ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند P8 از هوآوی در لباس مبدل رؤیت شد

پرچمدار آتی هوآوی به نام P8 نه در MWC امسال، که در مراسم ویژه ای که قرار است در تاریخ 26 فروردین 94 در لندن برگزار گردد، رونمایی خواهد شد. امروز هم دو عکس جدید از ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۳ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پرچمدار آتی هوآوی به نام P8 نه در MWC امسال، که در مراسم ویژه ای که قرار است در تاریخ 26 فروردین 94 در لندن برگزار گردد، رونمایی خواهد شد.

امروز هم دو عکس جدید از این تلفن هوشمند لو رفته که قسمت های بالایی و پایینی بدنه آن را به خوبی نشان می دهند.

متأسفانه دستگاه در داخل قاب خاصی قرار داده شده و به همین دلیل نمی توان کل بدنه آن را به خوبی مشاهده نمود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو  همراه باشید.

روشن است که در سال جاری میلادی، بزرگ ترین چالش هوآوی آن خواهد بود که در رقابت جهانی اسمارت فون ها، در جایگاه بالاتری نسبت به شیائومی قرار گیرد.

سال گذشته، این کمپانی با اختلاف امتیازی اندک رقیب تازه اش را که با سرعتی سرسام آور در حال رشد بود به عقب راند و در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

حال هوآوی با در نظر داشتن همین مسأله تمام چشم امید خود را به P8 دوخته است که قرار است همراه با بدنه ای آلومینیومی ارائه گردد.

با نگاهی به سایت بنچمارک An Tu Tu نیز روشن شد که این موبایل جدید از یک چیپست هشت هسته ای 2 گیگاهرتزی Kirin 930 بهره می برد.

3 گیگابایت رم، به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی نیز دیگر امکانات این تلفن هوشمند را که قرار است با آبنبات چوبی اندروید ارائه گردد، تشکیل می دهند.

Huawei-P8-dresses-up-in-special-case-to-hide-its-looks (1) Huawei-P8-dresses-up-in-special-case-to-hide-its-looks Huawei-P8-visits-the-AnTuTu-site

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • حامد

    هوای ترکونده واقعا،من شیش ماهه ک گوشی هواوی 3c lite ,دارم واقعا عالیه هیچ مشکلی نداشته تا حالا

  • مهمان

    دوستان خدا شفاتون بده

  • امیر

    اندروید 5 برای هواوی p7 معرفی نمیشه ?

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • shayan

    هواوی فقط به گوشی های بالا رده اش توجه میکنه و گوشی های میان رده و پایین رده اصلا براش مهم نیست

    تو این 2 سالی که گوشی هواوی داشتم اصلا برام یه آپدیت هم نیومده و حتی هواوی به خودش زحمت نداده باگ های رام رسمی رو برطرف کنه

    گوشی من g510 هستش و بیشتر از 10 تا ایراد داره که هواوی بدون توجه به مشکلاتش اون رو رها کرده

    اگر یه سر به فرم های فعال بزنید متوجه میشید که گوشی های هوایو چقدر مشکل دارن

  • Ali

    من بشدت منتظر اين گوشى ام
    ايشاالله ميخوام از اى او اس به اندرويد مهاجرت كنم

  • عــــــامـــــــــر

    با دیدن اسند میت ۷ کل دیدم به این برند عوض شده و به نظرم این ینم یه گوشی توپه من که تو عکسا هیچی رو نتونستم تشخیص بدم اما به نظرم یه بدنه خیلی باریک داشته باشه و فقط میمونه چیپست اختصاصی خود هوآوی که دیگه باید ببینیم چیکارست

  • پیمان

    بنده هم P7 دارم از زمانی که رفتم دنبال هواوی بیشترین دغ دغه م ندادن اپدیت بود که.که کلا اشتبا ه میکردم هواوی تو بخش اپدیت دهی P7 فوق العاده عمل کرده هر 1 ماه نیم به طور میانگین یه رام جدید داده البته تو یه ماه 3 رام هم از بیلد مختلف منتشر کرده اینم بگم که رام های منتشر شده مشکلات زیادی برطرف کردن
    بنظرم وقتشه نوع نگاهمونو به این برند عوض کنیم

  • pishva

    هواوی خوب داره خودشو بالا میکشه,خودم تقریبا ٣ماه میت ٧ دارم کاملا ازش رازیم.هواوی سومین شرکتیه که چیپست هاشو خودش میسازه و این واقعا جای تأمل داره.

  • Neo

    همین یه هفته پیش یکی از دوستام که به توصیه خودم و با توجه به پولش p6 خریده بود با یه فشار کوچیک کوشیش خم شده بود دقیقا هم از رو دکمه ولوم خم شده بود مثل یه برند دیگه که بخاطر حاشیه ای بودنش اسمش رو نمی برم .
    خدا کنه این اینجوری نباشه

    • Shm

      عزیز یک ساله من برای کسی P6 گرفتم هنوز مثل شیر داره کار می کنه ...
      این همه زمین خورده ، جابجا شده ، تو جیب تادلت بخواد رفته و دراومده ، شصت تا رام روش زدم آخ نگفته ...
      فقط یه مقدار فرکانس سی پی یو پایینه اگرنه از نظر کیفیت عالیه ...
      این دوست شما فکر کنم از گوشیش تو قسمت پرورش اندام استفاده می کنه نه ؟!!!
      هر گوشی رو که باهاش کشتی بگیری ممکنه خم بشه .
      طنز جالبی بود عزیز ...

      • Neo

        اولا که طنز نبود و حقیقت بود داداش . من خودم اگه این گوشی رو تایید نمی کردم به بقیه توصیه ش نمی کردم . ولی هیچ گوشی یی بدون ایراد نیست گفتم کاش p8 این عیب رو نداشته باشه همین .

        • Shm

          عزیز شاید شما معنی عیب رو نمی دونی ؟
          عیب یعنی نقیصه ، یعنی یه مشکل در گوشی وجود داشته باشه
          اخوی این موردی که شما داری می گی اصلا وجود نداره که اسمش رو گذاشتی عیب !!!
          حالا شما نظرت اینه که ظریف ترین و باریک ترین گوشی درزمان خودش رو بزاری زیر فشار و خم نشه دیگه خیلی بلند پروازی برادر
          هر گوشی بالاخره اگه بهش فشار بیاد یه مشکلی پیدا می کنه . گفتم خدمتت از نظر سخت افزاری و کیفیت ، P6 فوق العاده محکمه ...

          • Neo

            اخوی این موردی که شما داری می گی اصلا وجود نداره

            بزاری زیر فشار و خم نشه دیگه خیلی بلند پروازی برادر

            .
            .
            .
            .
            خودت قضاوت کن !!!

          • farid

            سلام دوست عزیز میشه من رو در مورد نصب رام 4.4 راهنمایی کنید گوشی من G510-0200 اگه میتونید بجز سیانوژن یه سایت معتبر دیگه بگید

مطالب پیشنهادی