل آبکش سوراخ سوراخ بود برای اسپیکر های متعدد اون که مثلا کیفیت صدا داشته باشه

          • Erfanm

            دوست عزیز اشتباه متوجه شدی
            من نگفتم ارتقا پیدا کنه که چی بشه...
            گفتم در مورد اسپیکر خیلی اهمیتی نداره
            تمام مواردی که شما ذکر کردی رو بنده با هندزفری گوشی با کیفیت بالاتر و بدون مزاحمت برای اطرافیان و قابل استفاده در هر مکانی در اختیار دارم
            اسپیکر قدرت و کیفیتش خیلی بستگی به فضا و اندازه و آمپر ورودی اون داره
            چیزایی که یک گوشی حداقل برای زمان کنونی نمیتونه در اختیارش بذاره

  • Alireza

    من مطمئنم این حذف پرانتز ، تاثیر زیادی برای تبدیل شدن HTC به پر فروش ترین گوشی اندرویدی بازار داره.

    به نظر من اگه One رو هم تبدیل به 1 کنن ، عملا دیگه هیچ شانسی برای پیزوزی رقبا باقی نمیزارن .

  • saeed_ebrahimi

    یه گام بلند دیگه از HTC :)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی