ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توئیت جدید HTC خبر از اسپیکرهایی قوی تر برای One M9 می دهد

سابق بر این نیز اسپیکر های BoomSound را در میان پرچمداران شرکت تایوانی HTC دیده ایم و این که در خبر ها شنیده می شود این شرکت دوباره قصد استفاده از آنها را دارد، خبر چندان ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۵ اسفند ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سابق بر این نیز اسپیکر های BoomSound را در میان پرچمداران شرکت تایوانی HTC دیده ایم و این که در خبر ها شنیده می شود این شرکت دوباره قصد استفاده از آنها را دارد، خبر چندان تعجب بر انگیزی برای اهالی تکنولوژی نیست. اما این بار خبر ها حاکی از این هستند که مدل جدید اسپیکرهای BoomSound، از قابلیت های بیشتری بهره می گیرند.

امروز HTC اعلام نموده که از اسپیکر های قوی تری در محصول جدیدش به نام M9 بهره خواهد برد. شرکت مورد بحث در توئیت کوتاهی به همراه یک ویدئو، نوشته است:‌ «غرنده ی بزرگتری را در دست بگیرید.»

این مطلب صرفا به صدای تولید شده توسط این اسمارت فون اشاره داشته و به نظر می رسد باید انتظار بلندی صدا و همچنین کیفیت بیشتری از اسپیکرهای به کار رفته در M9 داشته باشیم. در گزارش های قبلی هم لو رفته بود که به احتمال زیاد موبایل جدید تایوانی ها از اسپیکرهایی با فناوری دالبی ۵.۱ استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • Rihan

    ببخشید یک سوال، آیا گوشی های htc زبان فارسی هم پشتیبانی میکنه؟

    • MOEIN

      سلام گوشی های htcزبان فارسی رو پشتیبانی نمیکنه

  • REVOLTED

    این الان چه فرقی با m8 کرده؟ :))))
    اوج خلاقیت HTC هم دیدیم . همش طرح تکراری. کلی گوشی داره با همین طرح. داره تبدیل میشه به سامسونگ 2
    دوربینش هم بر آمده شده

  • Amir

    من از اولشم پرچمدار خیلی دوست دارما ولی نمیدونم پولم چرا نمیرسه...

    یه راهنمایی می کنید ؟ g2 mini بگیرم یا s3 neo ??

    • TROOL

      البته بگم ویندوز فون میان رده های خیلی خوبی داره
      اگه اندروید میخوای همون اس 3 بگیر بهتره

  • mohammadmj

    one m8 صرفا یک اسمارت فون نیست یک شاهکار هنریه.
    امیداورام نسخه m9 هم عالی باشه .

  • Era

    اچ تی سی گوشیای خیلی خوبی میزنه، هنوز هم مزه ی استفاده از DHD و One Max زیر زبونمه!
    کاش حاشیه ی پایین M9 رو کم کنه و یه فبلت بزنه.

  • SamanSJ

    ملت چقد برا یه اسپیکر شادی میکنن....
    واقعا ملاک چندم شما توی خرید گوشی اسپیکر های اونه؟؟؟؟
    یکی داره رو بدنه نازک و دوربین و ضد آب بودن و نمایشگر خمیده و... مانور میده
    یکی دیگه هنرش اسپیکر های گوشی شده
    فقط تاسف...
    نه برای اسپیکر ها...اونا خوبن
    برا شرکتی تاسف که اوج هنرش شده اسپیکر و قالب سازی فلز...

    • شهریار

      از فردا اوج هنر رو در قالب سازی پلاستیک دسته بندی میکنیم

      • SamanSJ

        نظرات بی پایه شما نیاز به تخصص نداره
        اون بالاتر هم یکی دیگه نوشته نتونستم تا ته صداش رو ببینم
        بابا بس کنین مگه چیه آخه چرا اینقدر دروغ چرا اینقدر بزرگنمایی بی مورد تا کی میخواین بدون منطق و عقل ستایش کنین چیزی رو که لایقش نیست؟؟؟
        تو میگی با اینا پارتی راه انداختی؟؟؟
        با اینی که بلندی صداش حتی از اس5 هم کمتره؟؟؟
        والا ما با Group Play سامسونگ سه تا گوشی رو مچ کردیم با هم تا توی ماشین یه صدای خوب گرفتیم اونم با اون بلندی صدا اخه چقدر مهمل میبافین برای دفاع از یه تایوانی که هیچی از خودش نداره؟؟؟

        • peyman

          مشکل تو اسپیکر هست؟ مشکل من بدنه سامسونگ هست
          اوکی اصن اسپیکر مهم نیس بدنه گوشی ک مهم هست؟ امروز بازار موبایل بودم با A3,A5 سامسونگ ک فلزی هستن کار کردن
          اول از همه بگم ک من نمیدونم این فلزی ک کار کرده دقیقا چیه ک انقد جنسش مضخرفه وقتی تو دست گرفتم انگار پلاستیکه ... فک کنم از از زباله ها جمع میکنن فلزاتشونو

        • شهریار

          یبار دیگه این حرفارو جلو ایینه به خودت بزن داداش.
          ما که هیچ.
          ما بی منطق
          وجدانن اون نویسنده های سایت که انقدر تعریف کردن از بلندگو هاش هم هیچی حالیشون نیست؟
          بازم میگم. صدای اس 5 رو بنده خودم تست کردم. در حد سونی tx هست. توی عصر غار نشینی که زندگی نمیکنیم . هر روز با گوشی ها از نزدیک سر وکار داریم.

          • SamanSJ

            آقا من گفتم صدای اس5 بهتره؟؟؟
            گفتم اس5 کیفیت صدا داره؟؟
            نه
            من گوشیم صداش معمولیه ازش هم خیلی استفاده نمیکنم
            اما دیگه جوری ستایش نکنین که انگار با یه سیستم Lexicon و هیفده تا اسپیکر طرفیم
            بلندگو های با کیفیتی هست اما بحث من سر دو چیز بود
            1-ته تکنولوژی شده بلندگو که اچ تی سی توی بوق کرده؟؟؟
            2-اصن اسپیکر های ای یه ذره گوشی تا چه حد میتونه مگه قوی باشه؟؟؟

        • شهریار

          اولا که شما دقیقا ادعا کردی که صدای اس 5 بلند تر و بهتر هست.
          دوما اچ تی سی خودش همچین ادعایی نکرده که قراره کل ساختمون به لرزه در بیاد.
          سوما بلند گوی این گوشی رو باید با بلندگوی گوشی های دیگه مقایسه کرد نه سیستم حرفه ای که اصلا احمقانه س این کار.
          چهارما اگر میخواین ببینین که یه ذره بلندگو چجور صدایی میتونه داشته باشه یکبار امتحانش کنین.
          خداحافظ.
          بحث بیشتر از این دیگه سازنده نیست و میره به سوی کل کل .

          • SamanSJ

            من گفتم بلندتر هست و این ثابت شدست..از خودمم نگفتم و GSMArena هم اینو دقیقا گفته
            اما کیفیت و بلندی دو چیز جدا اند
            کیفیت اسپیکر های HTC بیشتره حرفی هم توش نیست
            تمام روز خوش

    • شهریار

      شما اگه روزی یکبار برای مملکتت دل میسوزوندی خیلی بهتر پیشرفت میکردیم.
      شرکت اچ تی سی باید استخدامت میکرد تا از نظراتت استفاده کنه و از بحران خارج شه.
      اخه اعتماد بنفس . تو با چه سواد و مدرکی همچین تاسف بزرگی برای اچ تی سی میخوری؟

  • Siamak Gol

    کسی نمیدونه چطور بدون کابل و روت گوشی اندرویدی تصویرشو بندازم رو کامپیوتر؟!!! واقعا معضلی شده!!

    • a.mohammadi

      با نرم افزار اوریجینال خود الجی on-screen phone کار کردن باهاش اسونه

      • Siamak Gol

        دارم میگیرمش. نتیجه رو میگم. ممنون

        • Siamak Gol

          داداش کار کرد. ایولا. با وای فای وصلیدم یکم بی کیفیته با کابل به نظر بهتر میاد... ممنون. میخاستم آسفالت رو رو کامپیوتر بازی کنم

    • TROOL

      مدل گوشیت چیه؟
      از وای فا استفاده کردی؟

      • Siamak Gol

        lg g beat
        وای فای چطور؟ مشکل همینجاست

  • Divan Greedy

    صدای m9 مخصوص ویندوز فون رو گوش دادم عالی بود / اصلن نمی تونستم برم تا ولوم اخر ، من همیشه با بالاترین صدا و هدفون های Beats گوش می کنم اما صدای m9 خیلی زیاد و عالی بود

    • emad_hs

      فکر کنم منظورش HTC 8X باشه که ویندوز فونیه

      • Divan Greedy

        نخیر htc m8 نسخه ویندوز فون

    • ✯saeed✯ saye

      m9 کی وارد بازار شد که شما صداشم گوش دادی:/
      !

      • TROOL

        منظورش m8 بود :)

  • TROOL

    میگم htc قربونت یه اسپیکر بزار که بشه بجا بلندگو ماشین ازش استفاده کرد همین !

    • SamanSJ

      بلندگو های خودرو و خانگی دو ویژگی دارن که گوشی ها هیچوقت نمیتونن داشته باشن
      1-توان خروجی بالا و تقویت شده با آمپ
      2-اندازه بزرگ و فضا نامحدود
      یگ گوشی اینا رو هیچوقت نمیتونه در اختیار اسپیکر هاش قرار بده...پس مانور دادن روی این چیزا هیچوقت نتیجه عالی نخواهد داشت
      مث این میمونه بیای روی موتور پیکان سوپر شارژ نصب کنی....((مورچه چیه کله پاچش باشه))
      هرکار کنی یه حدی داره...

      • SamanSJ

        همیشه راهکار بهتری هست برای پر کردن جای خالی اسپیکر و لازم نیست بالا و پایین گوشی سوراخ سوراخ بشه براش
        تو ماشین هزینش 5 تومن کابل AUX
        تو خونه بازم AUX به پخش خونه
        اصن هیچی نباشه برو صد تومن خرج کن دوتا بلندگو واقعی برای گوشی بخر نه چیزایی که صرفا فقط جنبه تبلیغات داره
        هرجا هم لازم باشه توی یه کیف میتونی ببری
        واقعا توی این دنیا چیز کمه برای پیشرفت که اچ تی سی چسبیده به اسپیکر؟؟
        یاد گوشی های چینی قدیمی میافتم با مارک های ناشناس
        پشتشون عین آبکش سوراخ سوراخ و پر از بلندگو

        • شهریار

          اولا اگه حرفی داری لینک بده. چرت و پرت نگو بدون منبع.
          دوما من به گوشای خودم بیشتر از هز چیزی اعتماد دارم .
          سوما متعصب کور خود شمایی که هر دفه نام کاربری تو عوض میکنی و توی پست های اچ تی سی اونو میکوبی .
          ملت عقل دارن.
          به تو ربطی نداره از چی خوششون میاد و از چی بد.

        • شهریار

          وای وای تو چقد بامزه ای؟
          شب تو کمد خوابیده بودی انقد کمدی شدی؟
          بی سواد ترین خواننده های دنیای موبایل هم میدونن که صدای اس 5 نصف کمتره صدای اچ تی سی هم نمیشه.
          محض اطلاعت مبنده هر دو برند رو استفاده میکنم
          صدای سامسونگ کاملا زیر هست .
          جوری که ادم گوشش اذیت میشه.
          اچ تی سی بهترین و با کیفیت ترین صداها رو تولید میکنه.
          حتی توی بلندی صدا محض اطلاعت

          • SamanSJ

            پسر جان عزیز من اولا مودب باش خب؟؟؟
            اگه بخوایم دری وری بگیم که....
            شما نیاز به بلندی صدا داری برای هر کاری که دسته جمعی بخواد باشه
            اولا نه کیفیت صدای اچ تی سی به اون خوبیه که شما میگی و نه سامسونگ به اون بدی
            دوما میخوای آزمایشگاه GSMArena رو هم زیر سوال ببری؟؟؟
            خدایا خسته شدیم از این الکی متعصب های بی منطق که دوتا سایت نگاه نمیکنن و با مغز کوچیک خودشون هر چرتی رو میسازن و عین آدمای کور دفاع میکنن ازش
            بس کن دیگه چقدر پرت و پلا؟؟؟

        • شهریار

          خودت خندت نگرفت از این مقایسه ؟
          اتفاقا بخوبی میتونه جای قوی ترین اسپیکر های دنیارو بگیره.
          منو رفیقام باهاش پارتی را انداختیم.
          شما نخر لطفا

          • SamanSJ

            پارتی؟؟؟
            با اینا؟؟؟؟؟؟
            خخخخخ
            چه پارتی بوده منم کاش بودم اونجا کلی میخندیدم
            پسر جان از نظر بلندی صدا اون گوشی ها مثل بقیه هستن
            http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s5_vs_htc_one_m8-review-1067p7.php
            کیفیت رو کار ندارم اصن بگیر عالی اما اگه شما با این بلندی صدا تونستین پارتی بگیرین که...
            عادت کردیم به بزرگنمایی های بی پایه و اساس شما و تبلیغات مسخره اچ تی سی
            افتضاح از این بیشتر که اس5 به خاطر ضد آب بودن صداش کم شده اما باز جفت بلندگو های اچ تی سی قدرتش به همونم نرسیده؟؟؟؟

  • administrator

    تا حالا سابقه کارکردن با پرچمداران اچ تی سی رو بطور کامل نداشتم

    امیدوارم این ام ناین طوری باشه که بتونم بجا زد 4 بگیرمش یا اس 6 ...

مطالب پیشنهادی