ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S6 سامسونگ از تکنولوژی متفاوتی برای آنتن دهی بهره می گیرد

سال گذشته و همزمان با عرضه ی دو تلفن هوشمند سامسونگ به بازار که مجهز به بدنه ی یکپارچه ی فلزی بودند، اخباری در رسانه های مختلف انتشار یافتند که خبر از ضعف آنتن دهی آن دو ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۴ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سال گذشته و همزمان با عرضه ی دو تلفن هوشمند سامسونگ به بازار که مجهز به بدنه ی یکپارچه ی فلزی بودند، اخباری در رسانه های مختلف انتشار یافتند که خبر از ضعف آنتن دهی آن دو یعنی گلکسی A5 و A3 می دادند.

تا به امروز شایعات اشاره به این موضوع داشته اند که گلکسی S6 یا همان موبایل پرچمدار بعدی کره ای ها نیز از قابی تمام آلومینیومی بهره مند خواهد بود و ظاهراً کمپانی تولید کننده از مشکلات محصولات پیشین خودش درس گرفته و تصمیم دارد از رخ دادن مجدد آنها در یکی از مهم ترین تلفن های هوشمند بعدیش جلوگیری نمایند.

در همین راستا گفته می شود سامسونگ برای رفع مسئله ی مورد بحث به جای استفاده از آنتن های LDS (تراش مستقیم لیزری) که تا کنون در محصولات مختلفش از آنها استفاده می کرده است، به نوع دیگری از آنتن با عنوان FPCB (مدارهای چاپی منعطف) روی آورده تا بتواند این قطعه را در بین اجزای داخلی محصول و در جاهایی که بهترین و بیشترین سیگنال ممکن را می توان رد و بدل کرد جای دهد.

گمان می رود گلکسی S6 در روز دهم اسفند ماه سال جاری و طی برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون معرفی گردد و لذا تا آن روز باید منتظر بمانیم و ببینیم کمپانی کره ای دیگر چه تدابیری را برای شگفت زده کردنمان اندیشیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • behzadasg2

    تا هوواوی هست سامسونگ هیچ کاری از پیش نمی بره

  • مهدی

    سامسونگ یه خوبی داره که فک نکنم برندهای دیگه داشته باشن
    همیشه سعی کرده تکنولوژی های استفاده شده توسط دیگر برندها رو با بهبود تو محصولات خودش استفاده کنه. نمونش همین آنتن دهی (که البته فعلاً نمیشه گفت بهبودی توش صورت گرفته یا نه!)

  • حامد

    دوستان من می خواستم نوت 4 بگیرم
    از دوستان کسی هست که نکات مورد توجه موقع خرید گوش زد کنه؟
    ممنون میشم

    • عــــــامـــــــــر

      هرچی شلوار داری بزار کنار روزی با یکیش برو ، بزار تو جیبت ببین راحتی یا نه بحث ۲ میلیون پول تا مثل من سرت نیاد ، اگر باهاش راحت بودی دیگه هیچ مسئله ای نمیمونه چون یه گوشی همه چیز تمومه

  • amir hosein

    یا میترکونه یا میترکه

  • administrator

    همین طراحی سامسونگ عالیه

    بشرطی که کاملا فلزی باشه حتی درب پشتش

  • Era

    باتریش ۲۶۰۰ میلی آمپره

  • عیسی

    مشتاقانه منتظر 10 اسفند هستم

    ولی امیدوارم دیجیاتو سایتش اون روز بیاد بالا :)

  • Apadana

    مثل اینکه واقعا باید ایفنمو بفروشم.
    از دوستان کسی میدونه باطریش چند میلی امپره؟

    • BuBo

      فکر کنم 2300 که مقداری هم مخالفن و ناراحت بابت این مقدار.

      • احمدM2

        شما که زدی از بیخ و بن باطری روو نابود کردی
        شایعه شده 2600 میلی آمپره و سامسونگ روش جدید شارژ سریع و بهینه کردن سخت افزار رو برای پوشش کاهش باطری استفاده کرده

  • مهراد

    جالبه نظرات سلیقه ایی شده ادمین دوست نداشته باشه باهاش حال نکنه مخالف علاقه هاش باشه پاک میکنه هرچند به موضوع مرتبت باشه... بعد میگن آزادی بیان...
    از این به بعد از گل و بلبل و آب و هوا صحبت کنید...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی