ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوی تبلیغاتی ساعت هوشمند Watch Urbane الجی پیش از MWC 2015

چندی پیش، الجی اطلاعات اولیه ساعت هوشمند خود به نام Urbane را منتشر نمود و بنا بر آن شد که معرفی کلیه امکانات و مشخصات این گجت به MWC 2015 موکول گردد. همانطور که قبلا ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۵ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی پیش، الجی اطلاعات اولیه ساعت هوشمند خود به نام Urbane را منتشر نمود و بنا بر آن شد که معرفی کلیه امکانات و مشخصات این گجت به MWC 2015 موکول گردد.

همانطور که قبلا گفته شد، ساعت هوشمند الجی در زمره محصولات لوکس قرار می گیرد و دارای بدنه ای تمام فلز با بند چرمی است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پیشتر گفته شده بود که ساعت هوشمند مذکور دارای یک نمایشگر 1.3 اینچی بوده و از تکنولوژی P-OLED بهره خواهد برد. این محصول نیز همانند مدل های قبلی مجهز به یک باتری 410 میلی آمپر ساعتی است و پس از هر بار شارژ، حداکثر تا یک روز کاری دوام خواهد آورد.

گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که الجی، با عرضه این ساعت قصد دارد در تقابلی آشکار با اپل قرار گیرد که موفقیت یا عدم پیروزی اش به امکاناتی بستگی دارد که در بدنه این محصول گنجانده خواهد شد.

اکنون در حالی که کمتر از یک هفته تا MWC امسال باقی مانده، الجی نخستین ویدیوی Watch Urbane را منتشر نموده.

همانطور که انتطار می رفت، بدنه ای تماما فلز به رنگ های طلایی و نقره ای در تصویر خودنمایی می کند و کمپانی سازنده هم اعلام کرده که Watch Urbane بیشترین شباهت را به ساعت های آنالوگ خواهد داشت، منتها با این تفاوت که بر پلتفرم Android Wear مبتنی است.

آنطور که در ویدئو به چشم می خورد، ساعت هوشمند جدید الجی انعطاف پذیری بالایی دارد و امکان تغییر دادن بند 22 میلیمتری آن به راحتی برای کاربر فراهم خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • dandelion

    واقعا طراحیش عالیه

  • samsungmobile

    بسیار زیبا آفرین ال جی

  • BuBo

    آقا ما که 30 سالمون شده هنوز یه پسر عزب اقلی موندیم ولی چند وقت پیش تو فکر این بودم ما بخوایم ازدواج کنیم خانواده دختر قبول میکنه یدونه از اینا برامون بخره بجای این ساعت های کلاسیک؟

    اگه قبول میکنه من برم زن بگیرم، البت منتظرم تا موتو ساعت جدیدش رو معرفی کنه بعد p:

  • TROOL

    جالب بود

  • mohammadmj

    خیلی قشنگه ...........................

  • ARIA

    حقيقت اينه كه طراحي ساعت اپل ساختار شكنيه يعني يك چيز كاملا جديده و اپل توجهي به طراحي ساعت هاي معمولي نداشته يعني اپل واچ رو در كاربردي ترين حالت طراحي كرده. اما شركت هاي ديگه (فعلا) محافظه كار هستن و ميخوان ساعت هاي معمولي رو هوشمند كنند كه قطعا محصول كاربردي از آب در نمياد. اما بعد از اينكه موفقيت اپل واچ رو ديدن همشون ساعت هاي شبيه اپل واچ ميزنن. (يادتون هست بعد از معرفي آيپد تا مدتي تبلت هاي شركت هاي ديگه كوچك و شبيه به گوشي بود؟)

    • BuBo

      الان اون طراحی تو کاربردی کردنش چه تاثیری داشته؟
      من طرفداری نمیکنم از سامسونگ ولی غیر معمول ترین و کاربردی ترین ساعت رو سامسونگ زد با این که انتخاب خودم 360 هست.

      بعدش اون شیشه برجسته ساعت اپل به شدت حساسه، شما یه ساعت با حداکثر شیشه برجسه 0.5 میلیمتری رو دستت کن اونم لوکس تا ببینی چققققدررر باید مواظب باشی تا شیشه ـش صدمه نبینه.

      بهت منفی هم ندادم چون اعتقادته و میدونم از فن های اپلی. فقط خواستم روشنت کنم.

  • Mr.M

    https://www.kickstarter.com/projects/516521822/blu-wearable-smartphone/
    اين طراحي ساعت گوشي واقعا مسخره هستش
    و كلا ساعت زده شدم !!
    ميخوام برم كتابخوان الكترونيكي بخرم(بهترين مدل را راهنمايي كنيد بدون محدوديت بودجه) چون حوصلم از شارژ زدن تبلت آيپد سر رفته !! اون وقت ميخوان ساعت بزنند هر روز بزنيش به شارژ !!! مسخره كردين ما رو !! تقصير ماها است كه ميريم ميخريم!! وقتي ساعت هوشمند را تحريم كردم !! تا وقتي شارژ خودكار اضافه نشود نخواهم خريد (مگر اينكه نوعي سنسور سلامتي خاص داشته باشد و حتما بهش احتياج داشته باشم)

  • عــــــامـــــــــر

    فعلا از ساعت هوشمند خوشم نمیاد اما gear s یه کمی مجذوبم کرده تا 1 سال دیگه ساعتای هوشمند خیلی خیلی بهتر از اینی هستن که الان هستن و شاید تا چن سال آینده انقد که الان منتظر پرچمدار کمپانی ها هستیم منتظر پرچمدار ساعت ها هم باشیم
    -------------------------------------------------
    آقای ساعدی و مانی قاسمی عزیز روز مهندس رو بهتون تبریک میگم

مطالب پیشنهادی