ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ویندوز 10 و اکس باکس وان با تمام قوا در GDC 2015 حضور دارند

مایکروسافت در جریان کنفرانس بازی سازان امسال (Game Developers Conference 2015) حضوری پر رنگ خواهد داشت تا توسعه دهندگان را مجاب به ساخت بازی برای ویندوز 10 و اکس باکس وان کند. کمپانی مورد بحث طی 16 ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۷ بهمن ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت در جریان کنفرانس بازی سازان امسال (Game Developers Conference 2015) حضوری پر رنگ خواهد داشت تا توسعه دهندگان را مجاب به ساخت بازی برای ویندوز 10 و اکس باکس وان کند. کمپانی مورد بحث طی 16 جلسه مختلف به صحبت کردن در مورد ویندوز 10 و کنسول بازی اش خواهد پرداخت.

اما کنفرانس اصلی مربوط به تاریخ 4 مارس و سخنرانی فیل اسپنسر خواهد بود. کنفرانسی که تحت عنوان "آینده گیمینگ در سراسر اکوسیستم مایکروسافت" در سان فرانسیسکو برگزار می شود، نمایانگر توجه ویژه این شرکت به گیمینگ است.

شرکت کنندگان در GDC 2015 می توانند با مراجعه به غرفه مایکروسافت محصولات اخیر این شرکت که برای اکس باکس وان و ویندوز 10 توسعه یافته را از نزدیک ملاحظه و به تعامل با آنها بپردازند.

در جریان این سلسله کنفرانس ها و جلسات، چندین عنوان مختلف به نمایش در خواهد آمد که تعدادی از آن ها مربوط به ویندوز 10 و تعدادی دیگر مربوط به اکس باکس وان است. فیل اسپنسر در ماه گذشته، پس از نمایش ویندوز 10 و هولولنز بیان کرد که طی سال 2015، بازی های مشترک بیشتری برای هر دو پلتفرم معرفی خواهد شد.

کنفرانس بازی سازان از 2 تا 6 مارس مصادف با 11 الی 15 اسفند در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند کنفرانس مایکروسافت را از طریق اکس باکس لایو، یوتوب و اکس باکس وایر تماشا نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • ايمان

    ويندوز ده ايکس باکس وان را قوى مى کند

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • nokisoft

    ایول خیلی از تغییرات ویندوز خوشم اومده منظورم تغییرات ظاهریه
    رنگا قشنگ شده امیدوارم رو xbox هم یه چیز توب معرفی کنه

  • شهریار

    به هر دری میزنه ولی فروشش بازم در مقابل پلی استیشن خیلی کمه
    تو امریکا هم دوباره پلی استیشن جلو زد

  • seedni

    رئیسان و بزرگان و مدیران محترم دیجیاتو
    دیجیاتو سایت بسیار عالی در زمینه گجت ، تکنولوژی و مطالب ارزنده علمی است . لطفا اجازه و فرصت بدید ما بتونیم مطالب رو بخونیم هی پشت سر هم و تند تند مطلب نذارید . روزی 5 تا پست کافیه . ما که از صبح تا شب کنار اینترنت و کامپیوتر نیستیم که تا هنوز یه مطلب رو نخوندیم دو تا سه تا مطلب جدید میذارید . ممنون از زحماتتون .

    • Mr e

      اون مطالبي كه ميخوايو ليست كن بخون://// خيليا ميخوان حجم بالايي مطلب بخونن.

      • seedni

        اولا خیلی ها میخان همه مطالب روز رو بخونن ، دوما شاید تو 24 ساعت پشت کامپیوتر نشستی .

        • Mr e

          من اولا خيلي كم ميام چون واسه toeflميخونم دوما بنظر خودت منطقيه روزي پنج تا پست بياد رو سايت؟؟ سوما به تو مربوط نيست من روزي چند ساعت پشت كامپيوترم

          • seedni

            اولا من خیلی محترمانه پیشنهادمو مطرح کردم و دوما خیلی متاسفم کسی مثل تو ، تو این دنیا زندگی میکنه بی جنبه و عقده ای .

        • Divan Greedy

          من 24 تا پشت کامپیوتر و تلفن و تبلت و ... هستم ، خیلی ها می گن مطالب کمه شما می گی زیاده

  • Divan Greedy

    احتمالن باید منتظر ویندوز 10 روی ایکس باکس وان باشیم ، چه شود مخصوصن با قابلیت universal apps همین الانشم برنامه های vine و khan academy به خوبی کار می کنه

    • Divan Greedy

      MWC از 2 تا 5 ماه march / کنفرانس GDC از 2 تا 6 ماه march / کنفرانس build 2015 روزه 29 april / کنفرانس google I/O روزه 28 may

      • آییییییی خم

        برادر ببین وقتی درست کامنت میدی کسی گیر نمیده

        تازه ازتم ممنونم چون نمیدونستم ویندوز روی xbox نصب میشه
        پس با این جساب بازی های پی سی روی ایکس باکس اجرا میشن خیلی خوبه دیگه

        ----------

        پ.ن : موتور جستجوی ملی گوگولی ( برادر غرغر ) رونمایی شد :|

        www.googooli.ir

        وزیر ارتباطات : فقط برای طراحی لوگوش 120 میلیارد تومن دادیم :|

        • nokisoft

          فکر نکنم دیگه همون ویندوز بشه
          اینجوری که خیلی الکیه
          ولی میشه یه شاخه دیگه ای از ویندوز 10 که اسمش اینه ولی مثل ویندوزفون یک چیز جداست

  • armin_sedaghat

    xbox one که چیزی برا گفتن نداره ولی باز win10 عالیه

    • امیرحسین

      Really?
      اونایی که پی اس 4 دارن کل پاییز 2014 رو به امید فقط یک بازی The Order گذروندن ولی اونایی که اکس باکس وان دارن با 3 تا بازی خیلی خوب با متای بالا یعنی هیلو مسترچیف کالکشن و فورزا هورایزن و سانست اوردرایو گذروندن،متاسفانه سونی که همه برای انحصاری هاش تو نسل 8 اومدن طرفش تا اینجای کار خیلی خوب عمل نکرده و فقط دنبال فروختن کنسول بوده.

      • حمیدرضا

        آره خب ، الان بیشتر توسعه دهنده ها داذن روی بازی های فوق العاده اشون کار میکنن و وقتی که بازی ها سرازیر بشه به سمت پی اس 4 ، ایکس 1 واقعا حرفی برا نداره !!
        بازی های بهتر زمان زیاد تری رو برای ساخت میطلبه

    • nokisoft

      فروش کم xbox بیشتر به خاطر معرفی بدش بود نه سایز بزرگ و قدرت کم
      اینکه قرار بود هر 24 ساعت به اینترنت وصل بشه یا بازی هاش فقط رو یک دستگاه اجرا بشن یا کینکت اجباری که قیمتو 100 دلار بالا برد

مطالب پیشنهادی