ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار دو پوستر تبلیغاتی جدید برای گلکسی S6 با تمرکز بر توانایی های باتری

تا کنون دیگر برای همه ی ما قطعی شده که سامسونگ کمپین تبلیغاتی خودش برای تلفن هوشمند گلکسی S6 را آغاز نموده و قصد دارد کم کم و تا پیش از معرفی این محصول در کنگره جهانی ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۹ بهمن ۱۳۹۳  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تا کنون دیگر برای همه ی ما قطعی شده که سامسونگ کمپین تبلیغاتی خودش برای تلفن هوشمند گلکسی S6 را آغاز نموده و قصد دارد کم کم و تا پیش از معرفی این محصول در کنگره جهانی موبایل با نشان دادن نوآوری های موجود در آن همه حواس ها را معطوف خود نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این شرکت کمی قبل با انتشار ویدئویی بسیار کوتاه خبر از دوربینی قابل توجه در پرچمدار بعدیش داد و همانطور که امروز صبح نیز برایتان نوشتیم ویدئویی دیگری بر روی اینترنت قرار گرفته که به سرعت عمل کهکشانی تازه کره ای ها اشاره دارد.

All-the-Galaxy-S6-teasers

اما سامسونگ به این موارد اکتفا نکرده و حالا تقریباً دوازده ساعت پس از انتشار ویدئوی دوم، دو تصویر تازه را در اشتراک توییتر خودش منتشر نموده است. این تصاویر نیز مانند تیزرهای پیش تر اشاره شده تا حدی دارای ابهام هستند. در یکی از آنها عبارت "کمتر متوقف شوید و بیشتر کشف نمایید" به چشم می خورد و دیگری دو جمله ی "بیشتر انجام دهید. زمان بیشتری به دست آورید." را نشان می دهد.

All-the-Galaxy-S6-teasers (1)

به نظر می رسد حال و هوای این تصاویر و پیغام هایی که در آنها گنجانده شده به توانایی ها باتری و شارژ سریع آن اشاره دارند. البته برخی منابع نیز معتقدند عبارت "کمتر متوقف شوید" می تواند به تکنولوژی های شارژ بی سیمی اشاره داشته باشد که وعده داده شده در گلکسی S6 ارائه خواهند گشت.

نظر شما در این رابطه چیست؟ و فکر می کنید کدامیک از حدس و گمان های صورت گرفته در مورد تصاویر مورد بحث درست هستند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عبدالله

    نماد انرژی که عمدا به صورت 3 نوشته شده. احتمالا منظورش نگهداری باتری تا سه روز باشه. خدا کنه!

  • BuBo

    آقا یه سوال این علامت که شبیه 3 انگلیسی هست به نظرتون چیه؟

    • MAZZER

      علامت انرژیه

      • BuBo

        البته انرژی اون خط اولی یعنی بالایی نداره، بخاطر همین من بهش مشکوک شدم.

      • BuBo

        درسته ولی شایدم بیشتر منظورش bolt یا همون رعد و نماد که رعد تو غرب میده از سرعت و قدرت.

        رضا عبد اللهی عزیز، اگه من یه مطلبی نوشتم که علاقت رو نقد کرده لازم نیست به مطالب دیگه من که نشونی از منفی نگری و نقد نداره منفی بدیا.

        اینجوری با یه سری ( نه همه ) طرفدارهای اپل واقعا به تعصب خشک بیشتر کاربرای آیفون بیشتر پی میبرم. اینجوری خودتون رو بده میکنید، بالا نمیکشید.

  • Between the Rays

    توی اس 5 کسی ایراد نگرفته که گوشی ضخیم هست و سامسونگ بخواد باریک تر کنه. به نظرم اگه ضخامت روی 8 میل باشه با باطری قوی تر خیلی بهتره تا گوشی نازک با باطری کمتر.

    • Mr.M

      اون وقت اين كتلت كه دوست داري را اگر دستت بگيري ميبيني نازكي و كلفتي گوشي چه فايده داره
      هر چقدر نازكتر باشه تو دست بهتر ميشينه مخصوصا تو ابعاد بزرگتر كه نازكتر بودن مهمتر ميشود

      • عرفـــان

        آقا چرا انقدر حرص و دعوا
        لذت ببر از زندگی و تکنولوژی
        ضخامت کم هم که مشکل خم شدگی به وجود میاره
        مهمترین چیز تو ارگونومیک بودن خمیده بودن پشته که باعث اصطکاک میشه که هم اپل هم سامسونگ ندارن
        دعوا نداره که

      • Erfanm

        پروفایلت رو الان خوندم
        ....
        چی بگم؟؟؟؟
        حس میکنم سنت به راهنمایی هم شاید نمیرسه....
        حرفات و نظراتت و اون پرت و پلا های توی پروفایلت.....
        شفای عاجل فقط...حرف دیگه ای ندارم

      • BuBo

        کاش فیلمش رو میگفرتم بهت نشون میدادم.

        همین جناب آیفون 6 که یه هفته دستم بود رو با نکسوس 5 کف دستم گذاشتم و دستام رو زاویه دار کردم، آیفون تو زاویه 15 درجه سر خورد افتاد رو فرش ولی نکسوس تا زاویه 80 درجه موند کف دستم.
        پدرم که تستم رو گفت بده ببینم ، خواست اونم تست کنه تا امد آیفون رو دستش بگیره گوشی از دستش سر خورد از پست افتاد رو فرش ( البته نشسته)
        به این نمیگن خوش دست که برای گرفتن گوشی به صورت خام ترس داشته باشی و حتما نیاز به قاب داشته باشی.
        منفی بده ولی اوج واقعیته.

        • مترسک

          من خودم آیفون6 دارم اما بدون قاب جداً می‌ترسم از دستم بیفته؛ مخصوصاً به خاطر انهنای کناره‌هاش پایداریش توی دست بسیار ضعیفه.

      • mohammadmj

        هر چقدر نازکتر باشه تو دست بهتر میشینه مخصوصا تو ابعاد بزرگتر که نازکتر بودن مهمتر میشود

        (البته خطر خم شدگی هم وجود داره )

      • Between the Rays

        مهترین مشکل اسمارتفون ها الان باتریه نه ضخامت داداش. یعنی شما با حداقل هفت تا هشت میلی متر کنار نمیای؟ حتما باید شش باشه.

      • toys

        دوست عزیز تنها یکی از معیار های خوش دست بودن ضخامت کمه
        طراحی پشت بدنه خیلی بیشتراز ضخامت روی خوش دستی تاثیر میزاره.همونجور ک نکسوس 6 با وجود ضخامت زیادش بازم خوش دستیشو حفظ کرده.یا جی 3 ک واقعا جزو خوش دست ترین گوشی هاست

  • ســـــــــپهــــــــر

    پیشبینی من:
    طراحی سابق(نهایت حاشیه فلزی) + سخت افزار و باتری قوی تر...

    • Mr.M

      پيش بين من
      طراحي كپي آيفون ٦
      دوربين=٢٠ مگاپيكسلي
      فلش دوگانه دو رنگ مانند آيفون 5S
      سنسور اثر انگشت مانند آيفون 5S
      قيمت كپي آيفون 6

      • ✯saeed✯ saye

        حالت به حدی نا مساعده ک به خودتم مثبت میدی دانشمند...

      • Younes

        آقا بکم درمورد این نسبت طلایی 3.5 اینچی آیفون که درسایت نارنجی می گفتی بازم بگو !!!!!
        راستی مگفتی چرا اسم عوض کردی ؟
        سرت درد میکنه ؟ چرا همش بحث های که باعث منحرف کردن موضوع میشه پیش میکشی ؟
        آها چه بلایی سر این موضوع نسبت طلایی شد ؟

      • MAZZER

        آخه خود آیفون ۶ هم از این و اون الهام گرفته بود نوار های پشت گوشی از اچ تی سی وان و دور گوشی هم لومیا و سیستم عاملش هم از بعضی امکانات که تو اندروید های قدیمی بود الهام گرفته شده بود که از نظر من اپل کار درستی کرد و از نظر من الهام گرفتن برای هیچ شرکتی عیب نیست ، چون همین الهام گرفتناس که باعث سریع تر شدن رشد و توسعه ی تکنولوژی در جهان میشه ...

  • Mr.M

    خودش را كشته يك شارژ تقريبا بي سيم گذاشته كه تنها فايدش خراب نشدن سوكتهاي بنجل گلكسي هست
    انگار سامسونگ يك روز تبليغ نكنه ميميره!!
    الانه كه ركورد منفي را بزنم

    • BuBo

      4 سال S II داشتم این سوکت بنجلی که میگی هنوز که هنوزه داره واسه بابام کار میکنه بدون هیچ مشکلی.

      • احمدM2

        این بنده خدا راس میگه داداش
        اپل قطعاتشو از فضا میاره کی گفته از سامسونگ میخره؟؟؟
        برا همین کیفیت سامسونگ بده و اپل خوبه ....

    • احمدM2

      منفی که خوارکته
      ولی در اثباته ترول بودنت همین بس که داری میگی شارژ تقریبا بی سیم یا طراحی کپی ایفون در صورتی که هنوز محصولی معرفی نشده
      تعصب چشاتو کور کرده البته انتظاری هم نمیشه داشت ....

  • d,ks

    1 دقیقه قبل

مطالب پیشنهادی