ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند G4 از LG در ماه آوریل معرفی خواهد شد

به تازگی اخبار و شایعات بسیار زیادی در خصوص سامسونگ گلکسی S6 و HTC One M9 شنیده ایم اما در این رهگذر جای شرکت کره ای LG خالی بوده است. G3 در ۲۸ ماه می ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۷ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به تازگی اخبار و شایعات بسیار زیادی در خصوص سامسونگ گلکسی S6 و HTC One M9 شنیده ایم اما در این رهگذر جای شرکت کره ای LG خالی بوده است.

G3 در ۲۸ ماه می سال گذشته بر روی صحنه ها رفت اما به نظر می رسد LG قصد دارد پرچمدار بعدی خود را در ماه آوریل در مقابل چشمان مشتاقان به تکنولوژی و گجت های جدید قرار دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از منابع کره ای خبر داده:‌ «LG Electronics تصمیم گرفته است تا آخرین پرچمدار این شرکت را در کنگره جهانی موبایل رونمایی نکرده و احتمال دارد پرده برداری از آن به ماه آوریل موکول گردد.

یکی دیگر از منابع اینگونه به این موضوع پرداخته است: «سامسونگ معمولا پرچمداران خود را در سه ماهه اول هر سال معرفی می کند و این در حالیست که اپل نیز این کار را در سه ماهه دوم به انجام می رساند؛ ال جی به زمان نیاز دارد تا بتواند سر و صدای بیشتری به پا کند، از همین رو تصمیم گرفته تا از این به بعد تلفن های سطح بالای خود را در ماه آوریل در معرض دید عموم قرار دهد.»

سابق بر این نیز یکی از مسئولین اجرایی ال جی گفته بود:‌ «ما G3 را در ماه May به بازار عرضه کردیم، در نتیجه برنامه ای برای معرفی G4 در کنگره جهانی موبایل نخواهیم داشت. از سوی دیگر قصد داریم تا مدت زمان بیشتری را صرف تکامل این محصول نماییم.»

احتمالا در ماه آوریل باید انتظار محصولات زیادی را بکشیم؛ تا آن زمان خبرهایی از Z4 سونی نیز خواهد شد که همین موضوع باعث گرم تر شدن رقابت در میان تولید کنندگان می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر

    الجی با جی2 غوغا به پا کرد و با جی 3 این غوغا رو به تکامل رسوند تو جی 3 خیلی چیزا خاص بود و جز اولین ها بود امیدوارم تو جی 4 هم شاهد همین روال نوآورانه باشیم و حتی بهتر از جی 3 و جی 2 عمل کنه

  • Parsa_P

    ما که هنوز g2 داریم . هنوز عالیه به نظرم .
    فقط اندروید 5 رو خیلی طول داره میده :/

  • شهریار

    از نظر شخصی نسل گذشته ایراد طراحی داشت.
    در حد یه محصول لوکس و ماندگار با کیفیت ساخت بالا نبود.
    بهتره جنس مواد بکار رفته رو بالاتر ببره و طراحی رو ساده تر و لوکس تر بکنه.

  • master

    ال جی هم مثل اپل سیاست قشنگی داره
    هر سالی یکی گوشی
    نه مثل سامسونگ
    امروز الفا میزنه
    فردا یه نوت جدید میده
    پس فردا اسش از راه میرسه
    کاش مثل ال جی و اپل بشه
    ولی ال جیم دمش گرم داره پیشرفت میکنه عجیییب

  • borna_talebi

    امیدوارم تو جی4 مشکلات صفحه جی3 حل شده باشه،چون طراحیش عالیه. به نظرم کار خوبی میکنه.چون وقت داره ببینه رقباش کجا ضعف دارن و اونو به نقاط قوت خودش تبدیل کنه.

    • آریا

      مشکلاتش چی بود؟ صفحش که خیلی عالیه

      • borna_talebi

        عملکرد ضعیف در نشون دادن دقیق رنگ ها و عملکرد ضعیف در زیر نور خورشید

  • مهدی

    ال جی با دادن گوشی جی 3 خیلی ها رو به خودش امیدوار کرد. حتی من که اصلاً به ال جی به چشم یه گوشی ساز نیگا نمی کردم خیلی امیدوار کننده بود
    با ورود این مدل هم 100 در صد خیلی ها رو به سمت خودش میکشونه

  • steve

    خوبه من كه دوست دارم بخرمش(البته اگه پول باشه) الجي هم داره خوب پيش ميره مثلا من كه يه بار با مدل جي ٣ ش كار كردم خوشم امدش. اميدوارم اينم خوب باشه .در ضمن مطلب عالي هست مث هميشه :D

  • Shm

    خیلی دلم می خواد برم سراغ ال جی اما ...
    فعلا تا اطلاع ثانوی برای ما قشر کم بضاعت و کمی تا قسمتی بی بضاعت !!! همین Lenovo K910 هم کفایت می کنه ...
    مطمئنا اگه Mi Note Pro مارو نبره به هپروت ، مطمئنا گوشی بعدیم ال جی خواهد بود ...

مطالب پیشنهادی