ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت اکسپریا Z4 سونی اپلیکیشن های اندرویدی آفیس را به صورت پیش فرض به همراه دارد

استراتژی مرتبط به نرم افزارهای آفیس مایکروسافت هر روز از روز قبلی اش جذاب تر می شود. مدیران بخش توسعه این ابزار کمی قبل وارد همکاری با سرویس دراپ باکس گشتند و بعد از آن نیز ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۱ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۰:۰۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

استراتژی مرتبط به نرم افزارهای آفیس مایکروسافت هر روز از روز قبلی اش جذاب تر می شود. مدیران بخش توسعه این ابزار کمی قبل وارد همکاری با سرویس دراپ باکس گشتند و بعد از آن نیز تصمیم گرفتند قابلیت بهره گیری بسیاری از سرویس های خدمات ابری را در این مجموعه نرم افزاری فراهم سازند.

بعد از این موارد هم اهالی ردموند، نسخه هایی رایگان از نرم افزار محبوب مورد بحث را در قالب اپلیکیشن هایی برای دو پلتفرم موبایلی شناخته شده  iOS و اندروید عرضه نمودند و البته همزمان تصمیم گرفتند آفیس را به صورت مجانی بر روی تبلت ها و لپ تاپ های ارزان قیمت ویندوزی نیز در اختیار کاربران بگذارند.

اکنون به نظر می آید مایکروسافت قصد دارد در درون پلتفرم موبایلی گوگل رخنه نماید و تا جایی که می شود یکی از خواستنی ترین ابزارهایش را به رایگان در اختیار کاربران اندروید بگذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بعد از عرضه نسخه ای مناسب از آفیس برای تبلت های اندرویدی، مایکروسافت اخیراً تلاش دارد تا این مجموعه اپلیکیشن ها را به صورت مجانی در اختیار تولید کنندگان تبلت های یاد شده گذاشته و جامعه ی کاربری آنها را با این روش افزایش دهد.

سونی یکی از اولین شرکت هایی است که اپ های مورد بحث را به صورت پیش فرض بر روی تبلت تازه اش یعنی Xperia Z4 نصب کرده تا خریداران این تبلت بتوانند از همان روز اول از Word، Excel و Power Point بهره مند باشند.

دیروز در خبر ها داشتیم که سامسونگ نیز وارد همکاری مشابه با مایکروسافتی ها شده و اپلیکیشن هایی مانند OneDrive، OneNote و Skype را به صورت پیش فرض در تلفن های هوشمند گلکسی S6 جدیدش قرار داده است.

اگرچه کره ای ها بر روی کهکشانی های تازه خود فعلاً آفیس را عرضه نمی کنند ولی شایعاتی وجود دارند که می گویند مقدمات این مسئله در حال فراهم شدن است و احتمالاً دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد.

ناگفته نماند امروز و تا ساعاتی دیگر مایکروسافت بنا دارد رویداد خبری خودش را در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون برگزار نماید و بسیاری از هواداران این شرکت با اشتیاق زیادی منتظرند ببینند برند محبوبشان چه برنامه هایی را برای آینده در نظر دارد. از شما دعوت به عمل می آوریم تا اتفاقات و اخبار این رویداد را نیز به صورت لحظه به لحظه در دیجیاتو دنبال نمایید.

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL

    خوشگله

  • Divan Greedy

    بگذارید بهش نشان دهم حقیقت را ، حقیقتی که سعی در پنهانش دارد ، بگذارید بهش بگویم در اشتباه است ، بگذارید روشنش کنم ، بگذارید حقیقت درونش رو افشا کنم ، بگذارید راه راست را نشانش دهم ، اما امان از سیاهی و مقاومت در برابر حقیقت

    شاعر : دیوان گریدی / مخاطب خاص که در این کامنت ها هم حضور داره به جوابش ننوشتم که جنجال و .. نشه اخر شبی (اینجا ساعت 11 شب)

    • behrooz_sayyar

      عجب شعر سپیدی :دی

  • تیک تاک

    من نمیدونم چرا نمیتونم با فضای سونی ارتباط برقرار کنم...
    اندروید تو اچ تی سی کجا تو این کجا....
    تو htc خیلی گیراتره...
    .
    خیلی خوب شد.. آفیس خیلی نیازه تو این قبیل دیوایسا...

  • عیسی

    یه همکاری عالی بین دوکمپانی بزرگ :)

  • سهیل

    تا الان به نظر من سونی ستاره کنفرانس بوده. اصالت یک کمپانی اینجا مشخص میشه. چه طراحی زیبایی داره این تبلت و همینطور موبایلش. کاملا با امضای سونی. بدون کپی های وقیح. بدون امکاناتی که فقط توهین به شعور مصرف کننده هستند.
    هنوز اج برام یه چیز خنده دار و بچه بازیه واقعیه
    از منفی هاتون با آغوش باز استقبال می کنم :)

    • سیدرضا

      شما دوس نداری اس 6 اج رو دلیل نمیشه بد باشه، اج از نظر خیلی ها فوق العادست، تعصب شما مانع دیدن خیلی چیزا میشه. شما بهتره بیشتر به آی خم 6 پلاس بخندین!!! من موندم به جز قسمت پایین دیگه کجاش شبیهشه، یه چور کپی میگید انگار اپل پاک و منزه از کپی هستش، شما فعلا برین 50 تا نقض پتنت و کپی از اریکسون رو بشمارین، کپی های ای او اس 7 و8 از اندروید و وینفون رو بشمارین، کپی طراحی از لومیا 925 و وان ام 8 رو بشمارین خیلی بنفعتونه. در اینجور موارد معمولا سکوت میکنین!!!

      • سهیل

        حالا باید به تک تک این اتهامات جواب بدم؟
        مسئله با اریکسون یک مسئله تجاری بود. یه مدت حق پنتنت می گرفت و بعد اپل به دلایل خودش حق پنتنت را نداد. نمی تونم بگم حق با کدومشونه اما اگر حق با اریکسون هم باشه یه مسئله عادی در دنیای تجارته که بین همه شرکت ها پیش میاد
        حرف شما در مورد کپی از لومیا خنده داره. بهتره بیشتر بخندم تا جواب بدم
        اندروید چه چیزی خاص خودش داشت که اپل بخواد کپی کنه؟ اصلن گوگل چه چیزی خاص خودش داره؟ گوگل کارش اینه که سرویس های دیگران را کپی می کنه و به کمال می رسونه. اندروید هم همینه. اپل چند برابر عمر اندروید تو کار سیستم عامل بوده حالا مثلا نوتیفیکیشن سنتر چه چیز عجیبیه که اپل بیاد کپی کنه. در عوض اندروید چندین نقض پنتنت آشکار در مورد اپل و سایرین داشته که اگر اپل پی گیری می کرد می تونست اندروید را به خاک سیاه بشونه.
        در مورد اج هم با دلایل کاملا منطقی و تخصصی می گم علاوه بر اینکه اصلا نو آوری نیست چیز کاربردی و خوبی هم نیست. نه اینکه کاربرد نداره ولی مشکلاتش خیلی بیشتر از کاربردهاشن. مثل خیلی امکانات سامی فقط برای جذب مشتری طراحی شدن

      • تایسون

        قسمت پايينش آيفون 6 و قسمت بالاش Z3
        دوربینش که نیم متر تو آفسایده
        البته این چیزی از کپی های بی شرمانه ی سامسونگ کم نمیکنه چون فروشش رو به نزوله و حق داره اینجوری دست و پا بزنه
        گول نوت edge و اسedge و این چيزارو نخورید. اینا به درد هیچکس نمیخورن. فکر میکنید پیشرفت تکنولوژی اینه ولی من صراحتا میگم "بازار گرمیه"
        بعد مشخص میشه

        • سیدرضا

          هه بالاش شبیه زد 3 هستش، جالبه واقعا!!!
          من بالا تعداد کپی های بیشرمانه اپل رو هم نام بردم ولی شما مث اینکه چشتون بستس نمی بینین!! هی فقط یاد گرفتین بیخود و بی جهت بگین کپی بیشرمانه!! میگن از اپل پی کپی کرده، ولی همونا نمیگن اپل پی خودش کپی بیشرمانه از گوگل والت هست، و نمیدونن که کلا سیستم پرداخت سامسونگ خیلی بهتر و کاربردی تر و فراگیر تر از اپل پی هستش. ملت از شما متعصبین بیشتر میفهمن که چی به دردشون میخوره، نیازی نیست شما که نمیدونی چیه واسه دیگران نظر بدین.

  • Envy

    از استراتژی مایکروسافت خیلی خوشم اومد اگر میشد گوگل هم از خر شیطون می اومد پایین و سرویس هاش رو برای ویندوز 10 موبایل توسعه می داد خیلی به نفع مصرف کننده می شد .
    :microsoft:

    • Divan Greedy

      گوگل یه لطفی بکنه و شرکت هایی رو که می خره نیاد پشتیبانی و برنامشو برای ویندوز فون حذف کنه ، خیلی بهتره / منظورم با softcard همین که خریدش برنامه رو از داخل store ورداشت و گفت پشتیبانی نمی کنه

      • امیر پارسا

        مالشه نمیخوتد بده
        شما هم به شرکتی که توش سهامداری بگو واسه اندروید نده!
        .
        اخه کله پاچه مورچه چیه که واسش برنامه بنویسی

  • parsa

    دیجی یه پیشنهاد دارم که کامنت های اضافی و دعوا های اپلی و سامی و مایکی اونجا ادامه بدیم 1 چت روم بساز تو سایت هر کی خواست استفاده کنه بهتر

  • MS mohamad

    عجب!!!! ولی خدایی منم بودم آفیس رو پیش فرض میکردم بجای گوگل داکس!!!

  • Divan Greedy

    خیلی هم عالی هم به سود سونی و بقیه تولید کنندگان که از بهترین نرم افزارای تولید محتوا استفاده می کنن هم به نفع مشتری ها و خود مایکروسافت / وبلاگ نویسی زنده هست دیگه ؟؟ نمی خواید بگید که هاواووی کنفرانسش مهم تر بود درسته ؟؟

مطالب پیشنهادی