ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نگاه نزدیک وب سایت The Verge به تلفن های هوشمند گلکسی S6 و S6 اج [تماشا کنید]

لحظاتی پیش سامسونگ هم همانند دیگر همتایش HTC به انتظارات خاتمه داد و دو کهکشانی جدیدش یعنی گلکسی S6 و S6 اج را معرفی نمود. این دو محصول از نمایشگر هایی ۵.۱ اینچی از نوع Super ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۰ اسفند ۱۳۹۳  |  ۲۲:۲۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

لحظاتی پیش سامسونگ هم همانند دیگر همتایش HTC به انتظارات خاتمه داد و دو کهکشانی جدیدش یعنی گلکسی S6 و S6 اج را معرفی نمود. این دو محصول از نمایشگر هایی ۵.۱ اینچی از نوع Super AMOLED با رزلوشن QHD بهره برده و به چیپست چهار هسته ای ۱۴ نانومتری و ۶۴ بیتی اگزینوس ۷۴۲۰ به همراه ۳ گیگابایت حافظه ی رم مجهز شده اند.

در ادامه ی مطلب می توانید ویدئوی نگاه نزدیک وب سایت The Verge به این دو پرچمدار تازه معرفی شده کره ای ها را مشاهده و از جزئیات بیشتری در مورد آنها آگاه شوید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نگاه نزدیک به گلکسی S6:
نگاه نزدیک به گلکسی S6 اج:
taxiyab
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • behrooz_sayyar

    واقعا کپی تابلو و بعدشم مقاومت شدید این سامسونگ فن ها دقیقا تمام چیزهایی که تا دیروز عخ بود و اشتباه الان واسه خودشون خوبه اون از سنسور اثر انگشت که میگفتن الا و بلا درست ترین روش همون مال سامسونگه و اصرار داشتن که یه کلاس آموزشی واسه استفاده از اثر انگشت سامسونگ بزارن آخرم اومدن سمت سنسور به سبک آیفون...
    اون از لنز بیرون زده که گفتن وای که چه زشته اما الان مال خودشون چون وسطه و تقارن (:)) ایجاد میکنه زیباست..
    اون از نبود کارت حافظه که استبداد اپل رو نشون میداد و زرگو بودن آمریکایی ها اما الان واسه خودشون مزیته چون سرعتش بالاست و در حد ssd هــــا...
    اون از باتری غیرقابل تعویض آیفون که واقعا روم نمیشه بگم چه کار شرم آوری بود و اینکه درب پشت سامسونگ به راحتی درآوردن شلوار از پا باز میشد و باتریش قابل تعویض بود شق القمر بود...
    اون از طراحی زشت نوارهای اطراف آیفون...
    هـــی روزگار ما ایرانیا اگه واسه جی ال ایکس اینقدر تعصب داشتیم الان غول گوشی دنیا بود

  • atrin_salehi

    بقیه هر طور دوست دارن فکر کنن ولی اس 6 اج شاهکاره میخواستم ایفونم رو ارتقا بدم 6 بگیرم ولی اج همونی که از گوشی انتظار دارم

  • میلاد

    اگه قراره این همه هزینه بدم که کپی (نه از همه جهات) اندرویدی بهترین و باحالترین گوشی دنیا، آیفون 6، رو بخرم، همون میرم آیفون 6 رو میخرم. اندروید رو دوست دارم چون توش آزادی بیشتری دارم. باهاش میتونم آهنگ دان کنم و کلی کارهای دیگه (تو ایران من نمیتونم هزینه کنم از آیتونز همه چیز رو بخرم چون گرون درمیاد و منم وضعیتم آنچنانی نیست، بگذریم!). قابلیت otg رو میتونم تو اندروید داشته باشم که خیلی بهش نیاز دارم. اتصال به کامپیوتر و انتقال فایل تو حالت mass storage اندروید خیلی راحتتر از اتصال آیفون به کامپیوتره. و همچنین خیلی چیزهای ریز و درشت دیگه داره که آی او اس نداره. قبول! اما حتی تو این حالت هم باز نمیام سامسونگ بخرم. گوشیهای اندرویدی خیلی بهتری سراغ دارم(نکسوس 6 مثلا، به چندیدن دلیل) چرا؟ به دلیل تاچ ویز! اگه گلکسی اس6 با اندروید خالص ارایه میشد، نظر من یکی رو بیشتر جلب میکرد. حالا چرا باز ios؟ چرا باز آیفون 6؟

    کدوم گوشی اندرویدی، اون حس premium آیفون رو بهتون میده وقتی تو دستتون میگیرینش؟ منظورم گرون بودنش نیست واسه کلاس گذاشتن (قیمت انرویدیها هم الان بالاست). اندروید اپلیکیشنهای با طراحی بهتر داره یا ios؟ 90% اپلیکیشنهای خوب اندروید، نسخه ios هم دارن، اما آیا برعکسش هم درسته؟
    پشتیبانی اپل برای به روز رسانی سیستم عامل موبایلش رو باسامسونگ مقایسه کنید. چند ورژن از اندروید برای همین پرچمدار جدیدش عرضه خواهد شد؟ دو تا یا در بهترین حالت سه تا! نگاهی به عملکرد آیفون تو این زمینه بندازید...
    یکپارچگی و سهولت کار با ios اصلا با اندروید قابل مقایسه نیست. شما یه سر بزن به اپلیکیشن ستینگ گوشیهای سامسونگ، سردرد نگرفتی برای پیدا کردن یه تنظیمات مورد نظرت شانس آوردی! یکپارچگی آی او اس چیزیه که اندروید توش ضعیفه. شما دکمه back یه گوشی اندرویدی رو که میزنی واقعا نمیدونی کجا میره! تو آیفون همه چیز minimal طراحی شده، سردرگم نمیشی. کاربرپسنده. زیبایی هم فاکتور دیگه ای میتونه باشه. ios محیطش از نظر من زیباتره (نظر شما میتونه متفاوت باشه و محترم).

    من الان آیفون 5اس دارم. قبلش نکسوس 4 داشتم. من بجز آیفون، واقعا برای گوشیهای نکسوس احترام قایلم. به خاطر پشتیبانی بلند مدت ورژن سیستم عاملش (نکسوس 4 من الان دست بابامه و آپدیت اندروید 5.1 رو هم دریافت کرده) و همچنین تجربه اندروید خالصش. هیچ کدوم از رابطهای کاربری اندروید به خوبی اندروید خالص نیستن. گوشی بعدیم هم (یک ماه بعد) حتما آیفون 6 خواهد بود. چون سایز نکسوس6 رو دوست ندارم و در کل آی او اس رو هم بهتر از اندروید میدونم. طراحی بدنه آیفون هم بیشتر از پرچمدارهای دیگه به دلم میشینه.

    در نهایت همه اینها نظر شخصی منه، نه من از اپل پول میگیرم که بد بقیه رو بگم و نه شما برعکسش. نظر من یا شما نمیتونه مطلقا درست یا اشتباه باشه. من خوبی ها و بدیهای گوشی ها رو "از دید خودم" میذارم تو یه ترازو. از دید من، طرف آیفون سنگینی میکنه. از دید من تجربه استفاده از آیفون قابل مقایسه نیست با بقیه رقباش

  • radi

    خدایی دمش گرم عجب حالی داد امشب موجبات خنده و شادی مارو فراهم کرد :-) نمیدونم چرا دوربینش وَرَم کرده انقد!!!

  • saeed_zare

    تقلید. کاملا واضحه که تقلید از آیفونه . اینو تمام سایتهای تکنولوژی نوشتن. حالا متوجه میشم که سامسونگ هیچی نداره بجز پول و تبلیغ

    زشته. غیر قابل انکاره چون اگه این قشنگه چرا طرفدارای سامسونگ زمان معرفی آیفون 6 گفتن آیفون زشته.

  • amir_geek

    مشكل اينه كه محيط اندرويد با محيط ios قابل مقايسه نيست(ولى اندرويد خام يه خورده فرق داره)
    Ios يه چيزه ديگست... حالا ميخواد گوشي بزنه خيلى خوشگلتر و شيكتر از ايفون يا سخت افزار قوى
    به نظر من ايفون بيشتر موفقيتشو مديون محيط كاربريش.
    اينو به عنوان كسى ميگم كه همين چند ماه پيش بعد از ٤ سال كار كردن با ايفون رفتم سراغ m8 بعد از كمتر از يك ماه فروختم و 6 گرفتم ! نميگم بد بود ! عالى بود اما باز هم ميگم اندرويد كجا و ios كجا
    (هيچ گونه تعصب ندارم!)

  • امیر

    صرف نظر از همه چه خیلی خوشحالم که سامسونگ بیخیال اون پس زمینه های تخلی شده

  • امیر پارسا

    من نمیدونم کی این مهمل شباهت ایفون 6 با 925 رو در اورد از خودش
    ایپاد 5 دیدید عمرتون؟!
    ایپاد 5 سپتمبر 2012 معرفی شد
    925 می 2013
    اگر کسی کپی کرده نوکیاست
    .
    #عینک تخته ای
    تقدیم به این دوستان

  • saeed_zare

    طراحای سامسونگ یا کورن یا میدن سگشون طراحی کنه

    • bahram

      :D
      داداش دمت گرم.خیلی خندیدم :D

  • Manoochehr_Mantegh

    نمیدونم سونی میخواد چیکار کنه!!!!من که اصلا دلم رضا نمیره سامسونگ بگیرم...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی