نسل بعدی تبلت و تلفن هوشمند نکسوس توسط هوآوی و ال جی تولید خواهند شد [شایعه]
روز گذشته شاهد شایعاتی بودیم که خبر از همکاری گوگل با یک شرکت چینی به منظور تولید نسل بعدی تلفن هوشمندش موسوم به نکسوس می دادند. در این بین گمانه زنی هایی نیز صورت گرفته ...
روز گذشته شاهد شایعاتی بودیم که خبر از همکاری گوگل با یک شرکت چینی به منظور تولید نسل بعدی تلفن هوشمندش موسوم به نکسوس می دادند. در این بین گمانه زنی هایی نیز صورت گرفته بود که این شریک چینی می تواند یکی از سه شرکت بزرگ هوآوی، لنوو و یا شیائومی باشد.
اما امروز این شایعه وجهی دیگر نیز پیدا کرده و حالا گفته می شود غول دنیای جستجو مانند سال قبل قصد دارد دو دیوایس نکسوس را به کاربرانش ارائه نماید.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
بر اساس اطلاعات به بیرون درز یافته به نظر می آید کمپانی که در پشت پرده ی تولید تلفن های هوشمند نکسوس ۴ و البته ۵ قرار داشته، یعنی ال جی، یکی از برندهای برگزیده گوگل برای تولید ابزار نکسوسی نسل بعد این شرکت بوده و مسئولیت ساخت و مونتاژ گجت دیگر نیز به هوآوی که تا کنون هیچگونه سابقه همکاری با همتای آمریکاییش نداشته سپرده شده.
تا اینجای کار حدس بر این است که تولید موبایل پرچمدار بعدی گوگل به کره ای ها واگذار خواهد شد و چینی ها نیز باید وظیفه ی ساخت تبلت نکسوس آتی را بر عهده گیرند. هر چند که سپرده شدن این امر به دست هوآوی سبب گشته از همین الان برخی منابع خبری آن را تصمیمی اشتباه دانسته و در قبالش موضع گیرند.
همچنین در شایعه ای دیگر ذکر گشته که شاید اهالی مانتین ویو در تلفن هوشمند بعدی خودشان دیگر از چیپست های کوالکام استفاده نکرده و چیپست ساخته شده توسط یکی از کمپانی هایی که مسئولیت تولید به آنها واگذار گشته را در محصول نهایی به کار گیرند. با این تفاسیر بعید نیست در نکسوس های بعدی شاهد حضور یکی از چیپست های Kirin هوآوی و یا NUCLUN ال جی باشیم.
نظر شما چیست؟ در صورتیکه این شایعات صحت داشته باشند فکر می کنید نکسوس های بعدی می توانند به موفقیت دست یابند و یا خیر؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
حالا هواوی بودنش به جهنم... استفاده از چیپست های هواوی به جای کوالکام دیگه خیلی خنده دار و غیر قابل تحمله...
اگر گوشیش شبیه p8 یا آنرمیت6 باشد حتما میخرم!!!
دیوونهام مگه، ارزونه
بعد الجی هم که غولیه برای خودش و احتمالا تبلت میزنه
اتفاقا جالب میشه بزار یبار هم به شرکت های جدید اعتماد بشه ببینیم اونا چیکار میکنن !!!!!! سونی شرکتی که از نظر مالی اوضاع خوبی نداره پس سرمایه گذاری روش ریسک بزرگی محسوب میشه اما هواوی و ال جی که فروش مناسبی داشتن و سود مالی خوبی داشتن میتونن شریکک های تجاری خوبی باشن ولی بازم اوضاع اقتصادی شرکت هاس تعیین کننده تولید کننده نکسوس بعدی ....
بیچاره اون سونی رو ول کردن رفتن پی هواوی !!!
افتضاح ترین مورد هواوی ساپورتشه ولی الحق کیفیتش بدک نیست ولی من دوست دارم یک نکسوس از سونی ببینیم .حیفه که اینقدر ضرر بده که Xperia رو هم مثل vaio بفروشه ولی اگر چینی ای باشه که نکسوس بزنه احتمال میدم همین هواوی باشه
اگه به روند گذشته نگاه کنیم
نکسوز ۴و۵ برای الجی
نکسوز ۷ برای ایسوز
نکسوز ۹ برای HTC
و نکسوز ۶ برای موتورولا
حکم کمک رو داشته. یعنی اگه قبل و بعد این کمپانیها رو ببینیم، یه جورایی انگار گوگل دستشونو گرفته.
این که بازم نکسوز به ال جی داده بشه کمتر قابل تصوره تا این که به هوآوی و یه شرکت چینی دیگه داده بشه، چون الجی الآن رو غلطکه.
درضمن حتی اگه نکسوز به GLX هم داده بشه، وقتی یه طرف قضیه گوگله، حتما هم استاندارهای خاصی توش درنظر گرفته میشه و حالا هر شرکتی هم که بخواد نکسوز بزنه، مگه غیر از اینه که سختافزارش رو از شرکتهای دیگه میخره؟!
تازه هوآوی که یکی از غولهای مخابراتیه.
یادتون رفته اون روزی که کسی حاضر نبود نوکیا رو ول کنه بره سامسونگ و ال جی بخره؟! جریان تغییر کرد و این تغییر برای هر شرکت دیگهای هم میتونه اتفاق بیافته.
خودم باشم دوست دارم یه نکسوز از وان پلاس ببینم.
بنظر من با شیائومی همکاری میکنه چون هم هوگو بارا رو داره که کارمند اسبق گوگل بوده و هم فروش خیره کننده ای داره .
هوآوی یه جورایی فقط به درد رفع مسولیت برای سیم کارتهایی که بدون گوشی موندن میخوره ... نکسوس ؟! پرچمدار ؟! هوآوی ؟!
هواوی؟!
نه!!!
اصلا خوشم نمیاد .
فکر کنم رئیسش از کارکنان سابق گوگل بود.
هواوی ؟؟!! نکسوس ؟؟؟!!
فکر کنم یه بار تجربه گوگل بسش باشه تا نره سراغ شرکت های متفرقه , اگه هواوی نکسوس بزنه یه چیز آشغالی مثل نکسوس های ایسوس میشه
نکسوس باید اصالت داشته باشه
اگه ال جی بزنه خیلی عالی میشه
اگه دوباره یه چیزی مثل نکسوس 5 باشه خیلی خیلی عالی میشه و شاید اون موقع رفتم عوض کردم گوشیمو
هاوایی اگه بزنه فکر کنم مفت بده به بازار!