ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رقابت دو نسل از یک خودروی مک لارن [تماشا کنید]

بیش از دو دهه از عمر McLaren F1 می گذرد و هنوز هم در لیست فوق العاده ترین ماشین هایی قرار دارد که تا بحال ساخته شده و حتی با استانداردهای سال 2015 نیز مطابقت ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۰ اسفند ۱۳۹۳  |  ۰۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بیش از دو دهه از عمر McLaren F1 می گذرد و هنوز هم در لیست فوق العاده ترین ماشین هایی قرار دارد که تا بحال ساخته شده و حتی با استانداردهای سال 2015 نیز مطابقت می کند.

این خودروی زیبا، در عصر ابرماشین هایی چون LaFerrari و FXX K پر توان در مسیرهای مسابقه ظاهر می شود و هرآنچه در آستین دارد را به رخ حریفان جوانش می کشد.

در ادامه این مطلب همراه با دیجیاتو به تماشای رقابت پدر و پسر بنشینید.

کمپانی مک لارن، برای زنده نگه داشتن نام این خودرو، مدل جدیدی از آن با نام P1 GTR را همراه با ده ها تغییر جدید، ایرودینامیک فوق العاده و قدرتی معادل 1000 اسب بخار ساخته است.

این ماشین قرار است که ظرف چند روز آتی رسما در نمایشگاه ماشین ژنو رونمایی گردد. در عین حال، مک لارن ویدیویی را منتشر کرده که در آن P1 GTR وارد رقابتی سنگین با F1 GTR شده و اثر هنری مهندسان این کمپانی در اواسط دهه 90 میلادی را به چالش می کشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL

    اینا تو ایران نمیاد اگر بیاد حتمن یه نگاهی از دور بهش میکنم چون از نزدیک خرج داره در توانم نیست خخخخ

  • علی

    جاتون خالی یکی از این مک لارن مدل 2014 تو تبریز هست 2 ملیارد پلاک ارس(منطقه آزاد) قیمت شه که خریدتش..باید از نزدیک ببینی لامصب رو.اما تو شتاب لامبرگنی اونتادور ازش سبقت گرفت.
    تو تبریز چهار راه شهناز شده ایتالیا.
    پ ن پ.من که پول باد لاستیک ش هم ندارم.خخخ

    • علی

      اشتباه چاپی شدخخخ
      لامبورگینی

  • pishva

    محض اطلاع بگم که همین مکلارنf1 تو شتاب بوگاتی ویرون رو میخوره و کلی فاصله میندازه و تنها ماشینیه که با تنفس طبیعی همچین قدرتی داره,و اینم بدونید که موتورش ساخت BMW هست

  • borna_talebi

    یه اتفاق جالب افتاد تو برنامه تخت گاز .میخواستن p1 و لافراری و پورشه۹۱۸ رو توی پیست خودشون مقایسه کنن. پورشه گفت باشه.مک لارن گفت تو پیست خودتون نمیشه(چون یه پیچ داره که p1 کم میاره)،گفتن میبریم یه پیست دیگه.گفت در صورتی میدم که فراری هم یه نسخه خریداری شده مشتری بده نه یه نسخه که مستقیم از کارخونه میاد(که یهو قوی ترش نکنه و جر بزنه) فراری هم قبول نکرد! گفتن میریم لافراری رو از یه مشتری قرض میگیریم.فراری گفت اگر این کارو کنید دیگه به مشتریه اجازه نمیده هیچ نسخه محدود و خاصی از فراری های اینده رو بخره!!

    • BOZORG#

      پورشه 918 خارق العادست

    • amirplus

      می خواستن از برادر زاده بن لادن بگیرن
      بعد جرمی وی فک کن باهاش تصادف کنی! چه اتفاقی میافته:|
      کلن منصرف شدن از اون بگیرن

  • Divan Greedy

    P1 که محشره ، ادم می خواد باهاش ازدواج کنه / هیچ وقت اون صحنه که برای معرفی forza motorsport 5 یدفعه یدونه p1 از پایین استیج اومد بالا رو هیچ وقت فراموش نمی کنم، خیلی باحال بود منم چند وقت دیگه می خوام یدونه jeep wrangler بگیرم از camry خسته شدم

    • زاخار

      رفیق هرموقع اروم شدی برو کامنت های پست قبل رو بخون :)))

      • Divan Greedy

        حالا جدا از صحبت های من و شما متن رو بخون ، انگار کارکنان و مسئولین اپل متن رو نوشتن ، واضح داره تیکه می اندازه به گوگل

        • زاخار

          چند وقتی بود با هم بد حرف میزدیم که کار درستی نبود فک کنم بهتره تجدید نظر کنیم

  • زاخار

    برای حدود 10 سال همین مکلارن f1 سریع ترین ماشین دنیا بود که با امدن کونیگ زگ ccx کرسی خودش رو تقدیم حریف تازه نفس سوئدی کرد خود کونیگ زگ هم نتونست چند ماه این عنوان رو نگه داره جاش رو بوگاتی گرفت
    تجربه رانندگی این ماشین تو real racing 3 دارم خیلی سریع هست اما رقیباش خیلی قوین میخورن اینو
    اما بهترین از نظر من پاگانی huayra خیلی دوسش دارم نهایته

    • علی امیری

      koenigsegg One:1 اوج مهندسی.فقط یه نکته کافی هست.قدرت ترمز از 400 به 0 در 10 ثانیه !

      http://www.koenigsegg.com/models/one1/

      • زاخار

        0 تا 400 فقط 20 ثانیه :)) اینم جالبه
        حد نهایته برای خودش اما هوایرا یه چیز دیگست مهندسی فوقالعاده و بینظیر خیلی زیبا و در نهایت دست ساز با هنر ایتالیایی!!!
        خیلی دوس دارم ببینم اما فقط تو ریل ریسینگ پولم بهش رسید:)))

  • Siamak Gol

    و خداوند سه عذاب را بر زمین نازل کرد:
    کار. دانشگاه و دل درد...
    که‌حاصل ان هزاران سال بی خوابی و درد های بسیار و اعصاب‌ های خورد شده و کار های نکرده باشد..
    و هر چه قدر به دنبالش ارامش جستوجو کنی ان را نیابی جز در موسیقیه نامجو.. اوست که به لطف خداوند دل ها را ارامش میدهد و روان را تزکیه‌ میکند و روح مشوش را خوشنود‌ی میبخشد. و خاب بر‌ چشمان مومن میاورد.
    و خداوند را شکر از این همه نعمت.

  • نیما

    عالی

  • parsa

    تو نید فور اسپید یکی از بهترین ماشین ها مک لارن بود

    • نوید

      اولین چیزی که تو ذهنم اومد همین بود :D

مطالب پیشنهادی