کمی قبل سامسونگ برترین عضو سری A خود یعنی گلکسی A7 را معرفی کرد. محصولی مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی از نوع Super AMOLED و با رزلوشن تمام HD که توسط یک چیپست هشت هسته ای اگزینوس ۵۴۳۰ قدرت بخشیده شده بود.
از سایر مشخصه های این موبایل نیز می توان به دو گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد و ناگفته نماند که A7 هم مانند سایر اعضای خانواده اش از بدنه ای یکپارچه و فلزی بهره مند است.
اکنون وب سایت معتبر GSMArena نگاهی نزدیک داشته به این موبایل جدید سامسونگ که از شما علاقه مندان دعوت به عمل می آوریم تا آن را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (34 مورد)
مطالب پیشنهادی
سلام.میخواستم بدون ال ای دی جلو که هنگام دریافت پیام یا هنگام شارژ کردن روی اکثر گوشیها نصب شده چرا A7نداره.یا که از جایی باید بررسی بشه.
سلام من این گوشی نه ماه دارم فقط می تونم بگم بهترینه من 1180 خریدم
slm.mikham ye gosheie khob begiram.mablaghi ke mikham vasash bedam hadeaksar 850.benazareton che modeli begiram?albate samsong bashe
باسلام ..هریک از دوستان که دنبال گوشی خوب میگردن مطمئن باشید انتخاب صحیح کردید.اگه میگم خوب یعنی ازهمه لحاظ هم فنی هم کلاس هم پردازنده هم شکل ظاهری.ولی من لیاقتش نداشتم خیلی وقت بود دنبال این گوشی بودم هنوز یکهفته نگذشته بود که تواتاق نشسته بودم گوشیم یک مترفاصله داشت که متأسفانه خانمم دستش پرازلوازم خیاطی بود شانس من بالاسرگوشی رسید نمیدونم چی شدکنترلش أز دست داد قیچی ازدستش افتاد چنان دقیق نشونه گرفت که لبه تیز قیچی بانوک خورد وسط صفحه مانیتور و سوراخش کرد.الان باور کنید هنوز ناراحتم چون محافظ نداشت خوردشده
سوال،این گوشی دیگه گوشی میشه؟قطعاتش سالمه فقط صفحه مانیتور وتاچش غیرقابل استفاده اس چکارکنم
واااااااااااااااای خوبه خانومتو نکشتی ؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخ
من 3 ماه این گوشی رو دارم و اصلا توصیه نمیکنم بخرید و خودم واقعا پشیمونم از خریدش با پولی که برا این گوشی دادم میتونستم یه s5بخرم یا یه htc1 این تجربه شخصی منه که در اختیارتون میذارم کیفیت دوربین عقب و جاوش عالیه خوش دسته ولی بازم یه کاور میاد روش که زیبایشو پنهان میکنه صفحه نمایش با کیفیت عالی داره صداشم عالیه ولی باطریش بی نهایت افتضاحه و تو بازی ها داغ میکنه خیلی اگه بخواید از وایفای استفاده کنید تقریبا هر یه دقیقه یه درصد از شارژتون میره بدون وای فای روشن یه روز یا تقریبا یه روز و نصفی میره و این تنها عیب بزرگیه که اعصاب منو خورد کرده ولی سریع شارژ میشه به 100 دقیقه پر میشه و به شدت به اب حساسه من وقتی میخوام بگیرمش دستم کامل دستمو خشک میکنم اگه خیسه چون دست خیسم اگه برسه به بلند گوهاش دیگه فاجعه است صدا نمیاد و بد میاد در اخر بگم پیشنهاد میکنم این گوشی با این قیمت اصلا به صرفه نیست خریدش امیدوارم کمکتون کرده باشم
با سلام خدمت دوستان...من خودم a7دارم خیلی گوشیه خوش دستو خوبیه واقعا کار کردن باهاش عالیه...ولی من یکم از دوربینش گلایه دارم ...اگ یکم دستت لرزش داشته باشه عکست جالب نمیوفته با مقایسه با دوربین z2...ولی درکل گوشیه عالیه من ک راضیم ازش...موفق باشید
سلام دوستهای عزیز هرکسیکه گوشی گلگسی a7میخره کاملن صحیح دورست است بهترین گوشی است
هرچه بگویم بازهم کم است اما متسفانه گوشی که ازافغانستان امده بدرد نخوراست ......
من دارم راضی ام. Z2داشتم اصلا قابل مقایسه نیست با سونی، تنها ایرادش نسخه آندرویدش، ۴.۴،بنظرتون آپ دیت میشه؟
سلام اقا یاسر,بله اپدیتش به اندروید 5.0.1 اومده.
سلام
بین HTC ONE EB
LG G3
و A7
کدوم بهتره؟؟!! قیمتاش شبیه همه!!!
ممنونم
باتریش چطوره؟!؟!!؟!!!!